Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 19. srpna 2012

Šunkičovo rádio

Ze kterého pochopíte, že můj hudební styl není příliš vyhraněný :P Neděste se, dala jsem tam samý extrémy :D Normálnější věci jsou až ke konci :)


Moje absolutně nejoblíbenější písnička. Tu mi vážně nepomlouvejte ;) Poprvé jsem ji slyšela... asi před 5 lety a zamilovala se do ní okamžitě... ještě s tím videoklipem... instantní melancholie :)
Mae - Awekening
Oujéé, svoje hiphopové období mám sice za sebou, ale tahle písnička... ten text... to je prostě nádherný. Vážně! Alespoň si přečtěte ten text, prosím. Lepší než všechny moje povídky dohromady ;)
Kontrafakt - Pravda bolí
Jo, to jako vážně! :D:D Vždycky mě to rozesměje :D:D Božeee, to je tak dokonalý :D Hlavně ta část cca od 1:00.
Nevim :D Prostě Duck's song
Ujíždím na hodně písničkách z pohádek :D. Hlavně Tarzan :D Ale Pocahontas je taky krásná :)
Pocahontas - Barvy, které vítr zná
Pro vaše ještě větší zasmání, Bocelli je taky dobrej zpěvák! :D Tihle tři maj pro mě ten největší pěveckej talent, se kterým jsem se kdy setkala... ale já se v tom prt vyznám, jen tak mezi námi :P Ale tuhle písničku mám vážně ráda :)
Celine Dion and Barbra Streisand - Tell him
Jednu dobu jsem neposlouchala nic jinýho než Evanescence. Můj kamarád metalista z toho byl nadšenej, protože si myslel, že mě to dostane na dráhu metalistky :D Omyl, metal jsem lízla jen tak lehce :)
Evanescence - Everybody's foll
Ooo, to mě vždycky nakopne :P
Captain Jack - Captain Jack
To jsem... loni? Předloni? Sakra, ta moje paměť je vážně šílená :D Prostě tohle jsem hrála na soutěži (s dvěma dalšíma skladbama) a nejdnou kvůli tomu můj klavír přišel málem k úrazu :D :P Obzvlášť, když mi měsíc před prvním kolem dala učitelka jinou verzi týhle skladby... to jsem se jí rozbrečela na hodině...
Chopin (kterýho jen tak mimochodem nesnášim!) - valčík
And just like the rain I'll be falling
Only to rise and fall again
A tímhle si mě ta písnička získala a už se mě jen tak nepustí :)
Cary brothers - If you were here
Je podobná té výše uvedené písničce, že? To bue tím, že miluju kytarový písničky :) Nebo jak kdy, někdy klavírní, někdy kytarový... Tahle písnička mě nijak nezaujala textem, ale svojí melodií. A album Cities si vždycky ráda poslechnu. Ať žijou Anberlin! :)
Anberlin - The Unwinding Cable Car
Oooo, jak já tohle video miluju :D Ten seriál mě jednu dobu hodně chytil, ale jak "šlo do tuhýho", tak mě rychle pouštěl. Něco jako knížky Upířích deníků. Tímto se omlouvám všem fanouškům :D
If you wege gay
Ne, tohle není tak docela ta písnička z TVD, tahle verze je bez tý ženský a já ji mám radši :) A ještě je od něj nádherná písnička: What if I told you. Vřele doporučuju.
Jason Walker - Down
Tahle skupina má jen 3 dobrý písničky. Tuhle, Ablaze a All the way to you. Ale jsou tak boží!!! Aaach, miluju tyhle sadomasochistický :P BTW, určitě už jsem tu o nich jednou psala, tak si tokdyžtak najděte...
Armchair cynics - Bang, bang
Další z mých celkem oblíbených skupin. Ta písnička je strašně rozkošně smutně dojemná. Kdybych mohla vzpomínat takhle na někoho, tak jsem asi totálně v prdeli... naštěstí nikoho takovýho nemám :D Nebo spíš neměla jsem...
FM Static - Tonight
Proč? Protože to pořád vyhrávalo u koní. Na chatě. V naší partě. Tolik vzpomínek... Škoda, že jen těch vzpomínek. Dneska už jsme všechny trochu jinde... Ale byly to úžasný časy. To ony byly moje dětství. Míša, Anďa, Káťa a Maki... Bylo nás tam víc (někdy i 20), ale jenom tyhle se mi dostaly pod kůži... A asi už tam zůstanou. Ach, ta senilita už v 18 letech. Zabte mě, já snad budu brečet! :D:(
Groove Coverage - Far away from home
A stejně to nejlíp zní v podání Filipa "něco", kterej to hrál na soutěži. To jsem měla vždycky srdce až v krku a nebylo to tím klavíristou, jen tou hudbou :P Miluju tuhle skladbu!
Rachmaninoff - Preludium g moll
Já blbá si poručila, že tohle chci hrát :D Prokousala jsem se teprve 4 řádkama a už toho lituju... to je nadávání u toho vždycky :D Co teprve až se dostanu k části 2:00 a dál, to si poslechněte, to se zasmějete :D To už ani nemá melodii, to jen rádoby nazdařbůh třískáte do klavíru... je to vážně hodně těžká skladba a to vyjímečně můžu říct jako někdo, kdo se v tom docela vyzná ;)
Rachmaninoff - Preludium cis moll

