Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pondělí 12. listopadu 2012

Maličko opožděně, ale "napadlo" mě to až teď :D

To "napadlo" je v uvozovkách, protože hodně lidí vytváří obrázky ke svým povídkám, tak aby to nevypadalo, že si myslím, že jsem zavedla novinku :).
Neplánovala jsem, že bych něco takovýho dělala - moc práce na mě :D. Ale včera jsem dostala hroznou chuť si hrát s fotkama, ale nechtěla jsem si vytvářet novou plochu na comp, na změnu designu je moc brzo, navíc už mám dva nápady, jen to nastavit... no, tak jsem udělala tohle. Není to nic zázračnýho, nejvíc se mi líbí ten nápis... Elena má blbou barvu, snažila jsem se ji sladit, ale nešlo mi to :/ A vůbec vybrat nějakou její fotku bylo úděsný, to zabralo spolehlivě nejvíc času! :D
No, snad se vám to aspoň trošku líbí, zabralo mi to asi tak... moc neee (ironie)... tak 4 hodiny :D
A taky nevím, jestli se to k té povídce tak docela hodí... Damon se Stefanem mezi sebou moc nebojují a je to hlavně o Eleně, která je na obrázku v pozadí... takže váš názor? (s citem, prosím :D)
A začlo druhý kolo soutěže u Michelle, tak si můžete počíst ZDE :)


Dělat filozofickej text nebo novej obrázek? :D Achjo, jsem hrozná... a tentorkát se mi to líbí ještě míň... ten text neměl bejt tak velkej, se sám nějak zvětšil :( To možná vážně předělám...

16 komentářů:

  1. Jéé tady to Ianovi tak sluší ikdyž je jenom z profilu, to bude asi fotka někdy z 1 serie bo tam měl nejhezčí účes.. :D nojo nebudu se tu furt rozplývat nad Damonem :D Obrázek je moc pěkný a ikdyž jak jsi řekla v tý povídce spolu nebojují mě se to tam docela hodí, bylo to přece hodně i o tom jejich trojúhelníku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oukej :D Jakoby ono to je jenom o tom trojúhelníku, takže tuhle podmínku to splňuje... ale není to ono. Ještě udělám na druhou sérii, právě hledám "Ivana" vyfocenýho z profilu, ale nějak ho nemůžu najít :/
      Jinak je to někdy z první série. Mezi nimi byla focená i Nina, ale vypadala strašně divně, tak jsem ji vymazala a dala tam jinou :D

      Vymazat
  2. Pěkný, akorát by možná byl lepší v pozadí Stefan. X) Jinak co se týče Ivana - http://thelastreel.blogspot.cz/2012/08/franco-goes-toe-to-toe-with-statham.html - tahle mi přijde taková "Ivanoidní", jenom to tílko mu chybí... XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi by tam byl lepší Stefan, pravda. Ale snažím se zachovat ten trojúhelník, přece jenom, i on tam měl s Elenou hezké, nebo (alespoň) zásadní momenty :). I když je to o "krachu" jejich vztahu, ten vztah je tam důležitý. Jediná Elena by měla být podle mě v popředí, ale má blbý fotky, takže smůla :D.
      Jé, to jsi hodná, že sis dala práci :). Ale já potřebovala jakože aby se koukal na někoho před sebou a byl na to záběr z profilu, jestli mi rozumíš :D. Už jsem něco málo našla, uvidím, možná to celý sestavím úplně jinak a tvoje fotka se mi bude hodit :).

      Vymazat
    2. No nic z profilu jsem nenašla, ale tahle mě zaujala :) Prostě Ivan... XD

      Vymazat
    3. Já našla tohle:
      http://images.allmoviephoto.com/2008_Transporter_3/2008_transporter_3_001.jpg
      ale tam má useknutou hlavu... bych možná ještě nějak zaonačila... nevim, možná to fakt udělám jinak :D

      Vymazat
    4. Já myslim, že výsledek dobrej - celkově to hezky ladí. X) A teď jdu konečně hnípat - měli jsme v práci inventuru a teď jsem dorazila domů... A ráno od osmi mě čeká zase krásná 12-ti hodinová prac. směna... Takže jdu umřít... XD

      Vymazat
    5. Umírej v pokoji a obžívěj rychle :):D
      Mimochodem, asi jsem nikdy neslyšela slovo "hnipat", ale je to hezký :D

      Vymazat
    6. Ne? Já to používám velice často... XD

      Vymazat
  3. Mně se moc líbí :) A i když mezi sebou SaD nebojovali, oba jsou do ní zamilovaní, takže myslím, že se to hodí :) Nápis taky krásnej, takže super :)
    Na obrázek s Ivanem se těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, oni proti sobě vlastně bojují tak pasivně, skoro nevědomě :D. Obhájit se to prostě dá :).
      Další obrázek asi bude chvíli trvat, moje tempo vybírání a sestavování fotek je... :D:/

      Vymazat
  4. Úúúúúúúúúúúú!
    Ivana jako postavu mám strašně moc ráda :) (Ale s Elenou ho nechcu, líbí se mi samotný... je totiž můj :D :P) Asi i proto, že ho "hraje" ten ůžasnej herec :) A ten obrázek je boží :) Fakt, moc se mi líbí :) Ten text Lekce pro pokročilé bych možná dala do té černé mezery, ale to už záleží na vkusu... :)
    Super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ještě ti dělá potenciální sokyni Irina :P a moje mamka, včera jsem ji svoje dílo (jakože obrázek, ne povídku) ukazovala a Ivan se jí moc líbil... až na tu zbraň :D A naopak Damon ji přijde jako hrozně uhlazenej slizounckej hezoun... nechápu :/:D
      Hmm, v tý mezeře by se mi nelíbil, já ho chci mít vedle tý kapky jako u minulýho obrázku... spíš mi vadí, jak je velkej... kdyby se zmenšil a Katherine se dala o kousek níž... tak je to moc práce, ale možná by to vypadalo líp :D
      Jinak děkuji :)

      Vymazat
    2. :D Sli... cože?! :D :D Viděla vůbec Stefana? :D :P
      Tak jasně, jak se to líbí tobě je hlavní :) A mně se líbí taky, takže v pohodě :D :)

      Vymazat
    3. Na Stefana už ani nevím, co říkala... asi se jí nelíbí moc ani jeden :D Asi jsou to na ni takový "zajíčkové". Nebo spíš není na takový ty "svůdný" typy, což Ian je jak vyšitej, naopak Jason (Ivan) je takovej spíš drsňák, ale ne čistě záporňák... je to s ní složitý :D

      Vymazat
  5. Mě se strašně líbí, nech si toho,jo? :D je to moc krásný, náhodou ti to jde:) Ten druhej se mi líbí víc, protože je tam ta pumička a konečně vím, jak vypadá Ivan :)

    OdpovědětVymazat