Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

středa 19. prosince 2012

23. kapitola - oficiální verze

Komentář autora: Fůůů, dýchej, dýchej, jen klid.
Hmmm, jestli je tu ještě někdo větší záškodník než já, tak jste to vy. Já vás prosím, abyste mi napsali komentáře, ještě to odůvodním tím svátkem, abych zdůraznila, jak moc chci, abyste něco napsali... vy - když to přeženu - nic. Tak se naseru, řeknu, že už mi na vašich komentářích nesejde.... a objevěj se asi 4 Anonymní komentáře - jejichž pisatelé, předpokládám, se nikdy k ničemu nevyjádřili - u kapitoly, kterou jsem psala jak nejhnusnějc jsem uměla a radši snad ani nechtěla, abyste se k ní vyjadřovali.... tak si tak říkám... DĚLÁTE SI UŽ ZE MĚ KURVA PRDEL???!!!! :D
- ok, tohle jsem psala před pár dněma v amoku, takže je to trochu... přehnaný. Často reaguju přehnaně, vím to, nejde to změnit, zkoušela jsem to, zvykněte si.
A nepodceňujte mě. NIKDY A V NIČEM! :P
Je to celý hrozně tragikomický. Musela jsem předvést přesně TOHLE, něco šílenýho a "brutálního", abych získala to, co jsem chtěla - komentáře. Bohužel jsem je chtěla předtím, ne teď, proto mi celá tahle situace přijde tragikomická a rozhodně se necítím být spokojená, jen jsem se vypsala v kapitole, vylila jsem si na ni vztek a tím pádem i na vás.
Co jsem si z toho vydedukovala? Pokud něco chcete, neproste o to, vydírejte a zastrašujte ty, co vám to mohu dát. A právě proto už snad komentáře ani nechci. Ne, jestli kvůli ním musím dělat tohle, což očividně musím. Pak má mít člověk o ostatních dobré mínění, se na to koukněte, na jakých základech společnost stojí. Ať žije zákon džungle! :D
K povídce: Tahle kapitola je psaná takovým... dost šunkičovským stylem, řekla bych :D. Hodně řečnických otázek "hlubokomyslných" a lehce zoufalých. Psalo se mi to úplně samo a... nemůžu si pomoct, hrozně se mi to líbí, Stefanovy proslovy jsou úplně uáááá :D. Ne, nejsem samolibá (ironie). Dialogy jsou krásný, ale... dost takový... jak to říct... no, prostě si nemyslím, že by takhle někdo v reálném životě mluvil, ale v psaný podobě je to ok. Víte, co myslím? Asi ne, ale to nevadí :D.
Užijte si kapitolu, na konci je písnička, hodí se i do průběhu čtení i až na potom, jak vám to vyhovuje ;)

