Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

sobota 4. srpna 2012

7. kapitola - epilog

Komentář autora: Vidíte, jak se vám vyplatí komentovat? :D Napsala jsem to ještě včera večer a dneska ráno opravila snad jen dvě věty a to ještě tím způsobem, že to, co jsem opravila, ani nebyla nějaká chyba ani ta věta nezněla nějak divně, ale... ani nevim, proč jsem to opravila :D
Jinak tentokrát jsem si jistá, že se vám kapitola moc líbit nebude :P Do dovětku na konci napíšu takový vysvětlení.
A na poslední odstavec jsem hrdá víc, než na celou minulou kapitolu. Ten se mi fakt povedl, ani jsem nad nim nijak neuvažovala, prostě ho napsala, pak si ho přečetla a řekla si "Hmmm.... tyjo, to je dobrý!" :D Moje mamka vždycky říká, že se člověk musí občas pochválit sám, protože by to nikdo jinej za něj líp neudělal :D
No, už mlčím! Snad si to užijete :)
A ještě něco! Za včerejšek 280 zobrazení? No to je náádhera :) Celý tenhle tejden neklesla návštěvnost pod 200 a červenec byl úspěšnější o pár stovek než červen. Paráda! :)

Řádně upevnila lano k autu a nastartovala. Pomalu popojížděla kupředu, aby se snad Stefan, který se držel druhého konce provazu, neotloukl o stěnu studně. Když zahlédla jeho mávající dlaň, zastavila. Vypnula motor a vystoupila.
Stefan přelezl přes okraj a unaveně se o něj opřel. Elena mu se slzami na krajíčku vyběhla v ústrety. Rád by jí šel naproti, ale byl příliš vyčerpaný. Proto jen rozpřáhl paže a pevně je kolem ní semknul, když do nich padla. A už nikdy ji nehodlal pustit. Ponořil se obličejem do jejích hedvábných vlasů a vkládal do nich tisíce polibků. Jeho nebeská kráska se rozvzlykala. Slzy se mu vpíjely do už tak dost promáčené košile. Nadzvedl jí bradu a chvíli se kochal pohledem na její tvář. Tolik lásky. Tolik radosti, že to nedokázal vypovědět jinak než polibkem. Slaným a přece sladkým. Dlouhým a přece příliš krátkým.
„Stefane!“ Vzala jeho obličej do dlaní, jakoby ho nepoznávala. Poté ho znovu pevně objala.
„Andílku můj. Šíleně jsem se o tebe bál. Jsi v pořádku?“
„Ty ses bál o mě? Co potom já! Neměla jsem tušení, kde jsi nebo co se ti stalo. Už mě nikdy nesmíš opustit, rozumíš?“
„Slibuji,“ usmál se a obtiskl rty na čelo. „Ale jak jsi mě vlastně našla?“ Zamračil se a trochu temnějším hlasem dodal: „A kde je Damon?“
Elena se zamyslela. Promítla si tu scénu ještě jednou…
Kráčeli v tichosti bok po boku. Dost daleko od sebe, ale ne dál, než by šli dva dobří přátelé. Pod nohami jim křupal sníh, který pokrýval celičký palouk. Náhle se Damon zastavil a strčil si ruce do kapes. Postavil se naproti Eleně, ale nedíval se na ni. Za jeho rameny zahlédla tmavý flek.
„Jsme na místě,“ řekl posmutněle. „Stefan je v té studni.“
„Ach,“ Elenu to trochu vyděsilo, ale snažila se nedat to na sobě znát. „A jak ho odtamtud dostaneme?“
„Ráno jsem tu nechal zaparkované tvoje auto,“ kývl hlavou směrem k silnici. „V kufru je lano. Neměl by to být problém ho pomocí něj vytáhnout.“
„Díky,“ pokývala hlavou.
Konečně zdvihl obličej a zahleděl se jí do očí. Zatnul čelisti a pokusil se o úsměv. Nebylo to pro něj lehké. Přenechat ji svému bratrovi, když ji konečně získal. Bylo to tak ale správné a ona si to tak přála a na tom jediném záleželo.
„Neříkej sbohem,“ téměř zaprosil.
„Neřeknu. Nikdy,“ ujišťovala ho pevně.
Opět sklopil zrak a svraštil obočí. „To, co jsi pro mě udělala… Nevím, jak ti poděkovat. Naplnila jsi ve mně všechno to prázdno… A já…“
„Co bys chtěl?“ odtušila a trochu se uchechtla.
Vykulil na ni oči. Nechápal, jak mu tak dokonale dokázala číst myšlenky.
Nejistě si odkašlal. „Víš… chtěl bych mít něco, co by mi tě připomínalo. Kdybych náhodou zase třeba zakolísal a ztratil nad sebou kontrolu… Něco, co by mě drželo nad hladinou.“
„A co by to podle tebe mělo být?“
„Pramen tvých vlasů,“ zadrmolil téměř nesrozumitelně.
Elena nastavila dlaň a Damon do ní nejistě vložil malé nůžtičky, které vytáhl z kapsy. Vzala od spodu jeden dlouhý pramen a těsně u kořínků ušmikla. Pak ho předala i s nůžkami Damonovi. Ten vylovil z bundy fialkově modrou stuhu a převázal ji přes ten drahocenný dar. Opatrně ho políbil a zastrčil do náprsní kapsy.
„Nechceš se s ním přece jen jít rozloučit? Jistě by tě rád viděl. TAKOVÉHLEHO.“
„Ne,“ ušklíbl se, „nechci pokazit tuhle vzpomínku.“
Elena si povzdechla a též se zatvářila nejistě. Damon sklonil hlavu, aby vyhledal její oči.
„Copak?“
Obdařila ho kočičím pohledem a on pochopil. Ztěžka polkl.
„Eleno…“
„Prosím.“
Skousl si ret a nervózně udusal špičkou boty sníh pod ní. Poté překonal tu vzdálenost mezi nimi, přiložil ruce na její čelisti a políbil ji. Když se odtáhl, měla zarudlé oči. Ale suché.
„Opatruj se, Damone.“
„Ty taky, Eleno,“ ještě chvíli ji držel a pak s hlasitým zakrákáním odletěl.
Ona však věděla, že se neviděli naposledy.
„Eleno?“ Stefanův hlas ji vracel zpátky do přítomnosti.
„Odešel,“ odpověděla prostě.
Nedůvěřivě povytáhl obočí. „Odešel? Jen tak?“
„Tak trochu jsem mu otevřela oči. Kdybys ho viděl… Ani bys ho nepoznal, jak se změnil. Už se ho nemusíme bát.“
Pořád na ni zíral, jakoby si nebyl jistý jejím duševním zdravým. Co on mohl vědět? Klidně mohla být pod Damonovým nátlakem.
„Věř mi!“ Stiskla mu ruku a zatvářila se vyčítavě.
„Ale - jak - jak?“
„Povím ti to, až budeme v penzionu, ano?“
„Dobře,“ nejistě přikývl a odlepil se od kamenné zídky.

