Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pátek 17. srpna 2012

Z donucení

Vzhledem k tomu, že teď nemáte ode mě co číst, tak vám tu hodím alespoň odkaz na jednu jednorázovku, kterou jsem před chvílí objevila. Je to taková, jak sama autoka tvrdí, oddechovka, příjemná :) Originálně neoriginální :D
K přečtení ZDE
Štve mě kámoška, fláká se doma a nechce jít ven :/:D Včera jsem jednu vytáhla na pivko a pociťovala opět motolici hned po prvním půllitru :D Moje prokletí, jsem hned ožralá :D
A dneska kolem šestý odjíždí bratránek... nic proti němu, ale juhůůůů :D
A Malej princ je strašně roztomile hloupá knížka :D Pořád ještě umírám z toho začátku:
"Prosím pěkně... nakresli mi beránka..."
"Ale ne! Já nechci slona v hroznýši..."
"Ne! Tenhle je už moc nemocný. Udělej mi jiného."
"Ale podívej se... to není beránek, to je beran. Má rohy..."
"Ten je moc starý. Já chci takového, aby dlouho žil."
A tu, protože jsem ztratil trpělivost a protože jsem spěchal, abych se co nejdřív pustil do rozebírání motoru, načmáral jsem tuhle kresbu a prohlásil jsem: "To je bedýnka. Beránek, kterého chceš, je uvnitř."
Ale byl jsem velice překvapen, když se obličej mého malého soudce rozzářil.
"Právě tak jsem to chtěl!"

Zabila bych ho!!! :D:D:D
EDIT: ODJÍŽDÍM NA CHATU VRÁTÍM SE V NEDĚLI... ALESPOŇ BUDU ČÍST, ALE PSÁT TAM NIC NEBUDU

13 komentářů:

  1. Vidíš jak to jde ;) :D
    Tu jsem četla :) Moc hezká povídečka :)
    Malého prince jsem nečetla :D :D Ale něco mi to říká... :D :P Já jsem spíš na ty krvavější věci :D :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, koukala jsem, že už tam je od tebe komentář :P
      :D:D:D Malej princ opravdu krvavej není, no :D Ale je to takohá pohádka na 100 stránek k maturitě (já teď ani nic jinýho nečtu, než maturitní četbu)... a na poměry maturitní četby je to nádhera :D:)

      Vymazat
  2. No vidíš, že sa to dá! :D
    Tú poviedku som si prečítala až teraz, po tvojom odporúčaní. Predtým som ju len tak zbežne pozrela... A fakt je to taká fajn oddychovka :)
    A Malého princa som čítala, ale ako sa hovorí: po tejto knihe siahne človek dva razy - raz v detstve a potom v dospelosti, kedy ju aj celkom pochopí. Ja mám radšej tie knihy, ktoré majú zaujímavý dej, čiže toto ma veľmi nebavilo, ale dalo sa. Občas tam boli fakt pekné myšlienky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zjistila, že už ani zajímavý děj nepotřebuju :D Mně stačí zajímavá nálada :) Třeba jsem četla knížku v angličtině o řediteli školy a... prostě to byly příběhy z jeho života... každej za ním chodil pro radu, takže se tam řešila nevěrná manželka, dcera, co spáchala sebevraždu... jako absolutně to nebylo zajímavý, ale bylo to hrozně dobrý :D Akorát si myslím, že něco podobněho budou i ty moje vlastní povídky... příběhy z relativně běžného života :(:D
      A Malej princ se mi vážně celkem líbí a čtu ho poprvý :)
      A je fajn, že se povídka líbila :)

      Vymazat
  3. Vidíš!! :DD :D tú poviedku som tiež čítala :DD :D z toho malého princa zomieram :DD :D

    OdpovědětVymazat
  4. A kdo to má poznat, že jste to četly, když to nekomentujete :D:D To by vám u mejch povídek neprošlo :D
    (jestli to zní naštvaně, tak nemá :D :))
    Malej princ je "badass" :D:P

    OdpovědětVymazat
  5. Tak si to tam teda užij, mamíí :) :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hej, uži si to :) To si sa teraz dozvedela? :D Ja by som nemohla :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak sa maj a uži si to :)) a prosím :DD :D vráť sa dokopy :DD :D

    OdpovědětVymazat
  8. Prej hloupá knížka, Lucie, že se nestydíš :D. Je upřímná a jednodušše líčí složitý lidský blbosti :-), já jsem byl dojatej :( :D. Každej by v sobě měl mít kousek Malýho Prince.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, já vím, že to má nějakej hlubší smysl a tentokrát je i dobře viditelnej, ale tím, jak je částečně i pro děti, tak je taková hloupá jako ty děti :):D A zaujalo mě, že je víc pijanů než buisnismenů :P:D I když... to bylo ještě v době, kdy na světě byly jenom 2 miliardy lidí

      Vymazat
    2. :D nojo,já vím, že víš,ale stejně jsem si to neodpustil :P :D. Dřív chlastal každej, doporučuju přečíst Emila Zolu :D ( a nebo spíš asi ne :D).

      Vymazat
    3. ruský spisovatele radši vážně neee :D Ale ruský hudební skladatele joo, jdu cvičit Rachmaninova :P

      Vymazat