Tentokráte jsem se octla ve vlastním pokoji v Mystic Falls. Do okna pražilo sluníčko a příjemně mě hřálo. Ráda jsem si užívala tepla alespoň ve svých snech. Pohladila jsem dva plyšáky od Damona a posadila se na postel. Netrvalo to dlouho a ozvalo se zaklepání.
„Dále!“ houkla jsem a připravila si oslnivý úsměv. Měl na sobě tmavě modré tričko s „V“ výstřihem a džíny. Já byla oblečená podobně, jen můj svršek byl fialový.
„Posaď se,“ poklepala jsem na místo vedle sebe. Zacukal mu koutek a sklopil hlavu.
„Co? Děje se něco?“ zneklidněla jsem.
„Nic, já jen… nedávno jsem zažil něco podobného. Tedy dost vzdáleně. Nechci o tom mluvit, zapomeň na to,“ dostával ze sebe překotně a nakonec dosedl na matraci. „Vypadáš spokojeně.“
„To jo, jsem ráda, že tě zase vidím. Promiň, že jsem se tak dlouho neozývala. Byla jsem, um, mimo. Nedovedeš si ani představit, jak mi s Damonem chybíte.“ Bez varování jsem mu položila hlavu do klína a nohy přehodila přes pelest. „Jak se vlastně má?“
Stefan na mě shlížel a konečky prstů mi pročesával vlasy. „Je mu fajn, řekl bych. Neuvědomuje si, že nic z toho, co se kolem něj děje, není skutečné.“
Trochu jsem se zavrtěla a podívala se ke dveřím, jako bych čekala, že jimi vejde můj manžel.
„Myslíš, že je možné, aby - aby se do ní zamiloval?“
Chvíli váhal a pak řekl: „Ne. Jakmile přestane být pod jejím vlivem, uvědomí si, jaká doopravdy je, a potom ji nebude moct milovat.“
„Snad máš pravdu,“ povzdechla jsem si a otočila hlavu na druhou stranu. Zadívala jsem se na jeho ruku, brodící se skrze mé kadeře sem a tam, a nakonec ji uchopila. Potom jsem zdvihla pohled k jeho tváři, která přímo křičela žalem. „Svěř se mi, Stefane.“
Zaskřípal zuby. „Nemůžu.“
„Píšeš si deník?“
„Ne. Kdyby si ho Katherine přečetla… ahgrr, nechci ani pomyslet na to, co by se dělo pak…“
„A co se děje teď?“ naléhala jsem a pohrávala si s jeho rukou. Přejela jsem si s ní po tváři a pak si s ní podepřela bradu. Cítila jsem, jak měkne, jak se mu napjaté svaly uvolňují. Pořád byl ale dost strnulý.
„Někdy - někdy mám takový pocit, že už nevím, kdo jsem. Všechno to předstírání, přetvařování, lhaní. Říkám věci, které jsem v životě nevzal do úst, a dělám to, na co jsem ani nepomyslel. A při tom všem se tvářím jako nejšťastnější muž na světě. A ještě k tomu jsem nucen se denně dívat na svého bratra, který sám sebe dočasně ztratil. Je jako v tranzu, Eleno. Myslím, že ani nemůže svobodně uvažovat. Jen se usmívá a skáče kolem Katherine jako poslušný pejsek s vyplazeným jazykem… Bojím se, že se z toho zblázním,“ zapotácel se mu hlas. „Nemám ani chvíli klid, ani chvilku pro sebe. Je všude. Kontroluje mě. Je mazaná, Eleno. Jsem proti ní bezmocný. Občas - občas si říkám, že by to tak bylo možná nejlepší. Prostě ji nechat, aby i ze mě udělala svou poslušnou loutku. Před třemi dny jsem jí poprvé dobrovolně podlehl… a cítím se o tolik lehčí! Vím, že to, k čemu mě přinutila, nebylo správné, ale nevyčítám si to!“
„K čemu tě přinutila?“ Bála jsem se ptát, ale musela jsem.
„Chtěla nás mít oba. Současně. Vidíš? Nemám problém ti to říct!“ Rozhodil rukama.
Podle mě ztrácel příčetnost. Posadila jsem se a starostlivě si ho prohlížela. Můj pohled mi opětoval, ale byl spíše zvědavý, zmatený, hloubavý.
„Víš, o kolik by to pro mě bylo snazší, kdybych na tebe zapomněl?“ Téměř šeptal. „Kdybych tě neměl každý den plnou hlavu? Každý den si nepřipadal, že tě zrazuju? Kdybych se nemusel bát, že jediným slovem prozradím všechno, co skrývám? Kdybych nic neskrýval? Eleno?“
Vyslovil mé jméno s potěšením. Mírně sklopil víčka, a tak jeho zrak padl na moje rty. Jak hladový to byl pohled! Jak ráda bych ho nasytila svými polibky! Ale nemohla jsem. Místo toho jsem se k němu přisunula a hřejivě ho objala. Přilnula jsem k němu a vdechla tu nádhernou vůni jeho oblečení a pokožky.
„Řekla bych ti, ať tohle všechno uděláš,“ mumlala jsem si do ruky. „Ať na mě zapomeneš a ať jste oba s Katherine šťastní. Jenže jsem sobecká. Nemůžu přijít i o tebe, Stefane. Nepřežila bych to. Vydrž to kvůli mně, prosím.“
Zachumlal se do mých vlasů a ramena se mu otřásla prudkým vzlykem.
Setrvali jsme tak dlouhou dobu. S vynaložením veškerého sebeovládání jsem se rty jen otřela o jeho tvář a trochu se vzdálila. Byl k nepoznání klidnější.
„Je to lepší?“
„Mnohem,“ ujišťoval mě, zavřel oči a zhluboka se nadechl.
„Musíš mi říct, kde jste. Pomůžu vám se odtamtud dostat a všechno pak dám do pořádku, slibuju.“
Prudce oči zase otevřel, až jsem se lekla. Nebyl to radostný pohled, ale pronikavý.
„I kdybych ti to řekl, nebylo by ti to nic platné. Dovnitř se nedostaneš. Katherine má všechno pod drobnohledem. Není centimetr čtverečný, o kterém by neměla přehled.“
„S tím si poradím. Jsem teď silnější a rychlejší! A Ivan půjde se mnou, nebudu na to sama.“
„On je člověk, že?“
„Mm-hm.“
„Tak to může zůstat doma. Žádný člověk se nedostane ani na pozemek. Tedy dostane, ale nebude o tom vědět.“
„Jak to myslíš?“ Zamračila jsem se.
„Mimo upíří gardy má Katherine k dispozici taky jednu čarodějku. Ta celé panství včetně těch, kdo ho obývají, přemístila do jiné dimenze. Pro člověka to je jako přejít z lesa po louce. Jenom upír vidí dům i zahradu a upíry, kteří se potloukají kolem. Pravda, pokud jsou na pozemku, nemůžeme jim ublížit. Je to jiný časoprostor, nebo jak bych to řekl. Vidíme je, slyšíme je, ale nejsou tam, kde se zdají být. Rozumíš tomu?“
„Snad ano. Ale je mi to jedno! Přijdu na způsob, jak tu - DIMENZI zrušit. Nebo půjdu na vlastní pěst. Ale nehodlám už jenom sedět a čekat na zázrak!“
„Nedovolím ti se nechat zabít!“ křikl varovně.
„Pak tam skejsnete navždycky!“
„Raději to, než tě vidět umírat!“
Zavrčela jsem a přešla k oknu. Slunce zapadalo a po ulici kráčel nějaký muž. Snažila jsem se ho rozeznat, ale marně. Otočila jsem se zpět ke Stefanovi, jehož pohled zjihl. Pomalu jsem obešla postel a zastavila se před ním. Předklonila jsem se a zapřela si ruce o kolena, abych mu čelila tváří v tvář.
„Musíš mi to říct, Stefane, a taky mi to řekneš. Dřív nebo později to z tebe dostanu, a jestli ne, najdu si vás sama.“
Tentokrát nesklouzl k mým rtům. Neuhnul ani o píď. Dokazoval mi, že je stejně paličatý a odhodlaný jako já.
„Pokud se situace změní, dám ti vědět.“
„Co když se nezmění?“
„V tom případě ti nedám vědět,“ konstatoval prostě.
Napřímila jsem se.
„Kdybych tě tak mohla ovlivnit… Zasloužil by sis to!“
„Měl bych už jít,“ odvedl řeč jinam. „Katherine by tě mohla odhalit. Mám takový pocit, že i když se proti ní bráním ze všech sil, stejně mi vidí do hlavy,“ uchechtl se a postavil.
Dlouho na mě pohlížel. S tím svým sladkým úsměvem, lehkým jako jarní vánek; těma svýma očima, zelenýma jako smaragdy. Zatajila jsem dech a jen mlčky obdivovala tu krásu. Najednou se ty skvosty rozmazaly. To se ke mně sklonil a pootevřel mi pusu svými rty. Jen velmi opatrně, vděčně, odevzdaně…  Zavřená víčka se mi zatřepetala touhou a všechno se ve mně svíralo pokušením. Jeho dotek na mých tvářích vše jenom zhoršoval. Nicméně jsem odolala a on se po chvíli vzdálil. Když jsem pomalu otevírala oči, jeho už byly dokořán, jeho ruce pod mojí bradou, moje na jeho, pravděpodobně v obraném gestu, které jsem si neuvědomila. Jeho úsměv se rozšířil, když jsem těžce polkla a popadla ztracený dech.
„Bože, proč tohle nemůže být skutečné.“
Těmito slovy se se mnou rozloučil. Provinile jsem se podívala na levharta i havrana a tiše se jim omluvila. Pak jsem konečně procitla.


