Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 18. listopadu 2012

18 vět z kapitol 22 - 30

Tím myslím věty z Doučování zla
Nekoukejte tak, strašně se mi nechce číst proslov Václava Havla o EU a vymejšlet ještě k tomu svůj vlastní... o jeho proslovu... proslov o proslovu, kdo to kdy viděl, sakra?!
A navíc jsou to 3 týdny, co jsem nepublikovala, a věřte nebo ne, je docela těžký nechávat ty kapitoly jen ve složce na ploše :(:D
Všechny věty jsou v přímé řeči a ne vždy je jasné, komu jsou určeny, nebo kdo je říká.
Kdo nechce žádný spoiler, tak dál nečte a čeká na Vánoční prázdniny.


 Jestli vám to přidá na klidu, Elena má 6 vět, Irina 1, Katherine 1, Ivan 5, Stefan 2 a Damon 3 (ano, Damon "je zpět". Celá jedna kapitola bude z jeho pohledu, jak jsem slibovala :))
Věty jsou přeházené!
Některé jsou důležité, některé méně. Myslím si, že vás to spíš zmate, než aby vám to něco prozradilo :D. I když... některé napovídají. A když víte, kdo má kolik vět, tak možná dokážete odhalit, kdo co říká... ale furt nevíte proč a co to bude mít za následky! :D
A jedna věta se objeví ve Sneak peeku.
Vaše teorie si ráda přečtu, takže klidně komentujte :P
                                                                                           


„Přežije jen nejsilnější, Eleno, a ty jsi dost slabá. Takže si buď koukej sehnat pořádnou armádu, nebo začni hrát tvrdě. Nebo se nech zabít, nebo zapomeň na svoje přátele.“

 „Myslíš, že je možné, aby - aby se do ní zamiloval?“

„ŘEKNI MI TO!!!“

„Máš pravdu, promiň. Jsem hrozně nervózní z toho všeho a… to je jedno. Co teda po mně chceš?“

„Víš, o kolik by to pro mě bylo snazší, kdybych na tebe zapomněl?“

„Připojíš se k nám a bude se ti to moc líbit.“

„Omlouvám se.“

„Zabil bys mě, kdyby to bylo nutný?“

„To by byl potom i Ivan a to nechci, to nedovolím. NIKDY.“

 „Neviděl jsi někde Katherine?“

 „Ta holka je jak lunt. Za chvíli bych si tu připadal jako v zombielandu… Měli bychom Katherine maličko domluvit.“

 „Vážně? Nebo si to ještě rozmyslíš? Po čtvrtý…“

„Dej mi půl minuty a budeš v jednom ohni.“

„Nikdy neměj slitování.“

 „Ta barva jeho hlasu, když o tobě mluví, ten způsob, jak se na něj díváš… no tak, neříkej mi, že to nic není.“

 „Těch sraček už bylo dost. Copak ti něco z toho, co jsi právě řekla, dává smysl?“

„Zabij mě. Zabij mě a uteč.“

„Odpusť…“

8 komentářů:

  1. „Těch sraček už bylo dost. Copak ti něco z toho, co jsi právě řekla, dává smysl?“

    Druhá věta moje pocity po přečtení víc než vyjadřuje. XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Už jsem se lekla, že moje dílo nazýváš sračkou (nějak jsem totiž místo "druhá" viděla "tahle") :D. Takhle dohromady to moc smysl nedává, to uznávám :D. Hlavně věty o zabíjení jsou takový těžko odhadovatelný... a ty máloslovný O:). Ale já prostě musela udělat nějakej článek :D

      Vymazat
    2. Tsss - to bych si v životě nedovolila! XD Je fakt, že jsem ten komentář musela upravit - jak to bylo psaný původně, tak to tak opravdu znělo... XD Tak si mohla hodit kapitolu - vzhledem k tomu, že v seriálu je teď delší pauza, spousta lidí by to ocenilo. Třeba já - mám totiž rýmičku... X( XD

      Vymazat
    3. Tvojí rýmičky je mi sice líto (já sama si vždycky myslím, že umřu), ale já nerada přidávám po jedný kapitole, pak všichni zapomenou, o čem byla, lepší je to prostě po skupinkách :P. A zas toho nemám tolik, abych přidala celou skupinu. Prostě až na Vánoce (respektive prázdniny), to všichni vydržíme! :D

      Vymazat
    4. Oh - jsem ráda, že neumírám sama... XD No dobře, holt si budu muset koupit nějakou knížku, nebo nevim... XD

      Vymazat
  2. Takže se asi nechám překvapit, protože z těch vět takový zmatek :D. Tolik teorií co se mi honí v hlavě, že to ani není možný :D. Opravdu nemůžeš nějakou tu kapitolku přidat už teď?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U-um, jedna kapitola by vám stejně nepmohla, jen by vás "vydráždila" ;)

      Vymazat
  3. Aááá jak má asi člověk vydržet čekat, když ho takhle napneš?! :O :D Teda.. pf! No jo, ale varovala jsi mě, takže nebudu brblat. Prostě se nehorázně těším! A neříkej mi, že Elena se zamiluje do Ivana! :D To jsou zvraty, a co Damon? Grr... budu se muset nechat překvapit :/:D

    OdpovědětVymazat