Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

čtvrtek 30. srpna 2012

Slabá vůle

Chtěla jsem si dát na pár dní pohov od psaní článků... a od sledování všech blogů... hmm, vydrželo mi to den a půl, páááni!!! :D To je chabou motivací (vždyť žádnou nemám!)... a ještě když jsem viděla návrat svých dvou čtenářek... to bylo moc velký pokušení, to mě moc vzpružilo a rozveselilo a jéééé :D Vítejte, holky :)
Včera jsem neodolala a půjčila si v knihovně knížku, která vůbec není k maturitě, totiž Prohnilý ráj od Johna Saula. Už jsem od něj četla Temnotu a líbilo se mi to, tohle má bejt o drogách, sexu, dálným východu a mafii... nic takovýho jsem ještě nečetla, takže se těším, snad to nezklame :P
Chandlera jsem ještě nedočetla, ale dneska ho dám (už jenom 50 stránek). Je boží!!! :D
A konečně dneska jsem byla s mamkou nakupovat v Praze... 6 hodin chození po Paladiu a Kotvě... mám dost :D Ale pořídili jsme... A zakázala jsem si vám sem dávat fotky... takže jsou v pokračování (:/:D)
Přeju přííííjemný den :)
Podepsána: Příliš ukecaná a... jak je to slovo... DRUŽNÁ... uzenina :D


Chtěla jsem něco zevláckýho a něco něžnýho... moje historicky první šedivý tílko (proč jsem si nikdy nekoupila nic šedivýho? Taková dobrá barva!) a historicky první tílko bez ramínek :D A to není "peace" symbol ale objednávka na dvě piva a nechci nic slyšet! :D

Ještě pořád si nima nejsem jistá... jako je to úžasnej materiál, ze třech tisíc je zlevnili na litra (ani to není málo, ale ten materiál, vzor a střih za to stojej), ale... podle bratra se hoděj někam na ples, já je hodlám nosit do školy a do města... prostě nejsou společenský! :D:( Nejlepší je na nich ten cípatej dolní lem :) A budou se mi hodit, až dostanu náladu hrát si na dospělou, rozumnou ženu :P

10 komentářů:

  1. Tak to ti vydrželo celkem dlouho :DD.
    Pěkné oblečení a jasně že to neni peace vždyť je to uplně jasný!! :DD
    Ty šaty! jsou moc hezké,podobné jsem někde viděla,ale už nevím kde :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Nabudúce, keď budeš chcieť urobiť niečo podobné, tak to, prosím ťa, oznám dopredu! :D Nevieš si predstaviť, čo behalo mysľou odborníka na zlé scenáre :D Fakt, dnes to už bolo na hrane :D
    O chvíľu u mňa pribudne článok, dávam si niečo podobné na zajtra :D Aj ja som dnes nakupovala (joo, do toho článku spojím všetko :D) :D
    Áno, dve pivá, uzenino :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. To je dobře, že rozeznáte dvojku od peace, doufám, že je na tom zbytek světa stejně :D
    A Mariam se moc omlouvám... měla jsem nutkavou potřebu zapadnout do reálného života... a jak už to tak u mě bývá, musela jsem to udělat okamžitě... a rozmyslet si to velmi brzy poté :D

    OdpovědětVymazat
  4. Súhlasím s Mariam, mala si to dopredu oznámiť :D tiež mi po rozume behali ti zlé veci :D napr. už nebude chodiť na blog? niečo sa jej stalo? :/ a pekné oblečenie :D tak 2 pivá? ako ja :D ale nič :D no tak nechcem vedieť čo budeš čítať keď ti bude 40 :D a teraz vážne píšem o vás knihu :D na pobavenie :D už mám 1 a pol strany :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve 40 nebudu číst z vlastní vůle nic, protože budu veleuznávaná překladatelka a úplně mi budou stačit knížky, který přeložím (Asi tak to vypadá v mých snech o budocnosti, v plánech to vypadá jinak... hůř :D)
      Knihu o nás?! No sakra, tak to se upřímně bojím už teď :D

      Vymazat
    2. No tak ja som tiež plánovala prázdniny inak :D áno knihu o nás a koľko ti je? (nepovinné a môžem ti to poslať a môžeš tiež trochu napísať :D) ja si to robím pre zábavu :D ale by sme si zarobili veľa :D a už 5 strán :D a ja to myslím vážne :D

      Vymazat
    3. :D je mi 18, dopisovat do toho asi nic nechci, to bych to znehodnotila, ale přečíst si to určitě! :D

      Vymazat
    4. Ok keď to bude tak ti to s radosťou odovzdám :D

      Vymazat
  5. ja v poslednom čase ani z vlastnej vôle nečítam :D neni času akurát tak sa snažím dobehnút Doučovanie zla do novej kapitoli to hádam stihnem prečítať :D krásne veci si si pokúpila a samozrejme sú to 2 pivá ten peace ma ani nenapadol keby to nenapíšeš :D :D a tie šaty sú mi povedomé :D neviem kde ale niekde som ich už určite zazrela :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MYslím, že to je celospolečenskej problém, nemít čas :D Neznám nikoho, kdo ho má... já si ho vždycky udělám a pak nestíhám, ale stojí to za to! :D
      Ok, vzhledem k tomu, že na chatu nejedu, tak nová kapitola bude 1.9., to je hezčí datum :D

      Vymazat