Pokračovat na další kapitolu


I had to find you

 Tell you I need you

 Tell you I set you apart

 Tell me your secrets

 And ask me your questions

 Oh let's go back to the start

...

Tell me you love me

 Come back and haunt me*

 Oh and I rush to the start

někde píšou místo "haunt me" hug me nebo hold me. Já osobně se asi přikládám k "haunt me". 

40 komentářů:

  1. Zbožňujem tento typ pesničiek pri čítaní. Na to miesto mi pasuje ešte aj "hold me"... To je také ako s pesničkami od Sum 41 :D
    A šunkičovský štýl sa mi pozdáva.
    Som ja len neskúsená v českom jazyku, alebo sú v prvej vete dve chyby? :D "Tentokráte jsem se octla ve vlastním pokoji v Mystic Falls." To "e" a "octla".
    To "zapotácel se mu hlas" sa mi strašne páčilo. Aj tu: "S tím svým sladkým úsměvem, lehkým jako jarní vánek; těma svýma očima, zelenýma jako smaragdy." Prvé prirovnanie luxusné, ale druhé mi utlmilo dojem z toho prvého :D
    Tú dimenziu máš strašne dobre vymyslenú a opísanú.
    Celkovo... Kapitola sa mi veľmi veľmi páčila (mne, čo som na krvavé scény) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to nádherný, je hezký vidět zase další kapitolu, krásně si je vystihla, já ani nevím co napsat dál. Jen je to úžasné.

