Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 26. srpna 2012

Design

Vidíte srnku?? To je životně důležitý vidět srnku!!! :(:D Měla by být vpravo za tím postranním panelem.
Už zase mám chuť měnit.. ale jen když mi to půjde! :D V anketě o barvách vyhrála černo-bílá (tu moc nechci) a modro žlutá byla hned za ní (to už se mi líbí víc), takžeee... jsem našla pár obrázků na pozadí. Jsou převážně do modra, spíš tmavší. Prostě nový design by byl tmavší. A mimochodem našla jsem stránku s moc pěknějma tapetama krajinek. Každá je zajímavá, každá má atmosféru, fakt hrozně se mi líběj, i když jdou trošku do kýče... ale jenom nepatrně :) Odkaz na tu stránku najdete v zápatí blogu v Oblíbených stránkách.
Teď bych od vás chtěla slyšet, co by se vám z následujícíh věcí líbilo :)

Z tohohle obrázku by byly vidět hlavně ty větve.

Přiznám se, že ten se mi asi líbí nejvíc, i když jsem sama chtěla něco do modra :) Měla by být vidět i ta srnka, až by se to dalo na pozadí.

Trošku TVD style, nepřipadá vám? :D Ale není to špatný. Prostě tmavý.

Tenhle je podobnej tomu prvnímu, ale možná je lepší.


Má fantastickou atmosféru. Ale když se ořízně, už to není takový. Zas by byly vidět spíš ty větve.

Ještě přemýšlím nad nějakým "moudrem"... moc toho nemám:
"Interesting things happen in the dark... sometimes" - Ano, Damon :D Marima mi to připomněla ;)
"Just like the rain I'll be falling only to rise and fall again."
"Normální, zdravý člověk nepíše."
Takže... návrhy? :D



A do toho mi zní v hlavě pořád tahle písnička... strašná a úžasná zároveň :D

17 komentářů:

  1. Z obrázkov sa mi najviac páči prvý, druhý a tretí... Som pomohla, čo? :D Ale si myslím, že ten tretí nebude až tak dobre vidno, čiže hlasujem za druhý! :)
    Damonov citát by sa mi hodil k tmavšiemu designu blogu, ale pri tom poslednom sa proste vždy musím usmiať! :D Hlasujem za posledný. Nie sme normálne :D
    Aj ja som rozmýšľala nad zmenou designu, ale nakoniec som to zamietla s tým, že nič lepšie nemám a nebudem vám predsa každý mesiac meniť design :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, takže jsi vyřadila obrázek číslo 4, i to je pomoc :P
    Jinak ten třetí je vidět hezky. Je tam jak to černý, tak mlha, stromy, není špatnej... ale srnka je asi nej :D
    Joop, Damonův citát by se hodil asi jenom k tomu třetímu... u ostatních bych musela slovo "dark" nahradit slovem "woods" :D... Ani to s tím deštěm se moc nehodí, ale nic mě nějak nenapadá :/
    Ještě že bych použila text z tý písničky "I'm not snow white bud I'm lost inside this forest" :D
    Proč ne? Já bych tenhle zelenej design měnila po... 2-3 měsících, to taky není kdovíjaká doba :D Ale jak chceš, já nejsem proti :)

    OdpovědětVymazat
  3. Prvě tri a to posledné sú naj :D ale asi najlepšie je to 2 :DD :D newm :D rozhodni si sa ako ty chceš :D hmm ten Damonoc by sa hodil k tým tmavším asi :DD :D ale aj ten 3 je super takže ja neviem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ak ak ti to pomôže tu ešte nejaké máš ale tie tvoje sú sto krát lepšie :DD :D http://wall.alphacoders.com/by_sub_category.php?id=81361&name=forest+Wallpapers

      Vymazat
    2. Ok, díky za pomoc :) Na tom odkaze je jeden docela pěknej, takovej černobílej, ale... není to ono :D A ty ostatní už jsou hodně takový počítačový, umělý,... ale seš hodná, vážně díky :)

