Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

středa 19. září 2012

Dneska jsme brali na ájině Irsko, tak mě to asi nějak chytlo... nebo nevím, jestli je to úplně irská hudba, ale zní to tak, i když Nightwish irové asi nejsou, co? Asi skoro určitě ne :D Ale je to dobrá písnička... hraju si ji na klavír jako rozehrávku, akorát rychlejc - je perfektní na rozhejbání prstů a na souhru levý a pravý ruky.
Pff, prakticky co jsem přišla domů, tak něco dělám (až na rychlou obchůzku oblíbených stránek) a ještě pořád mi toho dost zbejvá. Takže hurá na slepou mapu!
čus :)
A když už jsem u těch instrumentálek, tahle je taky božská :) Kdo zná Angela, zná i tohle:
Edit 20:15: Doprdeleeeeeeeee, nestíhám!!!!! Píšu v pauze na housku s máslem, jediný pokrm, co je v lednici... :/ Umřu hlady a vyčerpáním, neee :(:D:D

15 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Věrný komentátor :D BTW, nikomu nedoporučuju stduovat filozofii... stačila mi jedna úvaha na 5 stránek a už nevím, čí jsem :D Odpovědět na otázku, co si autor myslí, je filozofie věda nebo není, mi přišlo nemožné, když nejdřív řekl, že neví, pak že ne, pak že jo, pak že možná, pak že jo... takže asi jo, pokud jsem nepřehlédla nějaké jeho rozhodovací stádium :D:D:D
      Brou noc :D

      Vymazat
  2. Mě Angel nikdy nebavil.. spíš ta Buffy ..:DD! angel byl nudnej!!:)
    Nejvíc mě naštvali , že ho nenechali s Buffy a poslali ho do pryč..tsss!! .. Jinak to instrumental je hezkej!:)

    A hodně štěstí s filozofií:D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas nikdy nesledovala Buffy :D Angela jsem sledovala asi tak do čtvrtý, pátý série, než mi došlo, že je to naprostá hovadina a že to pravděpodobně sleduju jenom kvůli tomu herci :D Je tam na mě moc démonů a tak...

      Vymazat
  3. Tak to bys měla Buffy začít teda sledovat!:D ta narozdíl od Angela měla třošku děj ! :DD kdybys to viděla.. Možná lepší i než celý TVD.. a David Boreanaz jakožto Angel/us ? nejvíc sexy! :DD.. Mně zlomili srdce, když ho oddělili od Buffy.:/..Pak jsem už Angela nějak nesledovala,protože mi přišel trapnej:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já viděla v celku asi 10 dílů a nějak mě to prostě nechytlo... nevím, Buffy mi byla prostě nesympatická :D:/ TVD je u mě na špici spolu s Willem a Grace, ty prostě nic nepřekoná :D I to Supernatural mě tak nějak přešlo... To si spíš znovu pustím American Hrror story, trochu zvrhlý, ale dobrý :P:D

      Vymazat
    2. American Horror story?:DD o čem to je?:O ..:D Will a Grace mě taky baví,ale nedívám se na ně poravidelně:D

      Vymazat
    3. No, to je seriál asi o 12 dílech a je to o tom, jak se rodina nastěhuje do baráku, ve kterým straší... ale není to zpracovaný takovým tím typickým způsobem, takže to není takový klišé :) Nikdy si nemůžeš bejt jistá, kdo je skutečnej a kdo ne :D http://www.youtube.com/watch?v=FDb4SqqiQag - trailer. Je to dobrý, ale... jako já nemám ráda horory, takže... a tohle je maximum, co snesu... je to kurtý, strašidelný a hodně, hodně zvrhlý :D

      Vymazat
  4. Jenom 12 dílů?:D to s mým hltáním mám tak za 2-3 dny :DD.. Takže jak předpokládám je jenom jedna série?:X ...Abych se přiznala tak já taky nemám ráda horory .:D fuuj hnus ble..:D Pak se vždycky v noci bojím si dojít pro pití , nebo jenom vstát z postele ..:D jsem divná no.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nějaká druhá série bude, nebo možná už je, ale někde jsem četla, že moc nenavazuje na tu první, tak nevím :D Já si je ani nepouštim, když mi je někdo doporučí jako fakt strašidelné, takže ten pocit, že si nedojdu z nich ani na záchod, jsem ještě nezažila :D

      Vymazat
    2. já bohužel ano :D .. viděla si kruh třeba? :D tak ta hnusná holka samara mě nepustila ani spát:D pak sem si na to nějak zvykla,ale prostě hrůza :D! sklonim se do umyvadla a už jí vidim za sebou!:DD brrrr..
      No zkusim se na to kouknout.. je to hodně hrozný?:D

      Vymazat
    3. Tak Kruh mi zrovna nevadil, ten jsem viděla i víckrát :D To mi to American Horror story přišlo asi horší :D Ale tak uvidíš, zkus první díl, pak ty ostatní jsou na dost podobný úrovni :)

      Vymazat
    4. No tak ne třebas kruh,ale já nevim texaskej masakr , metro a tohle :DD! Dobře , pak napíšu !:))( teda jestli nevadí )

      Vymazat
    5. Texáč jsem neviděla, mám doposud traumatickej šok z Domu voskových figurín, to mi kámoška pustila, když mi bylo asi... pff, 13... řekla jsem jí, ať to vypne, asi po 15 minutách, to někdo chlapovy přestřihl nůžkama achilovku a postříkal ho voskem :D
      Joop, určo napiš, kam chceš, já to někde najdu, kontroluju občas i "komentáře" jakože tu rubriku, co mám jako administrátorka k dispozici, takže to tam někde určo najdu :)

      Vymazat