    OdpovědětVymazat
  3. Vymýšlení komentářů je pro mě někdy těžší než povídek :D Už tu nějakou dobu sedím a přemýšlím, ale asi prostě napíšu, jak se mi to líbilo :D
    Což bylo samozřejmě hodně :D Ta jiná dimenze je prostě luxustní nápad, stejně jako s tou naušnicí, ty máš prostě geniální nápady :D Stefana mám strašně ráda. Nikdy bych nevěřila, že zrovna já něco takovýho řeknu/napíšu, ale tvého Stefana si nejde neoblíbit :D
    Takže super, těším se na další :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, pro mě je nejkrásnější tu nevidět žádné: "Chudáček Damon, ta Elena je ale *píp*, Stefane? Táhni!" :D:)
    Mariam: Nooo... otevřela jsem kvůli tomu teď Pravidla českého pravopisu a - musím říct, že dneska už si můžeš dovolit napsat téměř cokoliv :D Ocitla se, octnula se, octla se - všechno je správně. "Tentokráte" tu nevidím, pravda, ale mělo by to tam být, protože např.: "Nový epochální výlet pana Broučka, TENTOKRÁTE do XV. století" - snad by nenapsali název s chybou. Takhle si to myslela? Každopádně díky za upozornění, kdyby to bylo špatně, tak bych to opravila ;).
    No, nevím, co vás na té dimenzi tak uchvacuje, ale budiž :D. A jsem ráda, že z toho máte očividně dost podobný dojem jako já O:).
    Hanka: Díky :). Hlavně že se vám to hezky čte :).
    Verča: "Geniální" bych neřekla, jsem spíš jenom strašnej detailista, ale i tak děkuji :D :). Skoro se divím, že má Stefan v anketě tak málo hlasů... a ještě víc se divím, že Elena jich má tolik :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak pardon, nikde som sa s tým nestretla a veľmi divne sa mi to čítalo, tak som upozornila :D :)

      Vymazat
    2. Je potřeba obměňovat slovní zásobu :P. Ale chápu tě, já zas nepřenesu přes srdce (teda spíš jazyk)... jak bylo to slovo... "preglgla" nebo něco takovýho :D Bylo to v nějáký kapitole NZN a ptala jsem se tě, co to znamená :D.

      Vymazat
    3. Pamätám si :D Ale to nebolo spisovné, to mi asi ušlo z nárečia, ale keby si ma vtedy neupozornila, tak to používam možno doteraz, čiže ďakujem :D :)

      Vymazat
  5. tuhle písničku mám moc rád

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Já jsem se musela nejdřív přenýst přes ten jeho kňouravej způsob zpěvu, pak až jsem se na ní stala tak tršoku závislá.
      PS: Doufám, že si užíváš prázdniny ;)

      Vymazat
  6. Skvělá kapitola! Vážně jsem četla bez přestávky a snad i jedním dechem! ;) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to obdivuju tvojí kapacitu plic a rychlost čtení! :D Nee, děkuji moc, snad to budu pořád takhle hezky psát a vy takhle hezky číst :).