      Vymazat
  4. Sakra, já nechtěla tu šablonu použít :( :D No, to už je jedno... nevšímejte si mě, já si tu budu hrát :D

    OdpovědětVymazat
  5. Fúj, jak ma šokovalo, keď som tu prišla :D ... Teraz momentálne sa mi to veľmi páči :) Text hore (tie "pomôcky" :D) je nečitateľný, ale zrejme na tom ešte robíš... To aj tak je tam asi zmenená farba v príspevku, nie v šablóne...
    Ale teraz to je brutálne :D A keď oddialim obrazovku, určite uvidím aj srnku :D (chyba starej malej obrazovky :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosimtě, že bych nechala bílý pozadí s růžovejma (nebo fialovejma?) odkazama? Neblááázni :D Neee, srnku musej všichni vidět, srnka je nej :( Už provedu jenom pár úprav a nechám vás se k tomu vyjádřit... moc černo modro bílo žlutý to sice není, aleee... je to tmavý :D

      Vymazat
    2. Teraz to je original dobré! A srnku vidím len keď to oddialim natoľko, že nevidím písmo :D Snáď budem mať čoskoro počítač, na ktorom to vidno bude :D

      Vymazat
    3. Já si vůbec nedovedu představit, jak to u tebe vypadá... Já když si to přiblížím tak, aby zmizela srnka, tak mám kravý písmo a nevidím ani ten strom... Podobá se to vůbec tomu obrázku? :D
      Kdyby byly nějký přípomínky tam sem s nimi ;)
      Děkuju

      Vymazat
    4. Vidím akurát tú cestu :D ale mne to nevadí, mňa tie farby úplne dostali! To je len mojou obrazovkou. Keď tak, tak to teraz sfotím, ako sa ja pozerám na tvoj blog, a ako nevidím čítať, keď to oddialim a dám ti tú fotku :D Ale môžem až ti ju dať až potom, lebo teraz idem na ruženec a potom máme zasadnutie v obci (:D :D)

      Vymazat
    5. ... to nemůže ten stupidní počítač oříznout tu cestu a nechat tam srnku?! :D:D
      Jéé, to bys byla strašně hodná, kdybys mi to vyfotila O:) Klidně to počká i do zejtřka, nebo pozejtřka... prostě to nespěchá, ale docela ráda bych to viděla... nevím, jestli by mi to v něčem pomohlo, ale třeba jo! :D
      Zasedání :D:D:D

      Vymazat
    6. SRNKU VIDÍM!! :DD :D pretože mám zmenšenú obrazovku :DD :D a keď som sem prišla tak ako: Čo do... Á! (Bum na zem :D) :DD :D aa to je srnka?? :DD :D ja som si najprv myslela na tom pozadí že je to koza :DD :D

      Vymazat
  6. Jééjo človek sem chvílu nepríde (dobre, možno trošku dlhšiu chvílu) a tu to vyzerá úplne inak :) som príjemne prekvapená ten nový design je asi najkrajší aký si mohla vybrať a srnku vidíííím krásna je, oživuje celý ten šedý obrázok :D uff tu je toho akosi veľa nového to aby som sa pustila do čítania poviedok :) veľmi sa na ne teším

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůůů, vítej zpět, moc ráda tě zase vidím :)
      Juhůů, někdo vidí srnku! :D Spoustě lidem ji to ořízlo :/
      To víš, já tímhle blogem a psaním povídek dost žiju, možná až nezdravě moc, takže... máš zábavu na několik hodin :D

      Vymazat
    2. jj všimla som si ale som rada, že sa tomu venuješ aspoň mám zábavku idem dohnať čo som tu všetko zmeškala tak potom sa nečuduj, že k nejakým starým článkom pribudnú komentáre :D hádam sem už budem chodiť pravidelne :D :D

      Vymazat