Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

sobota 1. prosince 2012

Krásy naší Evropy

Komentář autora, který se netýká následujícího fejetonu: Včera jsem konečně dočetla Neschopnost. Však víte, tu strašně vtipnou knížku, jak jsem z ní vypsala pár ukázek. No, na netu jsem četla, že nejvtipnější je scéna ve vlaku... a ve vlaku obsluhoval číšník s obří erekcí (většina postav má nějakou podivnou nemoc, tak tomuhle holt pořád stál)... jako vážně? Lidi jsou tak primitivní, že je nejvíc rozesměje, když někdo svým obřím penisem převrhne polívku? (Omlouvám lidi, co jsou v rozkvětu puberty, to člověk není vždy tak docela svým pánem). Nezlobte se na mě, ale to je... z toho je mi smutno. Ano, ušklíbla jsem se, ale v tý knížce byly mnohem lepší pasáže. Přece jenom se na mě maminka a její puritánská morálka podepsala, za což jsem strašně ráda. Dvojsmyslný narážky - fajn, nechutný vtipy - fajn, sprostý vtipy - fajn, ale že by to bylo to nejvtipnější pod sluncem? Ani vomejlem :/. Lidi, překonejte to, boha jeho.... pták, orál, erekce, kunda, sex, mrdat, chcát... smějete se? Já teda ne. Jen si teď připadám trochu... špinavě :D.
Taky provádím důkladnou revizi kapitol 22 - 33, včera jsem dokonce napsala skoro celou kapitolu, jejíž číslo neznám... 34 nebo 35, uvidím. Nevím, jak se vám vývoj situace bude zamlouvat. Elena vás bude štvát z mnoha důvodů a nebudete sami, i pár postav jí bude chtít dát přes papulu.
Znovu děkuji Charlie a Andul za jejich milé komentáře :). Andul, jsem ráda, že v tobě povídka vyvolává smích i smutek a že nejsi zklamaná druhou sérií. Myslím, že jsem ti napsala nějakej slohovej komentář u 34. kapitoly první série :D. Charlie, nemusíš komentovat každou kapitolu, když nenajdeš slova, stačí, až je najdeš :). Už tak komentujete poctivěji než cca půlka čtenářů :).
K fejetonu: Přijde mi opravdu lepší než ten předchozí a i když na jeho konci píšu, že mi jeho tvoření trvalo půl dne, měla jsem ho hotovej do půl hoďky... jen ten půl den vypadal líp :D. Jinak je to samozřejmě strašnej žblept, kterym bych nevystlala ani papouškovu klec... ani kdybych toho papouška měla!
Třeba se zasmějete. Když už ničemu jinému tak tomu použití slova "hovno", vždyť sprostý slova jsou k pokukání!


Fejeton:

Ne vždy jsme měli tu možnost vycestovat za hranice našeho milovaného domova, o to víc bychom si ji teď měli vážit a hojně ji využívat.
Koho by nelákaly romantické destinace, jako jsou Benátky či Paříž? (To je řečnická otázka, tak mě laskavě nepřerušujte). Pokud se rozhodnete pro Francii, mám pro vás pár užitečných rad. Jestliže máte rádi zbraně a muže v uniformách, neváhejte a navštivte „Eiffelovku“ za svitu měsíce. Nejenže se pokocháte výhledem na noční město, který je bezpochyby uchvacující, ale když budete mít štěstí, zastihnete pod věží francouzskou ozbrojenou jednotku, jak rozhání potulné prodavače blikajících kuliček. Kuličku si samozřejmě koupit můžete, podpoříte tím černý trh, kterému se v Paříži poměrně daří. Celkově toto město představuje jednu velkou tržnici. Někdy si dokonce svého obchodování ani nejste vědomi, proto vám doporučuji naučit se místo bonjour mnohem užitečnější frázi: non, merci.
Co je typičtějšího pro Benátky, nežli gondoly? Holubi. Holubi jsou totiž všude, stejně tak jejich exkrementy. Myslím si, že by nebylo od věci učinit průzkum, kolik ptačího trusu ročně spadne na hlavy či jiné části těla návštěvníků. Nejlepší ochranou je podle mého bratra italská mapa. Ta totiž k ničemu jinému ani neslouží, vyjádřeno jeho slovy: je zkrátka na hovno. Když se ovšem přes tohle přenesete a podaří se vám ignorovat mraky zpocených turistů, spatříte mnoho krásných staveb, které rozhodně nenajdete u sousedů za plotem.
Nenalákala jsem vás? Tak zkusíme zamířit k severozápadu naší kulturně bohaté Evropy. Pro milovníky suchého humoru a mokrého počasí nám z oceánu vyčnívá Velká Británie. Pokud chcete vycházet s místními obyvateli, neobjednávejte si kávu místo čaje a nesnažte se napodobovat jejich přízvuk, od toho jsou tu Američané.
To bylo jen malé seznámení s těmi nejznámějšími a nejnavštěvovanějšími zeměmi, které nás obklopují. Jistě bychom si vzpomněli na mnoho dalších a přiřadili k nim zajímavá místa, fakta a zážitky, ale to bychom takto mohli rozebrat celý svět, a přec by to nebylo tak záživné ani naučné jako vidět a zažít všechny ty věci na vlastní oči a kůži. Proto odložte tento bezvýznamný cár papíru, se kterým jsem se dřela jen půl dne, a cestujte!

2 komentáře:

  1. Ja len že... už nemôžeš vydržať, kým budeš zverejňovať nové kapitoly DZ, hejže? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neeeee, to dělám zcela nesobecky kvůli vám :D:D:D:P

      Vymazat