Wake up, wake up, dreaming - a mám dost. Oooo, bože :D Já musim působit jak hudební deviant nebo tak něco :D Ale on má tak... nebudu se bát použít to slovo... RAJCOVNÍ hlas :D:D Oh, you make me such a mess... A pusťtě si ještě tohle, tam zpívá na živo... on je neuvěřitelnej...
Ryan Star - Start a fire
Přiznám se, že jejich textům a videoklipům moc nerozumím... Nebo ne nerozumím, ale nejsem si jistá, co si o tom myslet... ale dobře se to poslouchá. Maj dobrý kousky :P
Panic at the disco - But it's better if you do
Nejlepší videoklip všech dob! Miluju jejich videoklipy, ale tenhle je nejlepší! I ta písnička je samozřejmě famózní... ale ten videoklip! :D Poslouchejte je, děcka, a neprohloupíte :P
Blink 182 - First date
Neptejte se mě proč tahle písnička, možná to jejich úvodní kecání, to je docela k pokukání, ale ta písnička... Ta je prostě dž, dž, dž, dž ratatataaaaaa, chápete? Vždycky při ní dostanu chuť mlátit do boxovacího pytle :D Tohle je moje nej skupina, stopro ;)
Sum41 - Still waiting
Avrilko, my jsme si toho zažily, což? Ale poslední dobou mě pěkně sereš, holka :P Tohle je nejlepší písnička o zamilovanosti holky do kluka, kterej o tom neví. Moc nemusím tu melodii, ale ten text... Vždycky ji poslouchám celou cestu za mojí platonickou láskou (ne, tím nemyslím Iana :D)... ale za tou jezdím jen jednou za 2 -3 roky :D It don't do me any good, it's just a waste of time - oh, you are so damn right, Avril :)
Avril Lavigne - Things I'll never say


A to jsme asi konečně u konce! Samozřejmě že je tuna dalších písniček, který miluju, hlavně od Sum41 a Avril, ale tohle je prostě taková kostra, takovej základ, prostě písničky, o kterých vím, že mě neomrzí :)
A rčení "Šaty dělaj člověka" beru asi tak vážně, jako "Styl hudby dělá člověka"... Prostě to, co se nám líbí, nás dělá člověky, ne? :D A mně se hudba moc, moc líbí :)


7 komentářů:

  1. Musím říct,že z těch miliona písniček co jsi sem přidala znám pořádně asi jenom 2 nebo 3 :D. Ale jak tak poslouchám, líběj se mi zatim všechny . Hlavně ta první! . Máš dobrej hudební styl ! :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsem se vážně krotila, abych jich nepřidala ještě víc :D
      Joop, já totiž neposlouchám rádio, spíš to, na co přijdu přes fanvidea, kámoše, náhodný hledání... takže většinou to nejsou moc známý písničky :)
      Ooo, nápodobně s tím dobrým hudebním stylem :P:D