      Vymazat
  7. No takhle.. Mě se na DZ vždycky nejvíc líbila tvoje Delena, ten příběh jsi měla strašně pěkně vymyšlenej, a Damon a Elena, nebyli to přímo ani ti ze seriálu ani z knížky ikdyž měli v sobě obojí, prostě se mi DZ 1 část líbila asi nejvíc ze všech povídek na téma Delena co jsem kdy četla (teď se snažím ignorovat jednu povídku s názvem Helpless kterou jsem nedávno dočetla no a to bylo prostě jiné, pošahané a úžasné :D ) ale tvoje DZ jsem měla vždycky nejradši a to nejenom proto že zbožnuju Damona ale tvoji Elenu mám asi i radši než tu seriálovou :) jenže zdá se mi že už to trvá stašně dlouho a strašně mi ta tvoje Delena chybí! No a když jsi tam dala Ivana no on mi nikdy ňák nevadil a tohle jsem ti chtěla napsat k nějaké kapitole kde bude on ale to je jedno píšu to teď :) no Ivan už mi tam začal celkem lézt na nervy, přijde mi že Elenu ani pořádně nezná a pořád tam jenom chytračí a to jak ji trénuje no prostě mi přijde divný aby člověk trénoval upíra.. Chci říct že až tam Ivan nebude tak mi ani ňák moc chybět nebude.. ale za to mi strašně moc chybí tvůj Damon. No a ten Stefan teď :) jo jsem Delena fanynka totálně ale než už se dočkám té tvojí Deleny tak alespoň že tam je teď Stefan toho mám radši než Ivana..no a co jsem to ještě chtěla napsat?? Už jsem říkala jak moc mi chybí Damon?? :D Myslím že si přes vánoce znovu přečtu DZ 1 :) jo a moc pěkná písnička, Coldplay se mi nikdy nějak moc nelíbili ale tohle je hezké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmm, je požitek číst takovýhle zamýšlící se komentáře :). O to víc, když k nim chci říct víc než: "Přesně tak, souhlasím!" :D.
      Já vím, fanklub Delena je silný, obvzlášť u ff, protože... píše vůbec někdo Stelena ff? Jen málo autorů dodržuje trojúhelník a většina zarytě jede svoji Delenu. To já nikdy nechtěla, i když 1. série je spíš v tomhle duchu, je to vlastně Elenin přechod ze Stefana na Damona.
      A právě proto tu teď skoro žádná Delena není, protože tý už bylo až až, 1. série je o vztazích, 2. má mít příběh a akci, 3.... kdo ví :D. Třetí bude nejspíš spojením obou.
      Uf, jsem ráda, že tvůj odpor k Ivanovi není iracionální :D. To, co jsi o něm napsala, je víceméně pravda, protože to patří k jeho povaze - která má jen tak mimochodem představovat typický mužský element :D. Na druhou stranu přesně TOHLE podle mě Elena potřebuje, aby ji někdo vedl a podržel a hecoval, protože ona sama... je jenom holka s tesákama, nepovažuju ji za hrdinku a bojovnici, tu se z ní Ivan snaží udělat. Proč? To se časem dozvíte, i když... je to trochu pochybnej důvod :D. A k tomu, že upír nemůže trénovat člověka... to mám zas z Vampýrský akademie pravděpodobně, tam sice dhampýry trénovali dhampýři, ale potom bojovali se strigoji, kteří byli mnohonásobně silnější a rychlejší, ale přesto jich několik pozabíjeli, protože byli lepší bojovníci. Proto není tak samozřejmí, že by Elena dokázala Ivana zabít, on se narozdíl od ní umí prát a ona se to potřebuje naučit.
      Závěrem asi tohle: Elena by byla bez Ivana ztracená, všechny vztahy se neustále vyvíjejí (takže na Delenu z 1. série čekáš víceméně marně, už to asi nikdy nebude stejný, ale může to bejt hooodně podobný), nedokážu psát o tom samým, je možný, že se Ivan objeví i ve třetí sérii - ale jistý to není. Skvělý zprávy, co? :D Promiň :(.
      PS: Helpless je opravdu z trochu jinýho soudku :D. Ale taky se mi moc líbí ;).

      Vymazat
    2. Kdo by psal Stelena ff?? A spíš kdo by četl Stelena ff?? :D Možná tak Plecka (jak já tu krávu nesnáším) :D No ale tys tam taky měla nějakou Stelenu na začátku a to mi vůbec nevadilo teda věděla jsem že to nejspíš nakonec bude stejně Delena ale ten tvůj Stefan není zas tak špatný.. no když si odmyslím Paula (ten se mi opravdu nelíbí) tak ten tvůj Stefan není tak arogantní, ani tak sobecký, když si vzpomenu na poslední kapitolu ze Stefanova pohledu jak Elenu nechal odejít s Damonem tak jsem myslím i brečela :( No a já nechci přímo tu Delenu z 1 serie to je mi jasné ža takové už to nebude, ale myslela jsem třeba ty jejich momenty v té Itálii, a ta jejich svatba a to Damonovo čištění zubů :D :D to mi strašně chybí! A Ivan no jestli se mu podaří Eleně pomoct zachránit Damona tak fajn ale zatím mi zas tak užitečný nepřijde.. Ale tohle všechno proti Ivanovi já jen že už mi vážně ten Damon chybí, já nechci přímo něco jako DZ 1 ale jen ať už jsou konečně spolu. Jo a ještě prosím ať Katherine neumře.. já vím že je to divné asi bych ji měla nesnášet ale už v seriálu mi jí bylo děsně líto jenom kvůli tomu že ji Damona zavřel do té hrobky.. :( Já Vampýrskou akademii nečetla takže moc nevím o čem mluvíš..

