Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pátek 21. září 2012

Můj stůl můj hrad

Asi se budu živit jako fotografka bordelem zasypanejch stolů :D Nemůžu si pomoct, hrozně se mi to líbí... to má prostě duši :D
Uf, všech 300 pojmů poctivě zapamatováno, kde ležej na slepý mapě, nespletla jsem si Faerské ostrovy s Falklandama, ani Barentsovo moře s Beringovým nebo... tím dalším na "B" :D Takže chci 1!!!
Chudák učitelka na klavír... dneska jsem břinkala příšerně... njn, neměla jsem zrovna moc času ani chuti cvičit. Naštěstí je tolerantní.
Poctivě pracuju na DZ, ale ty kapitoly mi přijdou čím dál tím horší... buď mi začíná období "Bože, jak to po mně může někdo číst?!" nebo mi to prostě nejde :D:/
Nejdřív jsme odhlasovali stříbrný šerpy, pak fialový a dneska nakonec takový "šampaň"... v ostatních třídách se dohodli hned, to jen u nás se to hádá, řve a posílá do prdele :D Já už rezignovala, já je chtěla udělat z toaleťáku...
A včera jsem si vzpomněla na oblíbenou skupinu jedný mojí kámošky... teda teď už asi není její oblíbená, ale na základce byla... ten zpěvák kokrhá jak kohout, ale je to skvělý! :D
Fotky mýho stolu v pokračování:

Tohle je tak středně velkej nepořádek u mě... podstatnej je hrnek kafe (pořád dodržuju jedno obden!), pak je tam nějaká mapa a tucet papírů, ve kterejch se sama nevyznám :D A nějaký knížky... a rozvrh s Ianem :P

Ehm, na takhle zavalenou židli si nesedám, to tu hromádku hodím na postel a když jdu spát, tak zase na židli :D Takže tohle je focený ráno... Učení se povaluje i na bedně Jacka Danielse, která je narvaná plyšákama :DMůj milovanej bambus... měním mu vodu tak jednou měsíčně a pořád žije, už víc jak rok! :D A taky je vidět kousíček větráku vpravo, bez kterýho v létě nedám ani ránu.

5 komentářů:

  1. To pod stolom je tlačiareň? No, to je vlastne jedno. Ja len že, ako s tým môžeš žiť? :D Ja mám pod stolom dosť miesta a je mi to málo proste :D A to nemám ani dlhé nohy :D
    Ako vidím, hovoria mi "bordelár" neprávom :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joop, je to tiskárna :D Ale místa je tam celkem dost, nebo já nevim, já mám většinou skrčený nohy nebo si je složim pod zadek :) Ale je pravda, že mám dost často otlačenou holeň od tý dolní poličky, na který je právě ta tiskárna :D
      Já jako umeju koupelnu, vyluxuju byt, cokoliv... ale stůl prostě neuklízím a židli probírám jednou týdně :D

      Vymazat
  2. Ja som na tom horšie :D ty máš bambus? ventilátor? a tá tlačiareň tlačí farebne? :D Tiež to mám tak že: cez deň oblečenie na posteli, cez noc na kresle :D to je kolobeh :D alebo to proste niekde dáma lebo zhodím na zem :D ty máš poschodovú posteľ? :D záhadou sa začínaš podobať na moju spolužiačku nepriateľku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jenom ten jeden výhonek bambusu ve váze :D
      Je barevná... mimochodem, dost zvláštní dotaz :D:D:D
      Joop, dvoupatrová postel, dole spí můj o pět let starší bratr :) Máme pokojíček společnej :/ A ne moc velkej... to, co je na fotce, je asi jeho polovina... možná větší polovina :D

      Vymazat