Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

sobota 15. září 2012

Chci, abyste se smáli! :D

A taky mám chuť se nějak nehorázně ponížit :D Divný, co? Možná tenhle příspěvek hodně rychle smažu :D


Začneme něčím lehčím... ehm, osmá, devátá třída


Na moji obranu, bylo mi patnáct a byla jsem nemocná! :D Myslím, že dokonce angína... a tohle byla fotka pro přítele :D:D:D Nejlepší ten toaletní papír s 1. Vícemiss :D:D:D Ale to jsem fakt vyhrála na lyžáku asi v 8. třídě! :D





Za to se nestydim, to je rozkošné :D To jsem byla tak v osmičce/sedmičce.



Prvák... Ehm... to jsem přebrala... nesnáším vodku! :D


Ta červená mikina jsem já, ten chumel pode mnou neřeště :D

To není tak starý... bohužel :D


Silvestr 2010/11, všichni se přežrali :D

žROUT

Tak nějak se právě teď cítím :D

16 komentářů:

  1. Udržať sa potichu najmä pri tých posledných fotkách bolo... strašne ťažké! :D :D
    Priznávam, druhá ma trošičku vystrašila :D
    Tie posledné štyri sa mi páčia!
    Rozmýšľala som nad niečím podobným, ale aj tak mám pocit, že keby, tak to spravím miernejším spôsobom ako ty :D A zrejme v menšom množstve, neznášam dlhé načítavanie fotiek (možno preto ich nevidíte tak často :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Druhá fotka asi ráno zmizí, ta je velmi odvážná :D Ale já vážně nevypadám tak hrozně ve skutečnosti :( Doufám! :D Ani odlíčená nevypadám TAKHLE hrozně :D Doufám! :D
      Ne, budu statečná a nechám to tady... možná :D
      Ale jsem moc ráda, že ses zasmála :D

      Vymazat
  2. Tam kde ste ožraný :D ja z toho :D fakt bez urážky ale.... :DDD :D ale toto najlepšie: "Silvestr 2010/11, všichni se přežrali :D" ::D fakt prepáč ale prosteee :D :D ale skoro som skapala :D ale na tej 2 sa to dá chápať :) bola si chorá ale no :D bez urážky ty si sa fotila aj vtedy? :D ešte raz prepáč :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D V pohodě, vždyť to tady je od zasmání se :D
      Tu fotku jsem poslala svýmu příteli (nebo alespoň chtěla, už nevim, jestli jsem to vážně udělala :D), abych mu ukázala, jak jsem krásná, když jsem nemocná :-*:D:D - ano, to monstrum mělo přítele :D

      Vymazat
  3. Nejdřív ti chci smeknout, protože já bych něco takovýho nedokázala :D :) Jsi fakt odvážná, že jsi to sem dala :)
    A teď... :D :D :D :D Na té druhé fotce vůbec nevypadáš jako ty :D Na těch ostatních už jo, i v tom chumelci jsem tě hned poznala :D
    Při první fotce mě napadlo: Co to má s nohama? :D Nevím jestli je to záměr nebo jsi zrovna byla po flámu... :D
    Každopádně jsem se zasmála! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D
      No... na tý první fotce nevím, o co jsem se pokoušela... asi o co nejúchylnější pózu u tyče :D A byla jsem naprosto střízlivá, akorát nám s kámoškou hrabalo :D
      Ale ještě pořád mám pár hroznejch (neli horších) fotek v záloze, ale ty už jsou spíš jenom hrozný a ne vtipný :D

      Vymazat
    2. Na tých dvoch fotkách je "Jac"? Ok, to je jedno. Proste tie dve, kde si s chlapcom, sa mi strašne páčia, tie nie sú hrozné, ale milé mi prídu :) :D

      Vymazat
    3. joop, je to on :D A jsou strašný :D Nebo on na nich vypadá normálně, ale já se tvářim na jedný jako "Neeeefooooťteeee měěě!" a na druhý "Sakra, asi budu blejt" :D Nejlíp vypadám rozhodně na poslední :P:D a nejradši mám tu s tatínkem :)

      Vymazat
    4. No tak sa doplňujete, no! :D
      Áhá, čiže to je "tatínek", hej? :D

      Vymazat
    5. Jojo, ten, kdo mě drží v náručí, je tatínek :D To není vidět, že je poněkud starší? :D Jednu fotku už tu měl... vlastně 3, na fotkách z dovolený :D

      Vymazat
    6. Vôbec sa mi tu nepodobá na tie fotky z dovolenky. Najprv som si myslela, že to bude nejaký tvoj spolužiak/kamarát/brat :D

      Vymazat
  4. Jééé! zase jsem tu dlouho nebyla!:D Ty fotky jsou úžasný:D a ano, hlavně ty ze silvestra :D jop jinak :) nechtěla by jsi mi dát svůj fb?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D úžasný bych to nenazvala, ale budiž :D
      FB nevedu ;) Ano, opravdu někteří lidi nemají facebook :D Ani twitter :D

      Vymazat
    2. Tý jo :D jsi druhý člověk,. který fb nevede, a já ho potkala :D já bych bez fb nepřežila :D

      Vymazat
    3. Já znám takhle ještě asi 3 :D Tak co, mě stačí blog, mobil a icq ;) a mail, pro ty oficiálnější věci :D

      Vymazat