Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

čtvrtek 20. září 2012

Je suis pressée... comme tout le monde, peut-etre plus :P

Baví mě psát krátky příspěvky :D Přišla jsem ze školy, u dveří už na mě čekala slečna doučovatelka francouzštiny... teď odešla a já se můžu vrhnout na slepou mapu (projít všechny pojmy jenom jednou mi vážně nestačí, snad mi to nezabere zas 4 hodiny...) jupíííí :D:D:D Jinak za Já za dvacet let jsem dostala malou jedničku :P A s dalšími 3 spolužáky to mám poslat Mladý frontě dnes... cha chááá, to teda nevim :D
Na otázku: "Jaký význam má filozofie pro život člověka?" jsem učitelce odpověděla: "Já si myslím, že každý potřebujeme filozofovat, je to pro nás přirozený... ale my děláme spoustu věcí, co nemají význam." - k tomu neměla co dodat, bylo to nejspíš příliš hlubokomyslné :D
Čágo :)
Nevím proč, dřív, když jsem se učila na slepou mapu, poslouchala jsem pořád dokolečka tohle... a šlo mi to, tak to prubnu, třeba to bude ještě pořád fungovat :D

8 komentářů:

  1. Tak tá tvoja odpoveď sa mi páči!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co na to říct, jsem rozený filozof :D Uf, po hodině jsem za půlkou... tak to včera nebyla jenom ztráta času, jsem 2x rychlejší! :D (nevšímat si mejch výlevů, prosím, to to učení... včera jsem z toho dala mlíko do skříně, po půl hodině mi to došlo a šla jsem ho přendat do lednice :D)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Googlu nedôverujem, ale mám pocit, že toto mi preložil vcelku fajn. Skús to ;)

      Vymazat
    2. To je výsledek přefrancouzštění :D Znamená to něco jako "Spěchám/Nestíhám... jako všichni, možná víc :P"

      Vymazat
    3. Joop, není to těžký na překlad, navíc i v češtině se říká "Jsem v presu", ale nevím, jak vy slováci to zas máte :D

      Vymazat