Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 2. září 2012

To bolííí :(:D

Au, au, auu... Takovýhle slučáky nejsou dobrý :D
Včera jsem si šla sednout na pivo se dvěma kámoškama z chaty, který jsem strašně dlouho neviděla... to byly rozhovory :D Ukrutně mě bolej tváře a břicho, jak jsem se tlemila :D Jestli mě někdo rozesměje, tak mě naštve! Pořád mě nutily, ať bumbám, bumbám, takže jsem na kontě měla na konci večera (čili ve čtvrt na dvě) tři piva a dva panáky... na to, že jsem opilá po dvou pivech, to byl opravdový výkon! Při prvním panáku jsem myslela, že vrhnu, ale naštěstí jsem to zajedla brambůrkama...
Teď mě poněkud velmi bolí hlavička a skřehotám jak... skřehota :D Hrála tam hrozně hlasitě hudba a ještě všichni řvali... a světe div se, viděla jsem tam 2 možná 3 pěkný kluky! Na to, že jsem za poslední dva roky nepotkala potkala jenom jednoho, je to taky úspěch :D
A před odchodem jsem objevila tuhle krásně něžnou písničku O:)


3 komentáře:

  1. Bože ty už jak sestra :D rada do budúcnosti: Nechoď na pivo bez povolenia Mariam a Verčy :D ak teda chceš :D ok dúfam že som ťa nerozosmiala a pesnička je pekná :)

    OdpovědětVymazat
  2. jooj takéto stavy dobre poznám :D ale tak za tú zábavu to hádam stálo, no nie ? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nessa: Moc nechápu to s tím povolením :D Nevšimla jsem si, že by mi někdo kecal do toho, kdy mám chodit na pivo a kdy ne (naštěstí) :D
    Kikush: Joop, to stálo každopádně! :) Ale nemohla bych to mít takhle pořád... asi ani jednou týdně ne :D Ale jednou za dva týdny už možná jo.

    OdpovědětVymazat