Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

úterý 20. listopadu 2012

Já jsem ale šprt... no fuj! :D

Jenom tři dvojky a jedna trojka mi vycházej?! Nepamatuju si, že bych někoho podplácela... :D
Je hezké vědět, že se nemusím stresovat O:).
Teda musím... zítra du k zubaři a už teď vím, že mám kaz... viděla jsem ho v zrcadle... to bude bolet, když ho vidím i já... pomoc :(
No nic, napsala jsem kousíček DZ, ale bohužel jsem toho musela nechat - Sokrates, Platón a jiní volové se hlásí do služby...
Zatím :)
EDIT: O víkendu přibyde velice krátká a velice špatná ff povídečka. Na jeden a půl stránky a je vážně slabá :/ Teda myšlenka je dobrá, ale zpracování chabší... to je jedno, prostě to tu bude asi v sobotu :D

Žádné komentáře:

Okomentovat