Ruku v ruce kráčeli zasněženou krajinou dva andělé. Jeden z nich byl démon a druhý člověk. Přesto se vznášeli na neviditelných křídlech a nad hlavami jim visela svatozář. Byli tak stejní, a přitom jediné, co je spojovalo, byla jejich láska, a dokud ta trvala, trval jejich život, i když jeden byl pomíjivý a druhý věčný.

Konec

Dovětek: Ano. Opravdu jsem si dovolila napsat povídku, ve které neskončí Elena s Damonem ale se Stefanem :D. Proč? Protože mi to tak sedělo. Elena celou povídku milovala Stefana. Na začátku stejně jako na konci. To, co prožila minulou kapitolu s Damonem, nebylo nijak romantický. Ne v tom pravym slova smyslu. Udělala to "z dobroty srdce", aby "pomohla" Damonovi, aby zachránila Stefana (protože ten starý Damon by jí možná nikdy neřekl, co udělal se svým bratrem), no a vlastně tím ochránila i samu sebe. Ano, rozhodně má slabost pro Damona, kdyby Stefan zmizel z povrchu zemského, nebeského i pekelného, byla by s ním, ale prostě Stefan je Stefan "vždycky to bude Stefan" :D. A ta pusa na rozloučenou byla ve stylu pusy Stefana a Eleny v poslední kapitole Doučování zla - opět nic moc romantického ;) Takže tak. Protestovat samozřejmě můžete, ale já si to jinak nedokázala představit ;)

38 komentářů:

  1. To bolo milé :) Nezanechalo to vo mne síce až taký pocit, ako predchádzajúca kapitola (a druhá :D), ale tak to má byť. Je to epilog, úplne kľudné, krásne :) Najviac sa mi asi páčila tá scéna s Damonom a s tými vlasmi a so všetkým :) Vždy som mala radšej Damona, ale tvoj Stefan je pekne znesiteľný, čiže mi nevadí :)
    A koniec... Myslela si, že preto sa nám to nebude páčiť, lebo skončí so Stefanom? Pre mňa osobne žiadny problém. Hovorím, keď to napíšeš pekne a z Damona nespravíš blbca, nech bude aj s Mattom :D Ok, nie, so Stefanom :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, v epilogu už nechci mít nic velkýho :) Místo vlasů mě ještě napadla krev, ale... nedovedla jsem si nějak představit, že by Damon vytáhl z kapsy zkumavku, kousnul do Eleny a trošku si nabral. nebo hůř, vytáhl by injekční stříkačku :D Nebo ještě zkrvavenej kapesníček mě napadl, ale ten by začal smrdět :D Takže vlasy! :D
      No, někteří mi přijdou občas trochu fanaticky zahledění do "Deleny", takže pro ně je ten dovětek :D Ale vím, že se najdou i tolerantnější čtenáři ;)
      Děkuju za koment :)

      Vymazat
    2. Pri predstave Damona stojaceho v lese so skúmavkou som sa riadne rozosmiala :D Dobre si to urobila :D
      Není za čo :)

      Vymazat
  2. Tuhle povídku jsem si zamilovala. Stejně jako Doučování zla. Píšeš absolutně skvěle, krásně se to čte a máš ážasné nápady. :)

    Faith

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo, děkuji :) Ale s těma nápadama... nevím, nevím, jestli jsou tak skvělé :D Alespoň ne v týhle povídce, protože tam těch MÝCH nápadů moc není, to je celý lehce poupravená L.J.Smith :) Ale v ostatních povídkách se řídím hlavně sama sebou, takže děkuju za kompliment :P :D

      Vymazat
  3. Ach jo... Jak jsi to mohla udělat, mami?? :(
    Neboj, nejsem smutná kvůli toum, že skončila se Stefanem :D zas tak mentální nejsem :D jen... jak už může být konec? :( Ale... aspoň teď budeš mít víc času na DZ :D a to je... aspoň nějaká cena útěchy :D ale musím se přiznat, že jsem do poslední věty doufala, že se otočí a všechno to skončí jinak... :P Ale i tak jsi to ukončila perfektně. Zase nemám co bych ti vytkla :P Jsi prostě skvělá, super, úžasná, perfektní... a já radši končím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, dceruško :) :D Jsem ráda, že ses přenesla přes Stefana... tajně doufám, že to dokážou všichni. Jak by mohl bejt člověk napnutej, s kym Elena skončí, když by vždycky skončila s jedním a tím samým? :P Jedna z mála věcí, co mi vadí na povídkách od Michelle... tam si můžu bejt jistá na miliardu procent, že o Stefana si Elena ani kolo neopře :D
      A dost s těma lichotivejma přízviskama na mojí osobu, jinak budu nesnesitelně namyšlená :D Už tak postrádám skromnost :P :D

      Vymazat
  4. O 7 dní zomrieš :DD :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, ta holka mě začíná děsit... :D

      Vymazat
    2. :D Já už se bojim :( Nesso? Přestaň mi prosím vyhrožovat smrtí, děkuji za pochopení :D

      Vymazat
    3. Vieš o tom že kto píše o Stelene tomu by som najradčej... :D :D no nechci vedieť :D :DD ale u teba to neplatí :D :DD vy sa (akože :D) desíte a ja sa na vašich komentoch smejem jak newm čo :DD :D
      Šunkič: Nepochopíš :D :D
      Vertve: Viem že si Verča :D :D :D a vážne?? :D :DD ja by som ťa ani zabiť nemohla :DD spýtaj sa Mariam ale potom ma prosím neodsudzuj :D :D
      Mariam: Ježííš :D :D ty si lepšia jak Mr. Bean :D :D napíšeš jedno slovo jeden znak a jeden smail a ja sa rehocem jak pako :D :D
      Šunkič: Pozri prvé vety :D :D

      Vymazat
    4. Nessa: Ok, jsem ráda, že tě to tak pobavilo, ale teď vážně: Žádný takovýhle výhružky smrtí nebo jiným zmrzačením, i když je to jenom ze srandy ;) Proti tomu jsem stejně vysazená jako hodně sprostýmu nadávání (idioty, debily, magory a kretény toleruju, ale třeba sráč a zmrd už jsou na hraně)... Ani když si to ten člověk zaslouží! Prostě se tu nikdo nebude urážet ani napadat, jinak... bude zle :D :)
      PS: Já jsem tu kápo, já můžu všechno :P Ale snažím se tyhle pravidla dodržovat taky ;)