      Vymazat
    3. Hej! Já napsala jednu Stelena povídku, sice jednorázovku a v angličtině, ale přece! :D Pravda, lidi z ní nebyli odvaření, ale to je jejich problém. A Stelena v seriálu má docela slušnej fandom, obzvláště teď v době krize fanoušci vylézají ;)
      No, řeknu to asi takhle: Nejrozumnější názor na Stefan-Elena-Damon má asi Mikeš, občas píše do komentářů na the-vampirediaries.cz.
      Každopádně mně bratři Salvatoři přijdou prašť jak uhoď, každej jinej, ale ani jeden není horší nebo lepší, dohadovat se, kdo je sobečtější, je dost ošemetný, jen s Damonem všeobecně zacházej hůř než se Stefanem a člověk s ním pak soucítí. A má lepší hlášky :D.
      Uvidíš. Bude mě mrzet, když ti povídku zprotivím, ale... já prostě chci alespoň trošku zmírnit ten fanatismus, kterej ohledně TVD párů panuje a taky trochu vyzdvihnout Stefana a naopak ukázat, že Damon není dokonalej. Podle ankety se mi to až tak nedaří, ale v komentářích vidím pokrok, takže aspoň že tak :D :).

      Vymazat
    4. No jo máš pravdu že ani Damon není dokonalej to si ani nemyslím, ale právě kvůli tomu že jsou oba tak odlišní se lidi dělí do těch skupin team damon a team stefan.. já osobně mám radši Damonův charakter a taky se mi Ian strašně líbí :D No a Stefan jo u něj je pravda že má taky světlý chvilky a někdy si i u TVD říkám že kdyby nebylo Eleny, bráchové by se možná aj tak usmířili a když jsou jen spolu a nehádaj se a nezranují se navzájem (jak fyzicky tak psychicky) :d tak si někdy říkám že by deníky vůbec nemusely být o Eleně ale jenom o nich :D (ikdyž to by asi časem začalo být nudný) :D Ale popravdě musím říct že nejvíc z těch postav se se seriálem nejvíce liší Stefan :D Proto mi u tebe už ani nevadí protože je takovej no prostě jinej :D chápu co tím fanatismem myslíš já sama mám teda radši Damona to jo ale třeba nerozumím lidem co žijou jenom tím seriálem a musej zrovna toho kterýho nemaj rádi urážet na FB a všemožně..to mi přijde dost ubohý. Ale zase já moc nechápu teda nechápu ale zároveň obdivuju lidi co maj rádi oba dva Salvatory a nejsou na ničí straně :D

      Vymazat
    5. Guys, g-g-guys, *TEAM IVAN* :D
      Mne sa asi po roku zdá Paul krajší ako Ian a Damona mám menej rada ako som mala... A Stefana viac. Dúfam, že sa to ukľudní na tej hranici, keď ich budem mať rovnako rada :D
      A som v stave, keď v druhej sérii DZ mám radšej Stefana ako Damona (Ivan je možno len o kúštiček vyššie - alebo nižšie? - ako Stefan)... Ten Damon z tejto série sa mi nepozdával (moje predchádzajúce komentáre možno tvrdia niečo iné, ale ja rada a často mením názor :D - plus, komentáre píšem ovplyvnená úžasnosťou kapitoly) :D

      Vymazat
    6. Mně Paul pořád nepřijde hezčí, ale rozhovory s ním jsou rozhodně vtipnější než s Ianem :P. A občas mě odradí - nebo mi to spíš přijde vtipný - jak když se usměje nebo zašklebí, roztáhne se mu po ksichtě neuvěřitelnej počet vrásek (to myslím Iana) :D. Nojo, pleť herců asi dostává pěkně zabrat.
      Ty seš teda pěkná přelítavka :D. Ono jsou rozdíly hlavně mezi Damonem bez Eleny, Damonem s Elenou a Damon ovlivněný Katherine :D. I v seriálu mi přijde, že jakmile se Elena přiblíží, Damon se promění v hodnějšího hocha (skoro vždycky). To Stefan ne, ten se chová pořád stejně :).

      Vymazat
    7. S tými vráskami som si aj ja všimla... Minule, keď u nás doma bola mamina spolužiačka (zo základnej - moja mama má 48), tak mama sa usmiala, a ako normálne, chápeš, len tá taká jedna vráska. Ale keď sa usmiala jej spolužiačka, tak sa jej vrásky vytvorili po celých lícach, presne vtedy som si spomenula aj na Iana, on tiež patrí medzi ten typ ľudí (no, chudák :D) :)
      Ja mám rada Damona bez všetkých, vieš že mojou srdcovkou je ten z prvých kníh ♥ :D Proste toho Damona s Elenou som prestala mať rada - aj v seriáli, aj tu v druhej sérii. Divná som :D
      Nechceš mi napísať nejakú peknú poviedku so škaredým Damonom? :D

