Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pondělí 24. září 2012

Frustrace, když chcete napsat článek a nevíte o čem

Tak začnu třeba tím, že se včera překonal rekord v návštěvnosti: 356 zobrazení za den :) To není špatné, i když nejvíc tomu vděčím článku: Já za dvacet let :D No co, alespoň že ne třeba rusákům nebo jinejm zdrojům, které z mýho blogu nic mít nemůžou :).
Už i já odeslala svoji povídku do soutěže. Je taková zvláštní, asi se moc líbit nebude... ale aspoň že kámošovi se hezky četla, to mě moc, moc potěšilo :P
Éeee, vůbec nic se mi nechce, mám rýmičku, to znamená, že umírám :(:D Dneska jsem se ve škole vůbec nedokázala soustředit a čuměla do blba častěji než obvykle... nebo smrkala... a dostala jsem 1 ze slepý mapy :P
Teď bych se měla akorát podívat na Logement... to se mi extra nechce, ale co nadělám, zas tak nemocná, abych nemusela do školy, nejsem :/
Tak čágo ;)

3 komentáře:

  1. Tak skoré uzdravenie :/ Ty si chorá, Mariam je chorá, Verče sa stalo "to" s netom :/ :D to je teda život :D a gratulujem! no hej ten článok bol úžasný :D tak do tej školy nechoď keď ti je fakt zle, čo ti urobia? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, já nejsem nemocná, já mám jenom rýmičku a návaly tepla, s tím by mě ani moje přehnaně starostlivá doktorka nenechala doma :D

      Vymazat