      Vymazat
    5. však aj ja :DD :D ale neboj sľubujem že už nebudem :D :D a ja som čestná!! :D :D

      Vymazat
    6. a jak by som vás mohla zabiť?? :D :D nie som smrťka ani duch ani nič a ani newm kde bývate :DD :D

      Vymazat
    7. No tak to nám taky došlo, že nás nemůžeš zabít ;) Ne že bych chtěla podceňovat tvoje schopnosti... Každopádně jde spíš o slušný chování a říkat někomu, že umře nebo že ho zaškrtíš, není moc slušný ;) Taky bych ti mohla odpovědět stylem: "Drž hubu a radši chcípni, jestli se ti něco nelíbí" - ale přesně TOHLE tady nechci :D
      Howgh, domluvil jsem

      Vymazat
    8. Veď toto :D :D to mám po sestre :D :D :D za to môže ona!!! :D :DD to skôr ja sa zvyknem báť :)) napr. toho krížiaka na kúpalisu čo bol 5cm velký :D :DD alebo chalanov z našej triedy :DD :D schopnosti?! :D :D ja mám schopnosť akurát tak jesť keď som nervózna alebo keď sa nudím :DD a platí :D :DD takže vybavené :D :D SPT je dokončené, je tu veľa návštev, veľa komentov a my sme sa dohodli! Idem zas spať :DD

      Vymazat
  5. Já vím, že se najde někdo, kdo ti omlátí o hlavu, že to zase není klasická delena povídka..... ale já to nebudu :-) A dokonce dodám, že i když jsi hodně vycházela z původní Smith, tak mně se to místa zdá i lepší jak od ní. Protože to není přeslazený! Teď myslím vztah Elena-Stefan, který mi v knihách přijde až nereálně sladký. Tobě se to nějak povedlo udržet přirozené a pěkné.... a tím pádem uvěřitelné. Ano, tady Elena od začátku miluje Stefana, Damona se bojí..... ale pozná, jak strašně sám je a jak mu může pomoct.... a o tomhle je tahle povídka a proto je tak krásná :-) Vůbec se neboj něco takového zase napsat.... a kdyby tě napadlo i něco rovnou na téma Salvatoři, budeš mít ve mně zase věrnou čtenářku :-)
    Mikeš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůůů, tebe jsem tu dlouho neviděla :)
      Joop, to souhlasím, vztah Stefana a Eleny vážně strašně přeslazuje... Asi tuhle povídku přeložím do angličtiny, pak přeložím i vaše komentáře a odešlu to L.J.Smith s dodatkem: "Watch and learn, ms writer" :P:D:D Nee, já ji docela obdivuju... sice jsou ty knížky pro mě postupem dílů nečitelný, ale co ona dokáže vymyslet... očividně má dobrou fantazii, nepřišla bych ani na půlku věcí co ona, a v tom ji obdivuju ;)
      A pochopila jsi tu povídku naprosto přesně, což mě nevýslovně těší ;)

      Vymazat
  6. To víš, já jsem děsně zmlsaná a komentuju jen opravdové špeky :-DDDDD Což tohle je :-) Čtu tvou tvorbu moc ráda, máš vážně talent..... a k tomu pro mě skutečný bonus v tom, že jsi hodně naladěná na vlnu jak knížek, tak seriálu, což já prostě od FF vyžaduju :-) Nemám ráda, když někdo použije jen postavy a dá jim úplně jiný charakter, než jaký mají původě. To už není FF. Takže si opravdu vychutnávám, že tvůj Stefan nikdy není za vola :-DD (jako u Michelle a to ta má taky talentu na rozdávání :-DD)
    A co se týče Smith..... tak mám stejný názor. Její fantazie nezná hranic..... dokonce ji podezírám, že si snad při psaní něco šlehla, protože občas fantazíruje naprosto bez omezení a ono to jaksi ztrácí hlavu-patu :-DDDD Ale když se uklidnila s malachy, zase se to zlepšilo :-) No a ten stínový autor, co teď píše Hunters.... mně se to líbí :-DDD Přestalo na tom sice být vidět to LSD, není to tak barevné, ale příběh je docela zajímavý :-)
    Mikeš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Achjoj, mě už ty červený tváře zůstanou na trvalo :D
      Vážně je ta další trilogie dobrá? Já ji ještě neviděla... ale asi ani neuvidim, mám vyhlídnutejch spoustu jiných knížek, takže o to víc se mi do toho nechce pouštět :) Ale dobrý vědět, že kdyby se mi náhodou zachtělo, že to bude lepší než malachové :D
      A aspoň si budu tvých komentářů ještě víc vážit, když jsou tak vzácné :P

