Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

úterý 21. srpna 2012

Spíš průzkum než překvapení... jak se to vezme :D

Ještě před tím, než rozbalíte tenhle článek, bych vás chtěla moc a moc poprosit, abyste si přečetli TUHLE povídku. Psala to kámoška, tak jí chci trochu pomoct. Píše podle mě moc krásně, takže se toho nemusíte bát, je to taková roztomilá, krátká jednorázovka. A i když to tak ze začátku nevypadá, povdíka není o Mattovi :D. A myslím to vážně! Přečtěte si ji předem! Ona totiž tak trochu souvísí s tím mým průzkumem :)


Fuj, to jsem lhala až je mi z toho špatně :D Takže ta povídka vůbec není tak krásná, jak jsem výše psala, a že jste ji četli nepomůže žádný mojí kamarádce nýbrž mně, protože jsem ji psala já, muhehe :D:D
Zmatení? Chápu.
Už jste si mohli všimnout, že to nemám v hlavě tak úplně v pořádku. Nevím, jak a proč mě to napadlo. Prostě mi najednou přišlo na mysl, jestli byste mě poznali jen podle mýho psaní... a jak byste se vyjádřili k povídce, kterou bych psala já, ale vy byste to nevěděli... tak jsem musela zapnout mozek a vymyslet přezdívku... jako první mě napadlo jednoduše "pseudonym"... ale to mi pak přišlo trapný :D Pak "lux", protože z toho slova vzniklo jméno Lucie, nebo ne? Možná ne, já nevím :D Pak přeházet písmenka svojí přezdívky takže "kič-šun" "kušnič"... :D... ale všechno mi to přišlo moc nápadný, tak jsem si vybrala "karamba", přezdívka ze základky, kterou mě nikdo neoslovoval, já jsem ji nesnášela a nevím, jak vznikla (včera jsem se ptala spolužačky a taky nevěděla)... Vím, že tou souviselo s mou "úhlavní nepřítelkyní" ala bývalou nejlepší kamarádkou :D Ale vážně mi tak nikdo neříkal... jen když jsme ve sboru zpívali "ruty šuty Arizona Texas !karamba!" tak se má nepřítelkyně a její posluhovačky rozesmály :D To zní strašně :D To se odehrávalo asi ve 4. - 5. třídě, abyste si nemysleli... něco špatnýho :D
Takže... to máme přezdívku, vymyslet náměty pro povídky bylo snad ještě horší, ale nakonec to můj mozek zvládl... pak je napsat... všimli jste si, že jsem splodila už i dvě kapitoly k DZ? Víte, kolik jsem toho během posledního týdne napsala?! Hodně! :D Skoro 20 stránek... nechápu, vždyť jsem byla na chatě a chodila i ven... :D Ale s těma jednorázovkama (někteří z vás ještě možná nevědí, že jsem pod pseudonymem napsala dvě :D No, tak už to víte) jsem se moc neprděla... ani se mi tolik nelíběj, napsala jsem už lepší věci...
Každopádně mě nepřekvapilo, že mě nikdo nepoznal :) (Kamaráda do deště četly minimálně tři čtenářky, však ony vědí :P) Můj styl psaní není zas tak osobitý :D Spíš jsem se bála, abyste mě neodhalili podle komentářů... ale to by vás asi musel někdo postrčit a říct vám, ať se nad tím pořádně zamyslíte, jestli to nepsal někdo jinej...
A okomentovala mi to i Night.Being, víte, jak mě to potěšilo? Samozřejmě, že si vážím všech komentářů, ale když vám ho nechá někdo, od koho čtete a víte, že píše skvěle... to je prostě něco spešl :) A ještě když nenapíše nic ve smyslu "co to je za slátaninu?" :D

Takže mým "překvapením" pro vás jsou dvě jednorázovky: Kamarád do deště a Kdo se v tom má vyznat? Doporučuju vám tu druhou, ta se mi líbí víc ;)
Zveřejním je i u sebe na blogu, ale až třeba za týden, kdyby náhodou mě chtěl někdo překvapit a sám mě odhalil :D
Kdo mě pozná, nechť se přizná. Ale nelžete :P
Povídky jsou k dostání zatím zde:  Kamarád do deště
                                   Kdo se v tom má vyznat?
Můžete mi tam nechat komentáře, však já si je přečtu a i na ně odpovím :P

10 komentářů:

  1. Já se přiznám, nepoznala jsem tě :D Nepoznala jsem vlastní mámu, áá začíná to se mnou jít z kopce :D Nějak nevím co k tomu napsat :D Včera jsem si říkala, jak se tu pořádně rozšoupnu, ale... teď mě nic nenapadá :D :D
    No, jak jsem ti už psala tam, Kamarád do deště se mi líbil víc :P Nevím poč, ale je to tak. :)
    Hmm, mám to ale mazanou mámu... :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že mě nikdo nepozná :D To bych musela mít vážně hodně osobitý, extravagantní styl, a to očividně nemám ;) A nevím, jestli je to dobře nebo špatně, každopádně s tím nehnu :D
      Joop, tak každýmu se líbí něco jinýho ;) "Kdo se v tom má vyznat" jako kapitolovka by mohlo bejt slušný, ale... mám (naštěstí) zkracovací talent :D
      Mazanou... to nevim, spíš nad-kravinami-se-zamýšlející :D

      Vymazat
  2. Súhlasím s Verčou a ešte vždy som z toho v miernom šoku :D Ja sa z toho asi tak rýchlo nedostanem :D
    Mne sa páčilo viac KSVTMV (:D :D :D :D), proste tam bol vtip a všetko a ten koniec bol skvelý, ako som už aj tam napísala... V Kamarádovi sa mi najviac páčil ten koniec, inak ma to až tak nezaujalo (čo mám proti Mattovi? :D) ;)
    A hej, všimla som si aj ten komentár od Night.Being pod druhou poviedkou a normálne sa teším aj za teba! :D
    Proste, píšeš skvelo. Aj ona to vie :D (konkurencia) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D Ta zkratka :D:D
      No, ten druhej komentář už tak... lichotivej nebyl. Nebo jako jo i ne :D Ale radost z něj mám, to jo :D Každopádně na konkurenci se necítím ;)

      Vymazat
    2. :D :D
      Ale no! Môj osobný názor je, že medzi vami nie je až taký veľký rozdiel. Proste, vieš písať. A máš v tom prax. A vieš písať veľmi dobre. A vieš ako sa to má! :D

      Vymazat
    3. A čo máš s tým komentárom? Väčšina ľudí (do ktorej patrím aj ja :D) nedostane ani taký! :D Alebo nedostane žiadny (šťastie, že vás mám :D) :D

      Vymazat
    4. Jéžiš, to je zas komplimentů :DO:)
      No, jakože jsem tak trošku pohřbila dobrej nápad tím, že jsem ho vecpala do jednorázovky místo kapitolovky :D takže jsem to jakoby pohnojila a to není lichotivý :D Akorát že jsem to přiznala sama už na začátku... ale stejně, není to čistá chvála :D Což mi ale vůbec nevadí, vážně!
      A někteří ani nečtou slovenský povídky, protože s tim maj problémy, takže... to je pak jasný, že nenechaj komentář... třeba já to tak do nedávna měla :D

      Vymazat
  3. Ty potvoro! XD Já tušila, že ta písnička od Avril tam není jen tak... XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No náznaky tam byly :P:D Ale jen maliličký, Avril poslouchá relativně hodně lidí :)

      Vymazat
  4. Ale málo je dopřává ke svejm povídkám... XD

    OdpovědětVymazat