Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 19. srpna 2012

"Relax"

Haháá, prej budu hodně číst :D Já jsem tak naivní...

V sobotu ráno jsme šli na houby a nebejt mě, tak jsme našli kulový :P Pak jsem si je za odměnu mohla oškrabat a povařit :D A "zahodila" jsem víčko od kmíu za sporák... no co, každej musí nýst následky, když mi něco svěří :D Jsem prostě šikulka...
Pak jsem vesele zalejvala záhonky a vystříhávala trábu mezi takovejma keříčkama. Stala jsem se Jackovou paničkou dne, protože všude chodil za mnou, skákal na mě, olizoval, lehal k nohám i na nohy, nosil hračky... miláček mů malej psí O:) Ale když jsem si šla na chviličku lehnout do stínu s knížkou, přetáhnout mě klackem po hlavě nemusel... Alespoň že mi nevilil kafe... Po necelý hodince čtení jsem mohla jít vařit večeři (těstoviny se sýrovo houbovou omáčkou a kuřecíma nudličkama), která se naštěstí zdařila bez jakýkoliv komplikace... Pak jsem spala jak zabitá a ráno začala pomalu balit, abychom byli brzo doma :)
Teď půjdu asi něco sepisovat, protože se mi v hlavě zrodilo hafo nápadů! Tak držte palce, ať se mi v hlavě narodí i ty správný slova :)

12 komentářů:

  1. Vítej doma!! :D :D :)
    Víc nestíhám, letím ven :D :) Těším se, co sepíšeš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen leť, leť :D A moc se netěš, to bylo všechno k DZ, to nebude zveřejnený v nejbližší době ;)

      Vymazat
  2. Na DZ je úmorné čekání, ale aspoň nás další díl víc potěší. Mě se od tebe líbí všechny povídky :D dobře se to čte

    Faith

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to je milý :) Já se s tím DZ moc prdím, já vím, právě teď hledám nějakej dokumentární film o oblasti, do který chci nacpat příběh, ale... no, moc dokumentárních filmů online teda není :D
      Ježiš, už zas melu :D

      Vymazat
  3. Vitaj doma!!!!! :DD :D aha ahaaa :DD :D ahhaaaa :DD :D Výťazná pesnička!! :D :D
    RAPAPARARA CIRKUS PARARA AFRO CIRKUS CIRKUS AFRO PUNTIKY PUNTIKY PUNTIKY AFRO!!! :DD :D aaa nová poviedka?? :DD :D sa tešíím!!! :DD :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za milé přivítání :D Ale teď tě asi hodně naštvu... ty nový nápady se týkaly jenom DZ, nová povídka v plánu není :D Na tu mě nic nenapadlo... jen jsem vymyslela holografickou televizi a "vytlačovací papír" do DZ :D

      Vymazat
    2. Hej, teď jsi mi to připomněla... :D :D :D
      Tata tarara rata cirkus tata tarara rata afro cirkus afro cirkus afro puntíky puntíky puntíky AFRO!!!
      :DDDDDDDD Marja, asi mi z toho pukne hlava :D :D
      Holografická televize a vytlačovací papír??? :D :D :D To zní... zajimavě :D

      Vymazat
    3. Budoucnost :P Vývoj jde rychle :D I když vytlačovací papír bude taková blbost... já to pak v povídce vysvětlím :D

      Vymazat
    4. No, tak na to se těším :D

      Vymazat
    5. ako že to nieje DZ som pochopila a nezaujíma ma to ale týka sa to DZ čiže aj trochu hej :DD :D a ďalej už nechápem ale teším sa a beriem to!! :DD :D aa na to privítanie si zvykaj :DD :D a Verča: Ty to poznáš?! :D môj človek :DD :D

      Vymazat
    6. teda že to je DZ ale no :DD :D pletie sa mi to :DD :D teda a zaujíma ma to veľmi :DD :D

      Vymazat
    7. Jasně že to znám!!! :D :D zpívám si to furt i když nechci :D :D je to děsně chytlavý :D

      Vymazat