Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

čtvrtek 15. listopadu 2012

Strange mood, strange words and a little bit agresive music


Subtitle: It's not because of me, it's because of people... at least I think so... and nothing else matters! And I am NOT depressed neither crazy! :D
Gotta love his scream at 2:27... holding it so long... amazing :)


And I’m standing here like fool,
Cause I can’t stand the world so cruel.
Like a stranger
Talking to well-known
Like in danger
Want to run back home.

So confuse,
don’t want to amuse
Feel such shame
for ways how to reach the fame
for people being all the same.

No idea what I’m saying
Do you?
I doubt that.
Disgusted with human being
Aren’t you?
I am.

5 komentářů:

  1. "Disgusted with human being."
    Úžasné slová. Vystihujú moje myšlienky (vďaka Izraelu som sa dala na také menšie uvažovanie okrem článku, zajtra o tom napíšem - vďaka tomu počúvam dnes Sum 41, najmä We're all to blame).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten komentár je napísaný akoby po maďarsky. Uvažovanie namiesto spánku a azajtra o tom napíšem v článku.

      Vymazat
  2. Děkuji, moje první básnické dílo v aj (pokud nepočítám tu pidi česko-francouzsko-anglickou básničku ze SPT :D). Nevím, co mě to popadlo...
    A obávám se, že tvému druhému komentáři moc nerozumím :(:D Každopádně na článek už se těším :) Snad neprospím celej den, když mám dneska stužkovák - o tom budu psát zas asi já :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sááákra, to si písala ty? (to, že som to v piesni nepočula, som prikladala slabej angličtine :D) Vyvaľujem oči, chválim a ticho závidím.
      Už aj teraz som jeden pridala - kratučký a o ničom. A tebe sa páčiť nebude :D

      Vymazat
    2. :D Nemáš co závidět, dost možná jsou tam chyby. V písničce to opravdu není :D. A ani já mu moc nerozumím (proto dávám nejčastěji videa se slovama), tam tak řve a tak... skoro jak Sum41, těm rozumím půlku a jsem ráda :D
      ÁÁÁ novej článek, jdu na něj! Ok jestli je o SP, tak možná nebudu odvařená, ale aspoň něco! :D

      Vymazat