Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pátek 31. srpna 2012

Debil na procházce :D

Přesně tak dneska vypadal můj pes. Ale jinak je to zlatíčko. Vždycky, když jsem si lehla s knížkou na gauč, tak za mnou přišel, celou mě zpusinkoval, pak mi přinesl hračku, dvakrát jsem mu ji hodila, pak ho ignorovala, tak se ke mně stočil do klubíčka a spinkal. Ňuňuňu O:):D Samozřejmě, že miluju i druhýho našeho psa, ale ten se tulí jen vyjímečně a vůbec... ta jenom leží, štěká, vrčí... taková stará fůrie :D Jack sice do krve pokousal dva lidi a většinu členů naší rodiny... ale je strašně přítulnej, milující a roztomilej :D Je to prostě debil...
Prohnilý ráj mě zatím nenadchnul... začala to návštěvou u lékaře, hlavní hrdina, John, chytil už po x-tý kapavku, protože neustále spí s thajskýma prostitutkama... jo, odehrává se to v Bangkoku a já na sebe byla nepředstavitelně hrdá, když jsem si sama od sebe vzpomněla, co jsou to slamy :P:D Jinak se toho zatím moc nestalo. Odkoupil jednu nemocnou sedmnáctiletou prostitutku, sám neví proč, podle mě z lítosti. Ale čte se to dobře, čekám na nějakou akci, tak doufám, že se někdy dočkám :D
Zítra bych měla jít ven se dvěma kámoškama z chaty, juhůů, tak snad to vyjde :). Už jsem je neviděla... cca rok, možná dýl.
A zítra ráno tu bude nová kapitola DZ ;)
Zatím se mějte :)
Edit: Ok, knížka už je zajímavější :D Dva zmasakrovaní lidé a nabušenci se zahnutejma kudlama... akční :P A ta nemocná malá prostitutka, kterou si koupil, je hrozně roztomilá, spí mu u nohou (oblečená) :). A to jí dal vlastní postel! :D Ale trvalo to 100 stran, než se stalo něco zásadního, to je dost, divím se, že udržel moji pozornost...

5 komentářů:

  1. Tak to je takovej debíličiček :D.
    Náhodou moc pěnej a s těma kousancema.. to je jen little detail :DD.

    No třeba to nebude tak špatný,teda,nezdá se to jako čtivo pro mě,ale třeba to bude fajn ;).
    Držim palce,já si teď lámu hlavu jak by se vlastně měla jmenovat ta moje fanfiction neboli "fajnfikce" :D
    Jakoby,část mám vymyšlenou,vím co by se mělo udát na začátku a jak by to mělo dopadnout ale furt to mam děsně nedomyšlený a právě sem chtěla udělat tak něco jako poster k tomu no a blik,nevim název :D.. no nějak to budu muset hopem domyslet. Jinač to písmo jak si mi psala na blogu,no trochu sem to zesvětlila, ale nevidim v tom moc rozdíl :D. Zas nechcu aby to bylo světlé jako rubriky,noale ja nevim, spíš bych se měla přizpůsobit :/. Když mě se do toho nechce :D. No nic du koumat dál ten název a další část příběhu..
    Zatim ahoj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, jediný, co ti můžu poradit, je, že kratší názvy jsou lepší, že to musí bejt nic neříkající a zajímavý zároveň :D Tos netušila, co? :D (ironie)
      A ta fialková je lepší :) Jak chceš, mně to ani nevadí, že je to stejná barva. Ale hlavní je, aby ses tam ty cejtila dobře, mně většina lidí odhlasovala černobílej blog a vidíš, jak to tu vypadá :D Ne, že bych vás ignorovala, já si ráda poslechnu návrhy ostatních, ale to neznamená, že se jimi budu řídit :P

      Vymazat
  2. Zlatý :) no tak to robil aj môj pes keď som ho mala :D ale fakt je krásny :D ako dobrú pózu nahodil :D a tá kniha OMG :D DZ?? super teším sa :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to je správnej ušoun... XD Máš dobrý, že ti tahá jenom klacky - mě se několikrát stalo, že mi čubí přinesla strom i s kořenama a chtěla ho hodit... XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On by tahal i stromy, vždycky na ně tak zamilovaně kouká, ale naštěstí je neunese :D

      Vymazat