Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pondělí 5. listopadu 2012

Všichni milujou záporňáky :P

Okouzlující tím, že vůbec není okouzlující, je prostě jináčí a já ho žeru :D.
Jsem ráda, že jsem začala sledovat Once upon a time!

5 komentářů:

  1. Mně se moc líbí jeho hlas :) Aaaa je prostě super :D Taky jsem ráda, že jsem se na OUAT dala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí jeho všechno :D Takovým tím jiným líbivým způspbem, chápete... i když ten smích je asi nejlepší :D A tu písničku budu asi taky poslouchat hezky dlouho, dobře vymejvá mozek :D

      Vymazat
  2. Jo a hezká gifka :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  3. Zkrátím to na tři slova : What the fuck?! :O *-* <3
    Ten tvůj super extra mega dlouhej komentář mě tááááák strašně moc potěšil. Dala bych ti pusu! :D Moc moc moc děkuju! Ani nevíš, jakou radost jsi mi udělala, nečekala jsem, že to někdo vezme takhle, i když jsem v to doufala. Ty jsi profesionální čtenář, fakt že jo! *-* Děkuju!
    Jinak : Copak je to zač OUAT? vypadá to moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No tak to jsem ráda, že to splnilo svůj účel. Snad se chytnou i ostatní a nebudou líní :D
      Děkuju za titul :D Bohužel je jen málo lidí, co by si ho zasloužili... ale jsou :)
      OUAT (šílená zkratka! :D) je takovej seriál, pohádkový postavy zlá královna přemístila do reálnýho světa (do městečka Storybrook, kde nežije nikdo jiný, nikdo tam nepřijíždí ani neodjíždí) a ony si nepamatují, že jsou pohádkové postavy. Pak tam přijde holčina a ta je má týhle kletby zbavit. Zní to divně a tak, ale je to strašně dobrý! :D Prolíná se tam jak ten reálnej svět tak něco jako flashbacky, který vyprávěj ty pohádkový příběhy (třeba jak se v pohádce poznali princ Krasoň a Sněhurka). Je to takový odlehčující, právě se vysílá druhá série. Doporučuju, už jenom kvůlu Rumpeliniudsfkueig! Ne, to jméno prostě nevyslovim ani nenapíšu! :D Prostě ten chlápek v tom videu je boží! :D

      Vymazat