Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

sobota 25. srpna 2012

"Umělecké" fotky :P

Když já mám toho tolik na srdci, já vás tím prostě musím bombardovat :D
A ty uvozovky na "Umělecké" zdvojnásobte. Spíš jsou to fotky, který mi z nějakejch důvodů přilehly k srdci nebo mi přijdou prostě dobrý... třeba tahle! Dneska jsem byla s našima na houbách a našla jsem storpocentně tu nejkrásnější :D Nazvala bych to: "Romantická houba". A kdo v tom nevidí srdíčko, ten je... hloupej! :D


Ta dolní bota je samozřejmě stará... nový boty jsem chtěla, aby měly neutrální barvu... ale jaksi to nevyšlo :D
Pro mě je nepředstavitelnej problém vybrat si boty... jak totiž vidíte, líbí se mi zásadně jenom jeden typ :D Achjoj... ale ty adidasky jsou stejně hezčí... sice zdeformovaný, děravý a - na tý fotce to není tak vidět, ale v reálu to bije do očí - nehorázně zažloutlý..., ale hezčí! :D
Ale jelikož mě nové botky stály jenom 7 stovek, tak bych si snad mohla dovolit ještě jedny, NEUTRÁLNÍ barvy! :D

Když píšu, že jedu na chatu, na konec světa, do domu hrůzy atd, tak jedu sem...


Stará fotka, asi tak pět let, ale poměrně nová úprava... A na moje poměry vypadá profi :P:D:D


Vzhledem k tomu, že sám dáváš svoje fotky na net, doufám, že ti to nevadí :D Kdyžtak to smažu ;)
Ale je to nádherná fotka. Oprava: My jsme nádherní :P:D:D Nee, prostě se vždycky musím usmát, když ji vidím... a vždycky se začnu tlemit, když si vzpomenu, kolik jsme jich před touhle smazali, protože jsem na všech házela ksichty jak debil :D:D:D Holt se neumím tvářit, narozdíl od nekoho :P
Joo a je to cca rok starý... nebo dva? :D Já nevim!!!!! :D

8 komentářů:

  1. Náhodou, krásný fotky :) Tvoje - vaše :D - chata vypadá mnooohem líp než ta, kam jezdím já, to teda jo :D :D S těma botama jsem to moc nepochopila, ale nedivím se, právě jsem snědla trochu větší množství rumové bábovky :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jako mně se naše chata líbí, ale není tam internet, počítač a teď už ani lidi v mým věku :D
      Já to napsala tak divně... prostě jsem si koupila nový boty, ale jsou dost podobný těm starejm, takže je vidět, jak moc mám zarytej svůj "styl" :D A to jsem se zařekla, že si koupím takový boty, který půjdou ke všem barvám... tyhle k zelenýmu tílku moc nejdou :/:D Ale protože byly levný, koupím si ještě jedny :P(možná)

      Vymazat
  2. Ten hríb je super :D má dobré pomenovanie :DDD :D tenisky dobré :DD :D tomu hovoríš dom hrôzy???!!! :DD :D heej a hovorila si že to s grafikou nevieš :DD :D pekné fotky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tú chatu som si predstavoval inak - horšie :D Ale je fakt pekná :)
    Aj ja mám rada tento typ botasiek (a k tomu som trošku zaťažená na tramky) :D ... Včera som vykefovala štyri páry zažltnutých topánok. Sú belšie ako pri kúpe :D Môj "objav" - obyčajné mydlo a stará zubná kefka robia zázraky :D
    A na tej fotke ste zlatí :) Konečne mi tvoj úsmev nepripadá, ako keby si šla niekoho zabiť :D Ale to je moja chyba :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nikdy neřekla, že naše chata není pěkná, jenom že tam nerada jezdím :D Ale teď nám hnije, takže za chvíli vážně nebude moc hezká :P
      Já mám ty adidasky 2 roky a ráda chodím bahnem... ty jsou ztracený :D
      Já mám vražednej úsměv??:D Tak to mi ještě nikdo neřekl :D Já ho považovala za nevinnej a trotlovskej... Jenom na třídní fotce vypadám jak gangster :P

      Vymazat
    2. Vždy mi to príde, že práve ideš zabiť toho, s kým sa fotíš :D Vieš, taký úškrn, že "teraz ti niečo urobím" :D
      Ja som vykefovala asi dva a pol ročné botasky, v ktorých som tiež chodila bahnom :D A asi rok už neboli čistené :D

      Vymazat
  4. Achjo,to je hrozný, jak tam vypadám :D.
    Ale vůbec mi nevadí, že to tu máš, ba naopak mi to udělalo velkou radost :-).

    OdpovědětVymazat
  5. ten hríbik je najlepší srdce v ňom vidím, takže asi niesom až taká slepá ako to niekedy vyzerá :D pod pomenovaním dom hrôzy som si predstavila nejakú starú chatrč plnú pavučím, vytrhla si ma z môjho fantazírovania toto vyzerá celkom slušne :D joooj a posledná fotka krásna :) na to, že furt vravíš ako nie si fotogenická je to fakt vydarené :)

    OdpovědětVymazat