Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

středa 5. září 2012

Ale no tááák :D

Ke svému předsevzetí: Pít méně kafe (pro začátek jedno obden) přihazuji další, a to: Přestat si stěžovat :)
Začíná mi z toho bejt na nic, jak každej včetně mě fňuká, jak to má těžký, jak nemá čas, jak ho všechno bolí... dokud máte čas si stěžovat, číst knížky a chodit na net, tak máte času na zbyt... tak, jako dokud si pamatujete, že jste něco zapomněli, vaše paměť na tom není zas tak špatně... až zapomenete, že jste zapomněli, máte pravděpodobně alzheimera :D
Ale na to, jak mi kamarádka mluvila o vodě a hrkala před ksichtem poloprázdnou flaškou, když já se začínala potit, jak se mi chtělo na záchod, si stěžovat budu! To byla tyranie! :/:D
Prostě to všichni máme hrozně těžký, chápu, nemá cenu se předhánět, kdo je na tom hůř... stejně zjistit, že jste na tom nejhůř, není žádná výhra :D
A za pár kliknutí dosáhneme 30 000 zobrazení za existenci blogu, to je rozkošné :P
O škole nemám chuť se rozepisovat... to bych porušila předsevzetí :D
Půjdu radši hrát na klavír a číst R.U.R, protože mám spooouuustu času :D
Jo a pro zlepšení nálady, tohle video mě vždycky dostane :D:P Ani ten seriál nemusíte sledovat, abyste se zasmáli.
Zatím čááágo :)

2 komentáře:

  1. To je strašne zlé predsavzatie! Sťažovať sa musí! :D Ja sa sťažujem furt :D
    A gratulujem! :) (kam sa trepem s 8100 na mamu? :D ale nie, ja som spokojná, viac nechcem :D)
    "Definícia" alzheimera :D :D
    Máš kopu času... Ja tu tak teraz sedím nad chémiou, aby zajtra, keď bude chcieť opakovať, som nevyzerala ako blbá :D Ale nejak ma tá chémia baví, najmä tie vzorce a tak, na definície proste nemám poriadnu pamäť :D
    No tak späť do kyselín...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ne, je to hrozný... každej ze sebe dělá akorát chudinku, to nebudu podporovat... vzchopme se! :P:D Stejně se s tím nikdo nepokouší nic dělat... s tím, na co si stěžuje... jako mě to dost možná brzo přejde a budu vám tu brečet, jak jsou na mě všichni zlý a jak po mně pořád někdo něco chce a kolik mám písemek a učení... ale ani pak to nebudu schvalovat (nejspíš) :D
      BTW: R.U.R. je nic moc... to Matka a Bílá nemoc byly lepší :/ Ale Měl jsem psa a kočku je pro mě stejně nejhorší knížka, co Čapek kdy napsal! :D

      Vymazat