      Vymazat
    8. Ani nechtěla :D. Poslední dobou mi psaní vůbec nejde, nemám na něj náladu, sílu a nenacházím slova :/. Ale ty si určitě schováváš nějaký povídky, hm? Tak sem s nima! :D

      Vymazat
    9. Schovávam len tie, ktoré sú tak zlé, že sa za nich hanbím :D Ale naštartovala si ma, idem sa kuknúť ako to je s "Pomstou" :D

      Vymazat
  8. Pokud něco chcete, neproste o to, vydírejte a zastrašujte ty, co vám to mohu dát. - Nemůžu si pomoct, ale přijde mi to trochu "Damonovské"... :D
    Jsem každopádně zvědavá, co vymyslí a těším se na Ivana... XD Stefana prostě nemusim, i když v tvym podání je to menší zlo... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D:D Nojo, to jsem si ani nevšimla. Co na to říct, Damon zkrátka ví, jak to chodí, já na to přišla až teď :D.
      Ok, prostě se nezavděčím všem :D. V další kapitole už budeš mít Ivánka ;). A po dlouhý době si Elča bude psát do deníčku :).

      Vymazat
    2. No tak to se těším o to víc... :D

      Vymazat
  9. Jak já se těším až si tu kapitolu přečtu. Teď se musím jít učit na zítřejší test z biologie. Test před Vánoci. Ta profesorka se úplně zcvokla. No nic jdu na to, celý den jsem to odkládala. Držte mi palce - test Kosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééj, kostičky, to jsme taky někdy loni psali... nepamatuju si latinsky už ani jednu :D. Nee, něco bych dala... epiglotis - příklopka hrtanová, sternum - kost hrudní, mandibula, maxila, tibia, temporalis, femur, frontalis,... možná to mám blbě :D Každopádně držím palce ;). A pro útěchu - já zejtra přednáším prezentaci o právních subjektech, bude taky sranda :D. Ne ale taková, jako volejbalovej turnaj...

      Vymazat
    2. Latinský názvy se mě zatím netýkaj, vzhledem k tomu, že se plácám v tercii. Jo pár by se jich našlo: atlas, axis ...
      Právní subjekty, no tak to taky držím palce, poněvač nemám ani ponětí, co je tím myšleno :) A volejbalovej turnaj si u nás na gymplu taky jednou vymysleli. Nižšího stupně se to naštěstí netýkalo, tak jsme tam s kámoškou stály a okukovali starší kluky ;)
      A k povídce: Mě se tady tato kapitola tak pěkně četla. Asi díky tomu, že jsem před tím otevřela tu nepravou 23., myslela jsem, že je pravá a že jsi s tím fakt sekla. :)Tato část: „Nedovolím ti se nechat zabít!“ křikl varovně.
      „Pak tam skejsnete navždycky!“
      „Raději to, než tě vidět umírat!“
      - taková dramatická, ale přesto jsem ji nějak dramaticky nebyla schopna vnímat = tak akorát. Parádně tam zapadala. Co dodat? Povedená kapitolka.

      Vymazat
    3. Já jsem starší kluky očumovala celý dva roky, pak spolužák usoudil, že nejsem tak špatnej hráč, takže se účastínm aktivně - vlastně letos to bylo naposled :/. Vypadli jsme až ve druhém kole, eeeeej! :D Mi to strašně kazili, kluci... :P:D
      To jsem ráda, že ti tam ta scéna zapadla. Já u ní trochu váhala, jestli se tam takový rádoby drámo hodí... ale jelikož mě nenapadlo nic jinýho, tak tam zůstala :D.

      Vymazat
  10. Je to nádherný :) moc se mi to líbí !! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherný. Mám slzy v očích, ještě s tou písničkou. Ten konec byl ohromující, když ji Stefan políbil. Já jsem Delena každým coulem, ale tohle bylo ... ani kdybys tam dosadila Damonovo jméno, nebylo by to lepší. Prostě Elena a Stefan tak, jak to v TVD neumějí udělat. Asi bych měla Stelenu mnohem radši, kdyby Stef byl takovýhle romantik a nebrečel nebo zoufal pořád. Proto mám ráda Damona. Má širokou škálu ksichtů, ale Stefan tolik ne. Konec povídky byl přesně to, co by se mi u Stefana líbilo.
    Ach... jsem z toho celá naměko :) Přečtu si to ještě jednou, a budu nejšťastnější člověk na zemi. Ještě k té dobré zprávě, že žiju :D
    Nejlepší kapitola se Stefanem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně stejně nepřijde můj Stefan tolik jiný jako ten v seriálu... ok, v téhle sérii už možná trošku jo, ale v první jsem se ho snažila neměnit :). Nejvíc jsem předělala Elenu.
      Jinak jsem moc ráda, že se ti kapča tak líbila :). A máš pravdu, dosadit tam Damona, není to ono, takovýhle Damon prostě není. Ale samozřejmě má zas jiné přednosti :).
      Asi bych nechtěla bejt Elena... mužnej Ivan, neodolatelný Damon a sladký Stefan... já bych byla snad zvrhlejší než Katherine :D.