      Vymazat
    2. Tak teď se budu zase červenat já :-DDD
      Ta poslední trilogie vyšla zatím jen v Aj a jen první dva díly a je to takové reálnější.... i když do Temné dimenze to taky zabloudí, ale je tam Damonovo vzkříšení a boj se ztělesněnou Závistí/Žárlivostí (dost zajímavé, co všechno si ta banda navzájem závidí :-DDDD) a pak i skuteční vlkodlaci a delena "inflagranti"...... a vůbec :-DDDD

      Vymazat
    3. Já věděla, že Damona nenechaj mrtvýho! :D A přiznávám, že to zní zajímavě, ale... stejně už je to na mě moc :D Každopádně díky za info, to se vždycky hodí ;)

      Vymazat
    4. Však Upíří deníky bez Damona by nemohly fungovat, ne? :-DDDD A jeho návrat mezi živé, to je tedy něco!!! Ten si svůj život opravdu zasloužil, protože vyhrabat se zpět k životu, to ho stálo každičkou kapku sil a vůle. Už jen kvůli tomu stojí Phantom za přečtení.... ale jasně, času dost, třeba jednou nebudeš mít co číst :-D
      Mikeš

      Vymazat
  7. Tak nějak jsem věděla, že by to takhle mohlo skončit. Povídka jako celek se čte moc dobře (to, že píšeš opravdu skvěle už ani snad psát nebudu XD ) a zakončeno je to vážně moc hezky. A i když jsem převážně Havranovo fanda, bylo fajn si přečíst zase něco trošku jinýho. X)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, sice by mě nemělo těšit, že je moje povídka předvídatelná, ale v tomhle případě mě to nevím proč těší :D Možná proto, že nechci působit jako fanatická "shiperka" :P
      Díky ;)

      Vymazat
    2. Ty kráso , jsi vážně nepředvídatelná , já si myslela, že skončí s Damonem,ale ty jí necháš se Stefanem :(:DD. Ale líbilo se mi to , moc , možná proto, že se Stefanem byla jen takhle na konci a většinu času trávila s Damonem , fakt píšeš skvěle! A ten konec s Damonem? mě to přišlo strašně dojemný(možná je to tim, že jsem si dneska pouštěla všechny smutný díly TVD ) :D. skoro mě to dohnalo k slzám, jooo , klidně se mi smějte ,ale je to (bohužel) tak :D Jinak doufám, že budeš psát dál a dál a dál , protože tvoje psaní nemá chybu.:))

      Vymazat
    3. Ááá, děkuji :D:) Jn, trošku jsem ten vztah Stefana a Eleny "obešla", nebo spíš nevěnovala mu moc pozornosti... co by na něm člověk chtěl pozorovat, když byl na začátku stejný jako na konci, že? ;) Jsem ráda, že se líbilo :)
      Neboooj, psát určo budu :P Teď pěkně DZ a pak - a to vás nepotěším - si NEJSPÍŠ dám od fanfiction pohov a napíšu alespoň jednu vlastní povídku, s nejvyšší pravděpodobností pokračování ke Spaste duši... ale to už zas předvídám moc do budoucnosti :D

      Vymazat
  8. Ono to ani tak není o předvídatelnosti, ale spíš o tom, že to tak být prostě MUSELO! XD Konec s Havranem si vlastně ani neumím představit... XD

