Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

úterý 21. srpna 2012

Něco ze světa klavíru

Dneska jsem se rozhodla pořádně cvičit... možná jsem se trošku unáhlila :D Po 20 minutách prstových cvičeních chytám křeče do zápěstí a prsty mi povadle visej :D Jako nikdy to nebyla žádná sláva, já mám prsty jak rosol (když já se nemůžu k tomu cvičení úhozu nikdy dokopat!), ale o prázdninách je to vždycky ještě stokrát horší...
(V pokračování je video skladby, která mě zaujala. Je vážně nádherná, jen špatně přednesená :):/)

Abych si zpravila náladu, tak jsem si zahrála nějaký starší skladby (Birdy - Skinny love, Tiersen - River flow in you, Valse d' Amélie, Nightwish - Last of the wilds, atd) a znovu objevila jednu nádhernou, kterou jsem hrála... no, asi v sedmičce :D Jmenuje se Jarní romance a je od Jurníčkový, je to novota, tuším, že z roku 2002. A je tak rozkošná a krásná, že jsem se rozhodla, že vám ji najdu na youtubku a prostě vecpu... a co jsem objevila? 3 interpretace, jedna horší než druhá... teda ta jedna (ironicky zrovna od tý nejmladší holčiny) byla alespoň nějak procítěná, ale stejně se mi nelíbila... začátek byl hrozně rychlej a drsnej... a tam, kde se to mělo rozjíždět, tam zpomalila... A druhý dvě se podobaly jako vejce vejci... "robot style", nedej bože, abych tady zpomalila, nebo tady ten tón zahrála silnějc!... Dámy, jmenuje se to ROMANCE, to má blízko ke slovu romantismus a v romantismu si člověk může dovolit hodně (a v moderně taky)... má to bejt emotivní a ony prostě jen tak šlapou... jako krásně bez chyb, čistej tón, já když si to hrála, tak padlo i pár sprostých slov, protože už je to nějakej ten pátek... ale teda... fuj! Úplně tu skladbu znehodnotily... ale stejně vám ji vecpu... představte si ji houpavější, nadýchanější, něžnější, roztomilejší, křehčí a zároveň silnější a pochopíte, proč jsem z ní tak na větvi... ale budete muset použít všechnu svoji fantazii, protože ta slečna tam ze svý nedala ani... no prostě do toho dala ledatak svoji koncentraci... Ježiš, to jsem se zas rozčílila! :D
Btw: Jak se na to holka vyfikla :P Všechno bych brala, až na ty boty na podpatku... to je prostě... aaaa, já tu holku asi nesnášim! :D
Oprava! Určitě ji nesnášim... smazala můj komentář! Dobře, uznávám, že nebyl lichotivej (ale byla jsem slušná!)... něco ve smyslu "studený jak psí čumák" a i s těma botama na podpatku jsem si rejpla... ale pochválila jsem jí hezkej něžnej tón... pche, ty lidi... nesnášim je! :D

5 komentářů:

  1. Ako celkom ok :DD :D a tých ľudí poznám veľmi dobre :DD :D a pomoooc :DD :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to ok, hraje to příšerně... A nechápu s čím/ před čím pomoooc?:D

      Vymazat
    2. Som prechladnutá, ležím tu rozčapená pred netom s obkladom na nose jak pako :D chápeš?? :D ok tam nechcela som na ňu nadávať :DD :D je to hrôza!!! :S

      Vymazat
    3. Jaj, tak to ti nezávidím :/ Snad se brzo vyležíš :) Stejně nechápu, jak to vy lidi děláte (proč o sobě pořád mluvim, jako bych nebyla člověk? :D), že jste v létě nemocný... divnost nad divnosti :D

      Vymazat
    4. Díky :DD :D sestra ma nakazila a u nás už rozhodne nie je leto :DD :D bolo 16 stupňov vonku a ona v šatoch :D tak to my ľudia robíme :DD

      Vymazat