Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

čtvrtek 6. prosince 2012

Už nikdy nechci jít po ulici bez sluchátek aneb to, co se mužům honí hlavou, by se jim mělo honit jenom v hlavě a hezky potichu. NESNÁŠÍM TO!
Půjčila jsem si knížku ve frj... a objevila dva pro mě nový časy... nemluvě o tom, kolik slovíček jsem musela nacvakat do slovníku :D. Ale půjde to, chci se zlepšit, chci parlovat francaise!
Bejt ve škole 3 hoďky je tak akorát dost aneb za chvíli mi dojdou nápady, co psát do omluvňáku :D.
Dneska mi spolužačka vysmekla poklonu, že ten můj fejeton byl naprosto skvělej. Musela jsem se červenat jako mamčin svetr, kterej jsem jí ráno ukradla... vlastně ne, ten byl růžovej... poprvý od doby, co rozhoduju o svém šatníku, jsem na sobě měla něco tak nechutně růžovýho :/:D. Doma mi připadal červenější...
A v sobotu bude Sneak peeeeeek, konečně alespoň něco odpublikuju :D. Je to vážně divná úchylka...
PS: Díky, Kubíno :)


Žádné komentáře:

Okomentovat