    OdpovědětVymazat
  9. Pamatuji si že jsem sem psala ale to už je stejnak jedno :D Jen abys věděla že furt žiju tak nějakej ten koment přidávám ale čtu všechny články aby sis nemyslela! Světlo pro temnotu zní jak kdyby ho psala LJ Smith a je to úžasná povídka, tak nějak sem tušila že to skončí Stelenou protože samotný knížky se zaměřujou hlavně na nezdolnou Stelenu. Ale to hlavní co sem chtěla sdělit je že strašně miluju tvý povídky(tahle není vyjímkou) a hrozně se těším na DZ2. Tak ti přeju Bonvoayage a užij si to :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééjejéé, děkuju moc :)
      Jojo, v pohoděě, hlavně když občas dáte takhle vědět, že stále čtete, jinak já si pak myslim, že jste na mě hodili bobek...a nemyslete si, že si svoje bývalý čtenáře nepamatuju! Možná ne všechny, ale vim, že se mi někam zatoulaly Ivyys, Julia, Vivi - ale to není tak dlouho, Chaky - ale ta nestíhá nic, Visa2, Superspiritshine - nebo jak byla ta přezdívka... A mrzí mě, že jsem o ně přišla... takže když se mi nebudete ozývat, budu si myslet, že jsem o vás přišla, a budu mrzutá! :( :D Takže se občas ozvěte ;)
      A díky, snad bude "bon" :D :)

      Vymazat
  10. Jé :) Tak tahle kapitolka je úžasná ♥ Sice jsem pro Damona, ale souhlasím, že sem mi seděl Stefan ;) Je to takové... miloučké ♥ :D A tohle mě opravdu dojímá: Ruku v ruce kráčeli zasněženou krajinou dva andělé. Jeden z nich byl démon a druhý člověk. Přesto se vznášeli na neviditelných křídlech a nad hlavami jim visela svatozář. Byli tak stejní, a přitom jediné, co je spojovalo, byla jejich láska, a dokud ta trvala, trval jejich život, i když jeden byl pomíjivý a druhý věčný. ♥ Jů :) Chviličku jsem uvažovala, že mě to dojme k slzám :) Jenže já nebrečím skoro nikdy a dneska to taky vydržím :D Ale, jestli nad něčí povídkou přemýšlím, jestli nebudu brečet, musí být opravdu skvělá ♥ Je to takové smutné a přitom veselé :) Je mi tak trošku líto Damona, ale jsem ráda, že skončila se Stefanem :)
    PS: Jedna věc by se vytknout přeci jen dala... Není tu pokračování :D ♥ Ne nechci být nevděčná. Už tak tuhle povídku miluju a vím, že jsi ze začátku psala, že se ti píše těžko, ale... Kdyby jsi někdy napsala aspoň něco v tomhle stylu... Tak bys mě potěšila ještě víc. (Teda pokud to jde, ale to pochybuju.) :D ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Čágo Stello :). Joop, máš pravdu, hezky mě rozptyluješ od učení, ale je tady víc rozptylovacích faktorů, takže v pohodě :D. A něco jsem i udělala, ne všechno, co jsem plánovala, ale větší půlku, to je taky úspěch!
    Seš zlatíčko, žes to takhle všechno komentovala :). Mně se tahle povídka nejdřív hodně líbila, ale po pár měsících, když jsem si ji tak pročítala, mi přišla strašně kýčovitá a umělá, a pak mi jedna moudrá slečna řekla, že člověk to nesmí hodnotit po takový době, důležitý je, jaký z toho měl pocit, když to psal. No, to je jedno, to já zas jenom moc kecám a asi jsem se chtěla dostat k tomu, že teď se mi hodně líbí jenom druhá kapitola :D.
    Tys to četla podruhý? Ty brďo... to je pro mě vážně pocta :). O to větší, že se ti to pořád líbí. A ještě tolik, že bys brala něco podobnýho. No, kdybych měla tu správnou náladu, tak by se to nepsalo tak těžce, ale nemám žádný nápad, to zaprvý, a za druhý mám poměrně dost nápadů na jiné povídky, převážně ne-ff ale i 2 ff, myslím. A taky je problém s tím, že se nerada opakuju :(. Hele, ale povídka od Mariam - Niečo za niečo, je taky inspirovaná knížkama a svým způsobem se téhle podobá. A teď, po víc jak půl roce, autorka slibuje pokračování, tak to můžeš zkusit. Najdeš ji hned v prvním komentáři týhle povídky a na její blog už se proklikáš přes profil ;),
    Ještě jednou moc děkuji za komentáře, vážně si toho moc vážím :).
    PS: Chápu, taky jen tak u něčeho nebrečim. Nebo takhle, v reálu není tak těžký mě rozbrečet, někdy ani nepotřebuju důvod, ale dojemný scény v povídkách musej bejt sakra dojemný, abych uronila slzičku, a MUSÍ při nich někdo umřít :D.

