Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pondělí 20. srpna 2012

Den ve znamení povídek

Dneska se to povídkama všude jenom hemží... Nejdřív Verča, pak před chvílí byla zveřejněna další povídka od autorky Kamaráda do deště (k přečtení zde - přijde mi lepší než ta předchozí :))... A teď už i Mariam do třetice všeho nejlepšího! :D Přeju všem příjemné počtení :)
PS: Zítra bude "překvapení" :P

6 komentářů:

  1. Však?? :D tie poviedky :DD :D toto je super :DD :D aa prekvapenie?? :D prekvapenie mám rada :DD :D akurát na sestrine narodky :DD :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to překvapení bude překvapení jen pro někoho... někdo už tuší... je to složitý :D

      Vymazat
  2. Překvápka beru... XD Jinak poslušně hlásím, že mám napsanou kapitolu (finally, I know... XD), ještě to chce pár úprav, ale už brzy by to mohlo být dostupný... XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juhůů, tak to je paráda :) Koukám, že se ti to na blogu začíná rozjíždět, to je fajn :)

      Vymazat
    2. Beru to jako zmrtvýchvstání - sama jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží... XD

      Vymazat