Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 14. října 2012

Kam to s bratrem spějeme?

Páteční večeře = mražená šunková pizza, sobotní oběd = mražená špenátová pizza, sobotní večeře = ZMĚNA! Nechali jsme si dovíst pizzu z restaurace, nedělní snídaně = pizza ze včerejška, sobotní oběd = došla pizza, takže kafe a ořechovej závin z kauflandu :D Večeři vařim já, budou čínský řízečky s bramborama... zatím to vypadá trošku jedovatě, nedovedu si představit, jak tu šlichtu budu smažit :D Nesnáším vaření... Když to nebude poživatelný, tak bychom si mohli třeba zajít na pizzu :P:D
Učím se slovíčka a ptám se bratra, jestli ví, jak se řekne "budoucí manžel"... hluboce se zamyslí a nakonec se ušklíbne a řekne "Slave?" :D Je to debil, ale občas i vtipnej... jinak je to husband-to-be, jsem teď děsně chytrá, víte :D
EDIT: Do prdele, ono se mi to povedlo usmažit a uvařit a všechno :( To teď po mně budou chtít častějc určitě :/ No, aspoň jsem si dala konečně pořádný jídlo :D
Mimochodem, i když to tak nevypadá, dneska je tu narváno, skoro přes 300 zobrazení, ňuňu :P:D
Bléé, právě jsem se rozhodla, že tenhle víkend si od učení odpočinu... naučím se jenom slovíčka z Aj...a ten zbytek prostě nějak dopadne. Včera jsem neudělala lautr (lautr? Co to je do prdele za slovo :D) nic, jen hrála na klavír a byla s kámošem na procházce... dneska jsem si vypsala slovíčka k jedný maturitní otázce a hrála na klavír... a psala DZ... ne, prostě vzpoura, rebélie, tenhle víkend nezasvětím učení, ale domácím pracem, protože vařím, peru a uklízím! Žehlila jsem minulej tejden, zas nic se nemá přehánět :P No nejsem já dcera snů? Ještě teda napíšu dopis na Aj... můžete mi vysvětlit, proč vždycky píšu Paulovi? :D Málo kterej můj dopis nezačíná Dear Paul, pokud má bejt formální, pokud neformální, tak Hi Paul :D Moje dopisy jsou vždycky skvělý, ty neformální obzvlášť :D
Deeeead insiiiide, my heart and soul fatliiiines, put your mooouth oooon miiiine and bring me back to liiiife... you remiiiiind me of a tiiime wheeeen IIII feeeeelt aliiiiive... nějak mi Skillet vlezli na mozek po dnešní kapitole :D Ty jejich texty jsou sice sladce depresivní jak cukr napuštěnej pervitinem, ale nevadí, dobře se to poslouchá... Achjo, dneska jsem zas na přes držku :/:D



5 komentářů:

  1. Skoro som sa pri tom článku rozplakala :D :D :D Na cukor napustený pervitínom môžeš prísť len ty :D Zbožňujem tento typ článkov :D
    Ja som dnešný deň zasvätila nemčine a testom zo slovenčiny. Mala som si ich pár urobiť včera, lebo teraz po tej kope otázok toho viem ešte menej, ako som vedela a mám pocit, že keby som robila ešte jeden, tak sa scvoknem :D Na neučenie sa nemám nejak odvahu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já se mám učit slovíčka na ruštinu, ale... nějak se mi nechce :D :P Už několikrát jsem otevřela sešit... a pak ho zas zavřela :D Možná se do toho ale nakonec dokopu :D :P
    Číst tvoje články a konzumovat u toho nějaký nápoj či jídlo se nevyplácí :D :D :P
    PS: My měli na oběd lívance s horkým ovocem, mmmm... :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mariam: Vám dávají před písemkou prostudovat si testy, nebo to je jenom na olypiády, nebo to je jenom tvůj způsob učení? Já se totiž vždycky učím jenom ze sešitu, tak mě to překvapilo :D Jinak taky si většinou to učení nedokážu odepřít, na to jsem moc svědomitá... ale vykašlat se na jeho část, to není takovej problém :D
    Verča:Času ještě dost, viď, já zatím taky ty slovíčka moc neumím ;)
    Můžu za to, že mám dorbou náladu a nejsem normální? :D
    mmm, lívance :(:P... mně zatím vykypěly brambory... jako vždy, protože je nechám na největší plamen a jdu k počítači a pokud nemám sluchátka, tak mi je připomene až to syčení :D Kuchařka roku :P:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nie, my máme tohto roku "Monitor" alebo "Testovanie deviatakov" a vrámci prípravy na to máme knihy a každý týždeň máme urobiť pár testov. No, a ja som bola chorá, tak sa to nejak nakopilo :D
      Slovíčka z ruštiny ani nespomínaj, v stredu večer budem nadávať :D

      Vymazat
    2. Jo tááák... to jsme asi nikdy neměli... ani mi to teda nevadí :D Tak hodně štěstí s tím ;)

      Vymazat