Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 27. ledna 2013

Maturák - foto

Varování, fotky zachycují všechny druhy mého zubení a neúmyslného vytváření odpudivých pohledů. Nedoporučuje se lidem, kteří o mně mají milné představy, jakože vypadám jako normální lidská bytost (ale to si nemůže myslet snad ani ten, kdo ještě žádnou moji fotku neviděl :D)
Ještě jenom takový dovětek, abyste si nemysleli, že jsem politikou absolutně nedotčená - měla vyhrát Fisherová, vypadá normálně, mluví normálně, myslí normálně, její ekologické smýšlení sice nesdílím, ale proč ne. Možná by byla neprůbojná, ale možná taky ne, každopádně by byla lepší než kterýkoliv z posledních dvou kandidátů. V druhým kole už jsem nevolila, protože... to jako vážně? Zeman a Schwarzenberg? Mám pro ně hodně přídomků, ale nevím, jestli je vhodný to sem psát. Řekněme, že menším zlem by byl Schwarz, kdyby na mě nepůsobil dojmem, že už je jednou nohou v hrobě.
PS: Všímáte si, jak se s DZ činím? O:) Ale z toho, co jsem právě dopsala, je mi upřímně špatně...



Zrovna normální fotka a je useklá... no, alespoň  mě vidíte v akci

Paní učitelku si na rukách nosíme :)

Hlavní důvod, proč náš nástup byl nejlepší :D

PS: Nemám ráda fialovou 

Na to, že jsme vyzunkli právě absinta, dobrý, ne? :D

9 komentářů:

  1. Lepšie (podľa mňa) vyzeráš, keď sa tak pekne zoširoka usmievaš :)
    A tá triedna... uhm :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já si nikdy neuvědomím, že se mám tvářit normálně. Prostě jak to na mě přijde, tak to přijde :D.
      Myslím, že nad třídní si několik přítomných pánů uslintlo a dam závistivě zavrčelo :D.

      Vymazat
  2. Wow, úžasný šaty! :) máš červený vlasy! Já taky :D asi před týdnem jsem si to nechala udělat, ale na tobě to vypadá mnohem líp než na mně :D Třídní je dost dobrá, závidím jí její vypracovaný břicho! Prostě vám to všem slušelo, snad sis to co nejvíc užila ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si je barvila sama a je to dost znát, řekla jsem bratrovi, ať mi k vánocům koupí barvu, a vybral malý balení, takže se mi nějaký prameny nenabarvily, a ještě moc červenej odstín, ale co jsem čekala :D.
      Jono, takový břicho nemám ani já teď :D. Všichni se prej ptali (mě teda ne), co to bylo za spolužačku, že měla takový privilegium mít kostým a tančit uprostřed kroužku. Chápu je :D. A je i hodná, vždycky, když má někdo nějakej průšvih (hlavně se známkama), chodí se za něj přimlouvat a tak. Střední mi bude chybět :/.

      Vymazat
  3. To ako, ako, DZ je ako dokončené? Ako fakt? Šikovná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to jako fakt :) Včera jsem napsala kolem 8 stránek, takže to potřebuje ještě upravit a... no, maličko jsem to zkrátila, ale myslím si, že si to můžu dovolit :D. Vážně jsem měla strach, že to do matury nestihnu a to mě nakoplo :).

      Vymazat
  4. Doost dobrý fotky a gratuluju k dokončení DZ. :)Jinak - miluju fialovou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsme si taky najali profi fotografa ;D.
      Děkuji. Už jenom napsat celou třetí řadu :D. Ale tím se začnu zaobírat až někdy...
      Brou noc. Ráno je tu nová kapča, pro změnu nejdu do školy O:).

      Vymazat
    2. Tichá závist, já si oblíknu červený triko a půjdu dělat blbečka... :D

      Vymazat