Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

sobota 6. října 2012

Proč jezdím s našima na dovolenou?

Protože vidím např. tohle.
Vítejte v Alpách, dolomitech a na Pitz-Boe (přes 3 000 m.n.m.)
Snad se fotky budou líbit, mně se líběj strašně. Pořizoval brácha, takže jsou trochu lepší :P
Jinak jsem včera byla s kámošem na pivu, zásobovala ho cigaretama a ještě za něj zaplatila část útraty :D:D Moooc dobře to vypadalo, taková gentlewoman já :D A rozhodli jsme se, že půjdeme společně ke kartářce :D


Nechtějte po mně, co je to za jezero... prostě italský Alpy. Pěkné, ne?

ťuťu svišťové :-* Bylo jich tam hafo všude, fotka je samozřejmě přiblížená, ale i z dálky byli hezky vidět. 

Hrozně se mi to líbí, to je cestou na Pitz Boe, myslím

Vidíte tu pidi budku nahoře? Tam jsme lezli. Ještě předtím jsme museli jet lanovkou alias rozpadající se kabinkou pro dva, do který ste se rozeběhli a skočili... a kejvala se, protože foukal vítr... sranda :D


To už je cesta nahoru. Nečekaně :D

To je taky jedna z těch lepších cest. Jsem jen trochu narcista, že sem dávám i svoje fotky :D To jsem byla ještě malé šunčátko, tak 13 maximálně 14 let. ale boty a tílko stále nosím, do kalhot mám problémy se narvat, přece jenom nějakejch 6 kilo jsem od tý doby nabrala :P

Vidíte tu chatičku uprostřed obrázku? Tam jsme šli.

A tohle bylo za tou chatičkou.


Kdo najde cestu, vyhrál :D A to nevidíte celej ten sráz pod tím... nejhorší římsa mýho života... na šířku měla cca půl metru, víc asi ne, prostě 2 by kolem sebe prošli, ale jeden by možná spadnul.

Chtěla jsem bejt v mraku... pršelo v něm a byla mi zima... :D

To teda není v Alpách... ale myslím, že je to někde v Itálii. Ohromnej vodopád.

5 komentářů:

  1. Nádherné fotky. Wow, tam muselo být krásně! :) Takovou dovčou bych taky nepohrdla... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné fotky... "šunčátko" :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. :D Jojo, bylo tam fakt nádherně a hlavně příjemně, ani zima ani vedro :) Ale ty tůry byly dost šílený... strašný krpály a ještě jsme ušli tak 15-18 km, což v takovýmhle terénu docela záhul na mě nesportovce :D
    Jsem ráda, že se tu projevil život O:)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkujíí, taky si myslím :P :) Mimochodem, nevíš, co je s Nessou? Pohřešujem ji :D

      Vymazat