      Vymazat
  2. Dorima, vieš ako dlho som sa sem snažila dostať? Už včera v noci. Trikrát som otvorila článok - v Mozille - a zakaždým mi tak sekol počítač, že to skončilo vypnutím počítača. Dnes som ráno ho zase otvorila v Mozille a podobný scenár. Skúsila som hneď za tým otvoriť komentáre... Akurát som si prečítala ten jeden, čo tu bol, zase som to musela vypnúť. Teraz som to otvorila v Google Chrome, ktorý už dlho nepoužívam, lebo má problémy hlavne sám so sebou. Po dlhej dobe, keď mi odišli všetky doplnky a namiesto videí mi tu ukazuje len čierne štvorce so smutným puzzlom vo vnútri (:D :D) som to dokázala celé prečítať... Rozmýšľam, čím to bude a bude to asi tou kopou videí, čo tu je, lebo toto mi väčšinou počítač nerobí :D Teda, seká a to niekedy aj polhodinu, že absolútne nič sa nedá robiť, ale tak toto...
    No a k piesňam: to "Momentum" som počúvala tento týždeň niekedy... Vďaka, že si mi to odporučila, fakt je to krásna pieseň :)
    Bocelliho a Celine Dion poznám, ale počúvam fakt len výnimočne...
    Od Evanescence poznám len jednu pesničku - My Immortal - samozrejme :D
    Jasona Walkera som si obľúbila, keď som ho objavila, ale túto pieseň mám práveže radšej s tou ženou :D
    Ouuu Still Waiting - trošku ukričané na mňa, ale aj tak mám tú pesničku strašne rada :D A už si pri nich zvykám aj na iný štýl hudby trošku :D
    A Avril, ten text je fakt výstižný... :)
    Ostatné piesne si potom možno popočúvam, keď sa mi počítač umúdri :D Pre istotu si ich zapíšem, lebo je možnosť, že sa tu už nedostanem k tomu článku :D Predsa len, môj počítač je už trošku starší (dôchodkár) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky z toho můj počítač není zrovna nadšnej :D To se moc omlouvám za komplikace :(
      My Immortal je taky pěkná, ale... nevim, na týhle jsem prostě ujížděla :D
      Cením si tvýho dlouhýho komentáře, obzvlášť když tě to stálo tolik námahy :D:) Hodná dcerka :)

      Vymazat
  3. U 3 pesničky som skoro zomrela od smiechu :DD :D to to to je sranda :DD :D ako asi tá väčšina z nich sa dá :DD :D takže:
    1. - Tak ehm no :DD :D pekná :D
    2. - celkom pekná :D
    3. - Zdochínam od smiechu :DD :D
    4. - voľakedy som ju mala rada ale teraz ma moc nebere :D
    5. - dá sa :DD :D
    6. - Dobré :DD :D
    7. - Super :D
    8. - Je to ehm :DD :D dobré :D
    9. - v pohode :D
    10. - v pohode :D
    11. - sranduješ však?? :D
    12. - Mne sa viac páči tá verzia s tou ženskou :DD :D ale aj toto je dobré :D
    13. - moc také no :DD :D bez urážky :D
    14. - je dobrá :D
    15. - tiež dobrá a ako ťa mám zabiť keď nemám na pušku a ani ťa zabiť nechcem?? :D
    16. - dobré :D
    17. - dobré :D
    18. - výborné :DD :D
    19. - dá sa :D
    20. - som sa aj nasmiala a je to aj dobré :D
    21. - ako pesnička je super ale dosť ma to teda nakoplo :DD :D
    22. - super :DDD :D
    Prepáč za kritiku :DD :D Ďakujem za pozornosť :DD :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Vůbec mi kritika nevadí, kdyby si byla ze všech písniček stejně nadšená jako já, tak ti asi ani nevěřim :D Obzvlášť ty klavírní věci, to prostě lidi běžně neposlouchaj, ani já ne, já to radši hraju :) A potěšilo mě, že se ti líbil Ryan Star, ten je takovej normální, to se musí líbit snad každýmu :D A sum41 musej nakopnout, tahle písnička prostě jo :D Ještě We are all to blame, ta ve mně taky vyvolává trochu agresi :D

      Vymazat
  4. Kdybys slyšela, co si pouštím já!! :D Tolik oblíbených jich sice nemám, spíš mám tak dvě tři, co si pouštím furt :D :D Ale hodně dobrých písniček taky objevuju z videí :) Mně se líbí skoro všechny, některým textům sice nerozumím (AJ → nééé :D), ale hodně se mi jich líbí :) Souhlasím, máš moc dobrý hudební vkus, mami :D :D :)

    OdpovědětVymazat