Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

sobota 10. listopadu 2012

Pokojíček

tatínka chytl naprostý úklidový amok, mohla jsem bez výčitek nafotit náš pokojíček. Sice stejně není dokonale uklizenej (zásadně si nestelu postel a na bratrově stole se vždycky něco válí... ale nikdy tam nemá takovej bordel, jako mám občas já :D), ale... je naleštěnej nábytek a vyluxováno i pod postelí, co víc byste po mně chtěli?!:D
A asi neuvidíte nic moc novýho... když dělám své nádherné fotky stolu, vezmu s tím i podstatnou část pokoje :D
Já vím, že to většinu z vás vůbec nezajímá, ale já jsem na tohle přímo úchylná :D. Mám takovej dobrej pocit, když vím, v jakým prostředí jsou ty povídky, co čtu, psány :).


Jakoby pohled ode dveří. Oslnivá záře je překvapivě balkón... můj stůl už asi poznáte, když jsem ho tolikrát fotila :D Hm, na co bych vás tak upozornila... zrcadlo? Kytara v rohu? Větrák? Šperkovnice? Nic zajímavýho u nás nenajdete.
Bratrův stůl. Miluje surikaty a když nehraje střílečky, tak závodí, proto ten volant... a většina kytek na parapetu je jeho... je to divnej člověk :D

Překvapivě spím nahoře... to se pozná podle ustlanosti :D
Pohled od balkónu... na našem pokojíčku není nic moc zajímavýho... miluju jen jeho barvu, ostatní věci jsou mi u zadku :D

Pohled z balkónu. Pamatuju si, jak jsme ho měli na frj popisovat asi v 15 větách... bylo to strašný :D A ta silnice mi nijak nevadí, plastový okna a zasklenej balkón vše utluměj, takže neslyším ani náklaďák, když je zavřeno.
A musíte uznat, že na to, že to mám do města 20 minut pěšky, máme docela přírodu za voknem. Samozřejmě že ne jako na vesnici... ale na poměry krajskýho města to jde :P

Ano, to na stěně je kalendář TVD :P:D

3 komentáře:

  1. Tatínek a úklidový amok? Divné :D
    Nehovorila si, že tvoj brat je... uhm... starší? :D
    A ešte: ako, prosím ťa, lezieš na tú posteľ? :D
    Ale inak pekná izba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je u tatínka úplně nromální... čtvrt roku na nic ani nesáhne a pak uklízí úplně všude a hrozně důkladně a neustále nám oznamuje, jaký jsme čuňata, že to nikdy neuklidíme... normálka :D
      Bráchovi je 23, ale hry bude hrát asi až do smrti... kytky jsou novinka, strašně se mu za to tlemím :D
      Tam mám normálně žebřík, je i vidět na tý fotce s postelema ;) Se s nim dá hejbat, takže ho vysunu z toho růžku a je to :).
      Děkuji, taky ji mám ráda, i když je divně uspořádaná :D

      Vymazat
    2. Ja by som svoje fialky teraz najradšej vyhodila :D
      Aha, ja som ho videla, len som myslela, že primontovaný :D

      Vymazat