Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

čtvrtek 13. září 2012

Kontrasty

mŮj miLý blOgísQU :-*
Co bych bez tebe dělala? No, možná něco užitečnýho a smysluplnýho :D Ještěže tě mám!!!
Dobrá nálada se mi střídá se špatnou... Ve škole nám pořád odpadají hodiny, což mě těší, ale stejně je to tam k nevydržení... dostala jsem jedničku z frj... a domluvila se s učitelkou na konzultačních hodinách, protože nemáme seminář francouzštiny a já bych z ní chtěla MOŽNÁ maturovat.
Věděli jste, že "kokot" dřív znamenalo "kohout"? :D
Vůbec mě nebaví cvičit na klavír, z tý úžasný skladby chytám křeče do zápěstí :/ A ještě mi učitelka přehodila hodinu na čas, kterej mi moc nevyhovuje... ale holt nějaká gymnastka, co dojíždí, má přednost! :/:D To je teda spravedlnost! :D
Co mě nejvíc trápí, je včerejší rozhovor s kamarádkou... chce se odstěhovat ke svýmu příteli asi 200 km daleko... blbka... v maturitním ročníku, ke klukovi, kterej - no, nechoval se k ní hezky, její nářky jsem poslouchala celý prázdniny (tím nechci říct, že by mě to otravovalo, jen mě nasral ten kluk). Jestli odjede, tak nevím, co budu dělat... je to pro mě ten nejdůležitější člověk, když vynechám rodinu... jediná, s kým proberu opravdu všechno a opravdu pořádně... Kvůli ní bych se vzdala internetu, psaní povídek kafe i cigár (a to už je vážně něco! To jsou všechno moje závislosti...)
No, brečela jsem včera, dneska už nebudu! Mrk, mrk, mrk... dobrý, slzy uschly před odtokem :D
Pořád lítám hlavou v oblacích poslední dobou... nechce se mi na zem... má to ale svoje pozitivum pro vás, s 90% jistotou mohu říct, že bude i třetí série DZ :D:D:D Už se mi rýsuje děj a název není těžký vymyslet: Doučování zla - závěrečná zkouška (nebo něco takovýho :D)
No nic... po přečtení milé jednorázovky od Mariam se pokusím opět zaměřit na Francii - maturitní otázka z frj... už jsem udělala 2 odstavce, bacha na mě! :D
A ještě vám sem hodím písničku, která se hodí k tomuto článku (a nemůžu ji přestat poslouchat), protože je úžasná, ale z příšernýho filmu :D Prosím vás, nepouštějte si nikdy Jennifer's body, je to strašná hovadina (milovníkům toho filmu se omlouvám, ale slušnějc jsem to říct nemohla)
Čáágo ;)
A ještě nikdo neuhodl, proč si Elena všechno pamatuje! Pche, přišel mi jenom jeden mail... srabíci :/:D:D

11 komentářů:

  1. Akože tento článok ma dostal! :D Už po prvej "vete" som vedela, že tento článok bude niečím výnimočný a nesklamal :D
    Zbožňujem skoro každú jednu vetu z toho! :D Taký článok som potrebovala, tak príjemne naladil na noc :D
    Bolo by blbé, keby nebola tretia séria, nemôžme skončiť pri lekciách pre pokročilých! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak to jsem ráda, že naladil... mě ladí ta písnička, ale už mi z ní trochu šibe :D
      no, kdybych neměla nápad, tak by mi nepřišlo blbý, že bych to zakončila pokročilejma :P Při nejhorším bych to přejmenovala :D

      Vymazat
  2. jéé třetí série :D těším se už teď!! :D jinak k tomu filmu trochu s tebou souhlasím je to vážně strašná hovadina ale strašně skvělá hovadina :D :D ale tuhle písničku si z toho filmu vůbec nepamatuju, což je divné protože se mi strašně líbí! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě to bylo málo strašidelný, ale na druhou stranu moc nechutný :D:/
      Ona ta písnička možná nezněla přímo ve filmu, nejsem si jistá, viděla jsem to jenom jednou, ale měl by to být soundtrack (už jenom kvůli tomu videoklipu a vlastně i textu) :)

      Vymazat
    2. jo to jo nechutný to bylo ale nepřišlo mi že by se nějak snažili aby to bylo strašidelné to ani strašidelně působit nemělo, já si to zařazuji mezi filmy jako scary movie atd.. protože mi to někdy přišlo až komické jak je to nelogické :D :D ale myslím že ta písnička ve filmu hrála bo je mi povědomá ale nedokážu si vybavit kde a to jsem ten film viděla asi 3x.. ale vždycky když si na ten film vzpomenu tak mi hned v hlavě zní ta hrozná písnička od té kapely co tam furt hrála.. :D

      Vymazat
    3. Pravda, zařazuju to taky do stejný skupiny, jako je Scary movie a ještě Prcičky - filmy, který jsem viděla jednou (ne všechny díly) a stačilo mi to :D Nějak mi přisprostlý vtipy a nechuťárny přijdou trapný... nebo alespoň drtivá většina :D

      Vymazat
  3. Ma tento článok dorazil :D a 3 séria?! supeer! :D a tá pesnička no... celkom v pohode :D a nie, ten film nepoznám :D a prvá veta :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty skoro na všechny písničky řekneš "no... celkom v pohode :D" :D Hádám, že se ti do vkusu moc netrefuju :D Ale aspoň že to říkáš takhle hezky, díky ;)

      Vymazat
  4. To s tou kamarádkou je mi fakt líto , sice jsem to nezažila( a doufám , že se v takovýhle situaci ani nikdy nevyskytnu) ale dokážu si to představit :/.. Snad dostane rozum a zůstane s tebou a s rodinou :).. Jinak k tomu s Elenou ? radši nic :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za soustrast :) (:D) No, snad není tak šílená, aby odešla... už jednu jsem ztratila, nejdřív kvůli - ehm - a před cca půl rokem odjela do Anglie... já asi nejsem moc dobrá kamarádka, když mě takhle opouštěj, sakra!!! :D:D:(

      Vymazat
  5. Jsi dobrá kamarádka prosimtě :D! to jenom ony nejsou dobré kamarádky a proto nezůstváj , chyba neni v tobě. !:))

    OdpovědětVymazat