      Vymazat
  12. No tak tahle část se mi upřímě moc nelíbila, nemám ráda Stefana ale krásně napsaný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaaale, přes to se přeneseš, ti ještě ukážu, jakej je Stefan miláček a za chvilku budeš o Stelenu prosit, ani nebudeš vědět jak :P:D:D.

      Vymazat
    2. Já bych se fakt o Stelenu neprosila :D to už mám radši Ivana.

      Vymazat
  13. Úžasný..:) těším se na další..

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý! Moc hezky napsaný. Akorát mě trošku štve Stefan. Seriálovýho Stefana nesnáším, ten tvůj je fakt dobrej, ale...Damon je prostě Damon. Prosím Boha, aby se Elena nedala dohromady se Stefanem! A nebo s Ivanem! No jéje. :D a abych tě moc neštvala, budu se snažit komentovat, přestože to bude o ničem. Jak to tak vidím, každej můj komentář bude v podstatě jedno a to samý pořád dokola. Prostě jsi dobrá! :))) (a sorry, že jsem anonym :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastně pro oba Anonymy: Já nechci znít nevděčně nebo vás nějak vyhánět, ale zdá se mi, že jste mě nepochopili. Já jsem si vynucovala komentáře jen u některých kapitol, u těch ostatních mi to bylo víceméně jedno, jenže když jsem u minulé kapitoly, u které jsem to vyžadovala, těch komentářů neměla dost, tak jsem se naštvala a... to nemělo znamenat: Piště mi komentáře, nebo to udělám znova. To mělo být spíš: Strčte si svoje komentáře někam, ale pro příště - když něco po vás chci, tak to laskavě udělejte. Takže nevím, proč teď najednou všichni komentujete, když se vám nechce a já o to ČISTĚ TEORETICKY ani nestojím!!! :D Já nevím jak vy, ale já v tom nevidím logiku...
      Pokud nemáte co říct, je zbytečný něco psát. I když nechápu, jak to dokážete, já mám vždycky ke všemu co říct, ti, kterým čtu povídky, dobře vědí, jaký píšu romány-komentáře a to se opravdu nesnažím :D. Obvykle člověk píše, jaký to v něm vyvolalo pocity, kdyby měla Elena sex se Stefanem, no neříkejte mi, že by vás to nechalo chladnými... Ale zas se nejdřív prosím zhluboka nadechněte a pak až pište, nestojím o kupu sprostých slov a nesmyslných nadávek :/:D.
      Pokud chcete komentovat, samozřejmě vás od toho neodrazuju. Dřív se tohle "Anonymní" řešilo podpisem na konci komentáře, teď už je tu i návod v záhlaví blogu.
      Jinak děkuju, je hezký, že se snažíte, ale... já prostě nechápu jak jste na to přišli, že byste měli, když jasně píšu, že už je mi to všechno jedno... :D

      Vymazat
  15. Ono nejde o to, že bych k tomu neměla co říct. Já mám ke všemu co říct :D.. spíš jde o to, že sem nejčastěji chodím na iPodu a z toho mi nejdou psát komentáře. Budu se snažit chodit z complu a to nejen proto, abys nebyla naštvaná, ale i pro to, že zadržený komenty pak vyplujou na povrch ve formě takovejch sraček, co ti sem teď píšu... :D :D :D Sophi

    OdpovědětVymazat
  16. Pročítám si tu tak komentáře a nějak tomu nechápu - tahle kapitola je předělaná a původně tu byla nějaká jiná, kterou jsi psala v rozčílení??
    Stefan je takový ťutínek, v tvé povídce ho mám ráda a v týhle kapče byl vůbec úžasnej; pisatelky z něho často dělají ublíženého a ukňouraného chudáčka, co je bez Eleny úplná troska...
    S názorem Mikeše na Salvatorovce se docela ztotožňuju, Damona mám sice radši, ale Stefan mi nevadí. Nechápu, jak o něm někdo může napsat, že ho nesnáší, jakej to je debil a podobně. Podle mě se ho prostě nesnažej ani pochopit, hned je pro ně sobeckej kretén. Jsem se nějak rozplamenila :)

    OdpovědětVymazat