Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 30. září 2012

Fujky

Zítra mám mít prezentaci na kartografii... nemám to ráda, nemám s tím moc zkušeností, zatím jsem dělala jenom jednu prezenčku a to na Avril Lavigne, to bylo snadný o tom mluvit (i když jsem mírně protestovala, když mi učitel řekl, že to nemůžu číst z papíru :D), ale o kartografii? Nejsem si jistá, že všechny ty pojmy chápu, jak je mám pak vysvětlovat? Navíc neumím vysvětlovat :D Chjoj, ještěže se to neznámkuje... stejně jsem nervní už teď... můj největší problém - až extrémní nervozita. A psychická nevyrovnanost, paličatost, perfekcionalismu, lenost, nesnášenlivost, upjatost, předpojatost... jsem "problematický" dítě :D
Ještě píšem písemku na Education v UK, USA a Čr... lehce se v tom ztrácím a asi nikdy si nezapamatuju: Framework educational program for basic (secondary) education... česky ŠVP... bléééé, možná sem hodím tu otázku do "Školních pomůcek". Asi hned, alespoň další oddálení učení se :D Nedám, protože se to bloggeru nelíbí všechny ty moje odrážky a druhy písma a já nemám nervy se s tím hádat, to už se snad radši pudu vážně učit :D.
Znovu jsem začala hrát hru Posel smrti... já vím, strašnej název, ale geniální hra, sice jenom klikačka, ale má to dobrej příběh, prostě mě to strašně baví! A do návodu na netu jsem se podívala zatím jenom 3x :D Je to takový na myšlení, k něčemu je zapotřebí logika k něčemu zas nápaditost... asi hlavně ta nápaditost. Vážně doporučuju, pokud máte rádi adventury.
Brr.. nojo, du se šprtat :/
Hmm, tahle je inspiratovní :)

Nová tapeta na plochu. Proč stojí Deryck v popředí? Někdo by řekl proto, že je to frontman kapely, já bych řekla proto, že měří 165cm a chce to maskovat :P:D:D Jinak jsou to Sum 41 pro nevzdělance :)



3 komentáře:

  1. Zase ti pochvaluju písničku :) Sum 41 prostě miluju!! (to s Deryckem si dobře vystihla :D ) Jinak budu držet palce ať to zítra v tý škole zvládneš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo, to ráda slyším, že jsi fanynka. Dost lidí je ani nezná :/ A naštěstí od nich se nedá vybrat špatná písnička, jenom míň úžasná :P
      Díky, snad to nějak dopadne :)

      Vymazat
  2. My posledné roky v škole bežne prezentujeme - prezentácia a k tomu máme rozprávať, bez papiera :D - a ja s tým nemám problémy :D
    No jo, tvárim sa, že som si polku noci v mysli nepospevovala ich pesničky :D Ale to s Deryckom ma nenapadlo :D Až 165? Tipovala som trošku menej :D Je fajn vedieť, že nie som jediná nízka... aj keď, aj naňho mám čo doháňať :D Ja som ich spoznala viac-menej vďaka tebe, čiže vďaka! :D

    OdpovědětVymazat