Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pondělí 24. prosince 2012

Veselé Vánoce!

Tak to tedy nebudu zbytečně okecávat, přeju vám hezký svátky, nacpěte se cukrovím a HLAVNĚ nic nedělejte!
Nová kapitola DZ bude zveřejněna na přelomu 24. a 25. 12.
Dobrou chuť ;)
Snad to nevypadá moc pohřebně... sama jsem to vytvářela! :D 
V pokračování: video, fotky a nějaký nezajímavý kecy k DZ

Pár malých typů, jak takové správné trávení svátků vypadá ;)

Ten ocas :D
Tahle už tu jednou byla, ale neavdí :)

Radši leží na vyžehleném prádle, ale tak nepohrdne ani polštářky na gauči :D. Vůbec nejsou rozmazlení, miláčkové naši :-*

Doučování zla: Ha, zdá se, že mi chybí Informatorium :D. Dneska jsem napsala jeden a půl kapitoly a vytvořila obrázek pro třetí sérii... není moc barevný, spíš je odbarvený a je v něm víc textu. Možná ho ještě upravím... navíc v něm mám jen jednu citaci z příběhu a potřebuju 2 kvůli symetrii!!! :D Ukázala bych vám ho, ale je trošku spoilerovej, i když se u všech snažím, aby moc nebyly. Zatím nic nekřičí "Z Eleny se stala upírka" nebo "Miluju Stefana/Damona/Ivana/Ronnieho atd." a to je hlavní :D.
Uff, opravdu doufám, že tuhle sérii zmáknu do matury, ale jak se tak na sebe koukám... jak můj geniální mozek neustále oddaluje konec... celkový počet kapitol se bude blížit 50, možná ji i překročí :D :/. Proč já to dělám?...
Jo a někdy během svátků odjíždím na chatu, takže... tu nebudu :D. Ještě dám vědět...

A nakonec malý bonus! Možná vám to bude připadat trapné, ono to trapné taky trochu je, ale já se provinile přiznávám, že jsem se smála :D. Ale neztotožnila se s tou holčinou. Přece jenom, nemám pokojíček sama pro sebe :D. A chci její vlasy! :(
Nejlepší:
"Něco o tom, že tam maj strašně moc těch... no... official gatherings - so true :D"
"What do you mean Katherine doesn't even like Damon?!"
"Oh my god, Matt, I've forgotten he was even here" - nejlepší z nejlepších! :D
"Elena, put that knife away... "
"Goddammit commercials!"
"Elena, you do not just say that to Damon!"
"It's Mystic Falls nothing bad ever happens here - výtlem!"
"You can't kill all of the main characters!"



4 komentáře:

  1. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Ta holka je dobrá, něco jsem rozuměla a něco se dočetla pod videem,takže už to chápu. :D Trávím na youtube dost času, ale proč jsem na to nikdy nenarazila? Mě se nejvíc líbilo "Je to Mystic falls, nic špatného se tu neděje." :DD
    Tobě taky přeju krásné Vánoce, dlákat se rozhodně hodlám a těším se na kapitolu :)
    PS: Má fakt super vlasy. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, a mohla bych tě o něco poprosit? :) Prozradíš mi jak ty videa přidáváš?

      Vymazat
    2. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo se smál :D.
      Já vím, že ses na to někdy dávno ptala, ještě k tomu i Handě psala nějakej návod... bohužel to nemůže najít, tak to zkusím znova nějak :D. Myslím, že Handě říkala, že na blogspotu a blogu.cz je to dost podobný, no já prostě dám "vytvořit příspěvek" a v takový tý horní liště, kde je "přidat obrazek, zalomení textu, styl písma atd." tak tam mám takovej obrázek filmový klapky, tak na ten kliknu a ono mi to nabídne, jestli chci přidat video z youtube, nebo ze svýho pc nebo úplně odjinud Údajně bys tam měla mít tu filmovou klapku někde taky, myslím, taková černobílá. Snad to pomohlo, líp nevím, jak to vysvětlit :/:).

      Vymazat
  2. :) Tobě taky Veselé Vánoce a šťastný Nový rk přeji. Ať se ti všechny sny splní.:)

    OdpovědětVymazat