Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pátek 5. října 2012

Bolí mě hlavička :(:D

Včera jsem měla kritickej den... dostávala jsem celkem špatný známky (krom dvou jedniček z AJ, jenže jsem je vyvážila 2- a 4), což mi nevadí jen v případě, že jsem si je zasloužila... ale tentokrát jsem si je nezasloužila, vždyť jsem to všechno tak pěkně uměla! :(:D Ale to je fuk, svět, jak vidíte, pořád stojí... teda točí se... chápete :D
Byla jsem vážně zničená, hned po přečtení povídky od Mariam jsem usnula a po probuzení budíkem se cítila ještě hůř, tak jsem vyzunkla jedno lehký kafe a bylo mi líp. Pak jsem měla jít hrát pod Zelenou bránu do takovýho podloubí, podchodu (Zelená brána je věž v centru města, chodí tam tudy mrtě lidí). Jenže foukal docela silnej vítr a chcalo... pršelo i na noty a i když jsme všechny holky měly kolíčky, aby nám noty lépe držely, lítalo to všechno stejně :D Lidi se rozešli, jen 2 paní tam zůstaly a jedna z nich mi musela držet celej stojan... a víte, co je největší sranda? Když fouká vítr, fouká do tý flétny a ta pak nehraje :D Dokážete si to představit? Jak šašci 4 holky a jeden mladej učitel stojíme na prázdný ulici, chytáme noty a snažíme se hrát, do toho na nás mrholí (vítr ten déšť zanášel až k nám). To mi zvedlo náladu :D Ještě nějaký dva chlapi nás poslouchali... teda schovávali se u nás před deštěm, nechtěli, aby jim zmokly cigarety :P
Dneska jsem šla do školy až na čtvrtou vyučovací hodinu... neměla jsem sílu vstávat. Teď se pokusím po více jak týdnu něco napsat, ale nevím, nevím... jsem slaboch, neduživec, prostě to nějak nezvládám... učím se a dostávám (když to zaokrouhlím) trojky... to není fér... snaha se má cenit :/
Mimochodem bych vás (i když tady skoro nikdo není :D) chtěla upozornit, že blog Charlie a Chaky je opět v provozu a publikuje se prvotřídní povídka, Maska vlkodlaka. V blízké době se taky můžeme těšit na Mudlovskou šmejdku, což je ff na Harryho Pottera (nečekaně :D). Masku vlkodlaka opravdu miluju, jedna z nejlepších povídek, rozjíždí se druhá řada, takže máte k dispozici celou první :P
A zítra se tu asi objeví ode mě článek s docela pěknejma fotkama z Alp. Už je mám připravený, takže s načítáním nebude problém.
Žijte.
Vzhledem k tomu, že všichni umíraj, je to velký přání :D
Edit: Ok, psaní mi jde docela dobře, dopsala jsem jakoby 20. kapitolu, napíšu ještě 21., pak použiju asi 3, co už mám napsaný (akorát je upravím, přizpůsobím novým objevům), takže budu mít 24 kapitol... to ujde :D

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Už jsem dneska jedno měla... a taky dvě deci bílýho a jedno pivo. Pitnej režim se musí dodržovat :P:D Dneska už je mi fajn :)

      Vymazat