Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

sobota 8. prosince 2012

Sneak peek

Komentář autora: Nebudu vás moc mučit a přejdu rovnou k věci.
Následující scéna se odehrává v Ivanově domě, jde o rozhovor Eleny a Ivana o poměrně důležité věci.
Vymazala jsem z úryvku asi dvě věty, ale jinak je to přesná kopie toho, co se v povídce objeví.
Neřeknu vám, v jaké kapitole bude tato scéna, snad jen, že ne hned ve 22. :).
Pamatujete si ještě na 18 vět z kapitol 22 - 30? Dvě z nich si za chvíli znovu přečtete.
A to je snad vše. Ve čtvrtek se můžete těšit na novou kapču a už teď můžete přemýšlet, jaký krásný komentář mi zanecháte, budu je vyžadovat (a nemyslím tím "Všechno nejlepší." neneneee, hezky k povídce :P)
Tak příjemné krátké počtení :)

I need this to get me through, can't resist, don't want to. Believe it, I know it's true, can't beat this, don't want to try... (Sum 41)

„To přece… ahhgr!“
„Přežije jen nejsilnější, Eleno, a ty jsi dost slabá. Takže si buď koukej sehnat pořádnou armádu, nebo začni hrát tvrdě. Nebo se nech zabít, nebo zapomeň na svoje přátele.“
Zrazeně jsem se na něj zadívala, nakrčila nos a postavila se. To přešlapování je vážně nakažlivé…
„Takže bych to měla udělat?“ Vytáhla jsem si ruku z vlasů, se kterými jsem si do té doby pohrávala.
„Možná,“ pokrčil levým ramenem.
 „Dobře,“ přikývla jsem a zatahala se za spodní ret. „A co když se to zvrtne? Co když se ze mě stane vraždící maniak?“
Váhal. Drsně zkoumal můj zasmušený obličej plný obav, jakoby on sám žádné neměl.
„S tím už bychom se nějak vypořádali.“
„Zabil bys mě, kdyby to bylo nutný?“
Zachvěly se mu oči a brzy jimi uhnul od těch mých. Chápala jsem to. Položila jsem dost drastickou otázku. Ať jsme říkali cokoliv, ať jsme se tvářili jakkoliv, v srdcích jsme nosili jeden druhého. Sice ne nijak hluboko, možná ani ne na stálo, ale byli jsme tam.
„Nutnost je dost relevantní pojem. Vezmu na sebe veškerou zodpovědnost za tvoje chování. Postarám se o tebe.“
Koutek úst mi vyletěl tak vysoko, že odhalil část mého chrupu. „Postaráš se, to se dá taky vyložit mnoha způsoby.“
„Jeden z nich to určitě bude,“ zůstal vážný.
„Tak na co čekáme? Jde se!“
„Dnes už ne. Je pozdě a já nerad lítám za úplný tmy.“
„Fajn, srabíku. V tom případě si jdu něco ulovit k večeři. Nebaví mě pořád jíst studený, jistě chápeš,“ zamířila jsem k věšáku, ale nakonec nechala kabát viset.
„Jdeš jenom v tomhle?“
„Oblíknu si jinej kožich,“ mrkla jsem na něj. „Jídlo máš v lednici. A nakrm psa!“
Dveře bouchly a já se ocitla ve večerní zasněžené krajině. Zavřela jsem oči a nashromáždila všechny okolní stíny, aby mi dělaly clonu. V druhém těle mi bylo hezky teplíčko, jen tlapy mě studily, a tak jsem se rozeběhla do houštin lesa.

8 komentářů:

  1. Usmievam sa, keď sa pozriem na čas, kedy si to pridala :D ... Inak, zaujímavý rozhovor, už len sa k nemu dostať, že jo. Sakra, "že jo"? :D A aj pesnička dobrá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl přednastavenej, ale ještě jsem viděla jeho publikaci :D.
      Za chvilku se k němu dostanem, jen se nejdřív podíváme za Stefem a tak :P.

      Vymazat
  2. Hřeje mě u srdce, když si to zase čtu! ^^ Je to docela doba, co jsem četla DZ jako takové, poslední kapitolu. Nebo mi to tak přijde. :) Strašně se těším na kapitolu 22. jen bys mě fakt naštvala, kdyby se Elena do Ivana zamilovala a zapomněla na Damona! :D (Né, pořád bych tě měla ráda. ;) ) Ješte Stefan, ale toho bych možná oželela :D Alespoň by si ty dvojnice nějak rozdělili a byl by pokoj. Všichni byli šťastní a já úplně nejvíc!
    Taky se mi hrozně líbí, jak je Elena narozdíl od knižní či seriálové rozpustilá. Hrabe se ve vlasech, tahá se za ret atd. Nebo jak se vyjadřuje. Ráda jí takovou vidím, je vtipná :D Knižní je zvláštní, seriálová mi leze na nervy a momentálně mám nejradši tu tvou. :)
    Strašně se těším na publikaci 22. kapitoly. Asi to nějak oslavím nebo já nevím, začnu tlouct hlavou o zeď a prosit :D Šup, šup, nemůžu vydržet :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je to už docela doba, 21. kapitola vyšla někdy na konci října :):D.
      Možná se do ní zamiluje Ivan a ona zůstane Damonovi věrná, kdo ví. Nebo se z ní opravdu stane vraždící maniak a všechny pozabíjí včetně sebe :D.
      Vzhledem k tomu jak moc se do svojí Eleny vžívám mi lichotí, že ji máš ráda :D. Ale mně se líbila i knižní, ani ta seriálová mě neštve tolik jako všechny ostatní, mě štve spíš Plecka :/:D
      Taky už se těším! Čtvrtek je co nevidět ;).

      Vymazat
  3. ÁÁÁÁÁ ty mi děláš radost! Dneska jedna lepší zpráva než druhá - všechny vás zbožňuju! :D Pardon, že se ti tu takhle ventiluju, ale někde jsem tu svojí euforii vyjádřit musela... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ráda ventilátor... počkat, ventilátor je asi ten, kdo ventiluje... ale kdo by pak... brr, moc češtiny na mě :D.
      Ráda dělám radost O:)

      Vymazat
  4. No né, já už ani nevím co napsat. Tak už ti asi po milionté napíšu toto: Já už se tak strašně těším na další kapitolu :)
    A taky bych řekla, že "tvoje" Elena, je nejlepší z těch co znám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky, tisíceré díky :) :D. Vaše komentáře se čtou mnohem líp než zeměpis :/ Obzvlášť, když jsem na dnešek spala jenom 6 hodin... ale stálo to za to a to je hlavní! :D

      Vymazat