    OdpovědětVymazat
  12. Proč? Proč jen jsem se do toho čtení pouštěla? Slupla jsem všechny kapitoly během odpoledne a zanechalo to ve mně dva takový rozpoluplný pocity (neboj, jeden se týká tebe a téhle povídky a ten druhý mě samotné).
    Bylo to úžasný, propracovaný, nápaditý, ta temnost z toho přímo sálala, omrkla jsem malinko jiný styl tvého psaní a působilo to na mě tak příjemně až hřejivě. Strašně se mi líbil způsob Damonovy řeči (u knih jsem měla nervy na pouze tři díly, pak jsem to v rámci zachování vlastního duševního zdraví vzdala). Rozdíl v Damonovi z knih a seriálu nevidím ani moc v tom, co dělá, ale právě v tom, jak mluví, uvažuje. Při čtení to úplně vypovídá o tom, že je starej, nebo jak to říct, prostě z jiný doby... Asi to neumím dost dobře popsat.
    Uchvátila mě hned první kapitola, ani při jedný jsem se nenudila nebo si neříkala, že se mi tam něco nelíbí, teda mírně mě překvapila ta šestá, nečekala jsem takový rychlý obrat k lepšímu, vlastně naprostou změnu v Damonově chování. Zpočátku jsem si říkala, žes to nějak uspěchala, ale když jsem došla nakonec, změnila jsem názor, líbilo se mi to. A pasovalo mi to, jak záplata na gatě. To platí i o konci - Elena se Stefanem a Damon v míru odcházející kamsi, takhle je to nejvhodnější :) Máš skutečně nevídaný talent, kdekdo může jen tiše závidět. Přečetla jsem toho už hodně, ale ty jsi pro mě zatím (hihi, radši si to zatím ještě ponechám :D) nejlepší.
    A to jsem včera dopsala kapitolu a po asi třistamiliontýmpětisettisícímosmistýmtřicátýmšestým přečtení si říkám: "No, holka, není to vůbec marný," a teď bych se s tím šla nejradši zahrabat.
    Kurde, to bude dlouhej koment. Co dodat nakonec - jen tak dál, určitě budu číst tvoje věci i dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :( :D Pfůůů, moc, moc, moc lichotek zas :D.
      Jsem HROZNĚ ráda, že to na tebe tak ZAPŮSOBILO. Pěknejch je totiž spousta věcí, působivejch zas tolik ne :).
      S tím Damonem ti rozumím, aspoň myslím. Ten od L.J.Smith je takovej... starší, umělečtější, uhlazenější.
      Nakonec ten Stelena konec překousli téměř všichni (u tebe bych o tom nepochybovala, ale u jiných...), to je dobře. Ani dneska mě nenapadá, jak by se to muselo zařídit, aby skončila s Damonem :D.
      Jen tam to "zatím" nech! :D Já teda nedokážu napsat (ani přečíst, ani říct, ani si představit) slovo: "třistamiliontýmpětisettisícímosmistýmtřicátýmšestým", to musí být taky známka talentu, nebo minimálně jazykového nadání :D. Takže se nikam nehrabej a piš! :D
      A už jen tak mimo, podle mě je dobrý psát pořád jinak. Nebo spíš: mně osobně to vyhovuje. Psát pořád o tom samým, ve stejným duchu, to je hrozně ubíjející, člověk potřebuje změnu. Když nějakej autor píše totiž pořád stejně, stačí si přečíst jenom jedno jeho dílo a ty další už čtenáři nic moc novýho neřeknou.

      Vymazat
    2. PS: Možná by tě mohl potěšit komentář, který je hned nad tím tvým. Alespoň myslím, že to moudro, o kterém se tam zmiňuju, bylo od tebe, jsem si tím skoro jistá, žes mi to psala pod nějakou starší kapitolu DZ. Vážně se mi vrylo do paměti ;).

      Vymazat
    3. Moudrá slečna? Tak to jsem si se sebou fakt nespojila :d I když, dobře, sem tam ze mě něco vypadne. Každej holt píše jinak, má svůj styl a co člověk to jinej vkus, těžko se zavděčit. Já právě někdy docela žasnu, co za škvár dokážou lidi vychválit až do nebes. Takže jsem v klidu, psaní mě baví a pokračovala bych nejspíš, i kdyby to nikdo nečetl.
      No vidíš, a pak že si nic nezapamatuješ ;)

      Vymazat