Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

čtvrtek 18. října 2012

Jen tak v rychlosti

Teď prožívám nějaký dobrý období, to je podezřelý, to se brzo podělá :/:D
Jak vy na mě, tak já na vás. Vzhledem k tomu, že návštěvnost stoupá a komentáře přibývají - nejvíc mě těší, že mou "výhružku" vzali na vědomí i ti, co nekomentují buď vůbec nebo jen zřídka, protože právě kvůli nim buzeruju :P Nemyslím to zle, takhle mi to úplně stačí, když se na můj povel ukážete, teď máte zas na čas pokoj :D Ale klidně můžete i komentovat, zlobit se nebudu :D - jsem se rozhodla zveřejňovat do 21. kapitoly (původní plán byl po 19.). Malý háček je v tom, že 21. kapitola končí tak trochu otevřeně a 22. je taky taková... no... ještě uvidíme :). Víc toho opravdu nepropustím, nemůžu, jak z nedostatečné korektury (chápejte, kontrolovala jsem to zatím asi jenom  10x :D), tak z možnosti vpisování a přepisování. Ok, maximálne po 23. kapitolu, víc fakt ne! :D
Tojť asi vše. Musím jít pokračovat v obnovování své tak pracně odstraňované závislosti na kofeinu, učit se zemák... a na frj a dějepis asi hážu bobek, stačí, že jsem dneska s učitelčinou pomocí pochopila, že neexistuje pohyb :D. "Protože bytí je všude a je neměnné a pohybem rozumíme nějakou změnu, a jelikož je bytí všude a je neměnné, není zde prostor pro změnu, není se kam hýbat, změna neexistuje, čili pohyb neexistuje." Jak prosté :D:D:D Bacha na mě, tuhle větu jsem odnikud neobšlehla, tu jsem sama sestavila! :D

Miluju jeho hlas, miluju tu melodii, nejsem si vždy jistá, co svými slovy chce říct, a proto jim neustále naslouchám :)

9 komentářů:

  1. Filozofia je na mňa moc :D
    "Z hľadiska globálneho aspektu je to principiálne bazírovanie na mentalitu humánneho kompromisu a je z cela nereálne, aby sme tu o tom ďalej polemizovali." :D Síce neviem, čo polovička vety znamená a nechce sa mi to hľadať, ale túto vetu mám fakt rada :D Naučil ma ju o rok starší kamarát, ktorému to vraj povedal jeho otec :D
    A len tak úprimne: Ja neviem prečo, ale v druhej sérii DZ sa skoro vôbec nevyžívam. Alebo aspoň nie tak, ako predtým. Chápeš, ako to myslím, nie? :D Ale nebude horšia, keďže ostatným sa to tak páči :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na půlku mojí třídy včetně mě je filozofie moc :D Některý texty jsou docela pěkný, ale v závěru je to všechno strašná sračka.
      Tak takovou větu bych si nezapamatovala :D
      Jééj, tak to mě... asi mrzí, že tě druhá série tolik nebaví :(:D Já si myslím, že nebudeš jediná ;) Zaprvý málo Damona, za druhý... no, je "žánrově" o dost jinačí než první, první je klidná, pomalu sleduje relativně všední Elenin život a její vývoj, druhá je dobrodružnější (pro mě osobně zajímavější). Já na to udělám anketu a uvidíme, ale ještě chci chvilku počkat, protože je podle mě na srovnávání ještě pořád brzo. Teda ono bude pořád brzo, dokud se nezveřejní epilog, ale... prostě udělám anketu nejspíš v první pauze a pak po skončení série :D Děkuju za upřímnost, moc si ji vážím. Jdeš dobrým říkladem ostatním :P

      Vymazat
    2. Uhm, málo Damona mi celkom vyhovuje :D
      Áno, v poslednej dobe sa snažím byť dobrým príkladom (a najmä pre mladších) ;) :D Ok, nie som vždy práve najlepší príklad, ale aspoň teraz... Čiže, ľudia, buďte úprimní! :) Ale skúste to podať milou cestou :D

      Vymazat
    3. Co ty víš, v první sérii byl v každý kapitole a teď tam není skoro vůbec a první se ti líbila víc, možná ti podvědomě chybí :P:D (vtip)
      Myslím, že moc lepších příkladů už není ;)

      Vymazat
    4. V prvej sérii (ok, tak aspoň v jej polovici :D) bol viacej nebezpečnejší voči Elene (naozaj neviem, čo proti nej mám :D), táto časť z neho mi určite chýba :D
      Jáj, vďaka za príjemné rozptýlenie počas menšej činnosti, ktorú potrebujem na slovenčinu a o ktorej budem určite písať na blogu, pretože ju nenechám nepovšimnutú :D

      Vymazat
    5. Ok, na Damonovi se prostě neshodnem :D
      Na tu práci se už těším, teda pokud to není ta Evropská unie, jako přečtu si to, ale... po několikati hodinovém učení se její struktury, historie a funkce na ni mám tak trochu alergii :D

      Vymazat
    6. Nie, nie, to sa len musím naučiť naspamäť "odborný text", pretože učiteľka chce, aby sme vedeli využívať rečnícky jazykový štýl (k tomu mám pár vecí na jazyku). Ale konečne je to aspoň trochu zaujímavé, môžem sa s vami podeliť o vedomosti ohľadom atómovej bomby, ktoré vy už určite viete :D
      Európu v škole budem písať a maľovať až neskôr :D

      Vymazat
  2. Já jdu jenom pochválit hudební vkus, jinak si mě nevšímejte... XD

    OdpovědětVymazat