Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 5. srpna 2012

One day I'll flyyy awaayyyy

Sakra, nechala jsem se tou Moulin rouge nějak unýst :D Ale záměrně jsem si vybrala tuhle písničku, dočtete se proč ;)
Mám nějakou dobrou náladu na to, že se mi celou noc zdálo o domě mojí bejvalý angličtinářky - takovej velkej, potemnělej, zatuchlej, všude kočky a ta ženská připomínala trochu ježibabu :D - a ještě k tomu se mě v něm pokoušelo něco zabít... Vážně musim přestat sledovat to Supernatural jako večerníček :D
A učinila jsem velký objev. Veselá kráva se ve Francii jemnuje La Vache qui rit (Kráva, která se směje) Nevim proč, ale přišlo mi to hrozně vtipný :D
Teď už něco normálního: Zítra brzy ráno odjíždím a vracím se někdy ve čtvrtek ;) Konečně dovolená s mojí drahou Ančuličkou :D Nehorázně se těšim!!! I když je to jen na chvilku, alespoň něco. Jedem na Pecku, budeme spát pod stanem a "provozovat turistiku". Teda pokud se tam vůbec dostanem - jedeme vlakem a jsou tam nějaký přestupy :D Akorát se mi vůbec nechce balit... grrr, jak já to nenávidim :/ A ještě se trmácet s těma krosnama... My, takové křehulinky :(:D
No nic, pokud se ve zdraví vrátím, přidám další 3 kapitoly Doučování zla ;) Asi se to bude přidávat takhle po trojicích...
Tak se tu mějte, děcka, a nezlobte :P
Čáágo :)

6 komentářů:

  1. No, to zase budú dni bez teba :/ Ale nie, uži si to s kamarátkou :) ;)
    Aspoň máme svetlú vyhliadku do budúcnosti, že pridáš nové kapitoly :D Keď ťa nezožerie medveď, alebo čo v stane :D :D
    Maj sa pekne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo, zase nás opouštíš... :( Ale jo, DZ je dost velká kompenzace... :D :) Užij si to a vrať se vcelku ;) :) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, holky. Medvědů se nebojim, bojim se nás :D
    A kurva... Právě jsem zjistila, že od nádraží do kempu je to 7 kiláků :D:D:D To se Anča nesmí dozvědět!!! :D Nebo spíš půjdu najít autobus z Nových Pak do Pecky :D To jsou komplikace pořád :/

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě taky možná nikam nepojedem... ono je to s ní těžký... Jeden den řekne, že vlak není problém, druhej den, že tam jinak než autem nejede (nebudu vypisovat, co všechno si rozmyslela)... Na finálním znění se chce domluvit v 8 hodin ráno, když já chci jet v 9 ráno vlakem... Tak jsem se nasrala jak nikdy, a před chvílí jí řekla, že tam jedu v 9 a je mi jedno, v kolik a jak se tam dopraví ona... ona na to, že chápe můj přístup, ale nemusim bejt na ni hnusná... tak se dozvěděla, že je panovačná a nikdy nikomu neustoupí a když jo, tak se tváří jako největší dobrodinec světa... já jsem zase sebestředná (to jsem přiznala, že je možný), bezcitná (na tom pracuju, abych nebyla, a jsem taková jen když jsem naštvaná), bojí se mi říct nějaký křivý slovo, abych se náhodou nenaštvala a nezačala ječet (to o mně ví ale každej včetně mě :D A na tom taky pracuju! :D)... Jen abyste slyšeli názor na moji osobu od někoho, kdo mě dobře zná ;) Každopádně já si svoje chyby přiznala narozdíl od ní, což mě docela překvapuje... Pardon, mám potřebu mlet :D Uklidňuje mě to... teď máme uklidňovací pauzu, každá si paličatě stojí za svym - já chci jet vlakem, ona autem, který by řídila její mamka... Takže vážně dost možná nepojedem nikam :D :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pocit, že nikto by nebol na svoju kamarátku milý, keby tak vymýšľala... Teda aspoň ja asi nie :D Ono to dosť naštve, keď sa človek snaží a vybavuje a potom má niekto ešte námietky (že to naše učiteľky s nami vydržia :D)...
      Dúfam, že sa uzmierite a dohodnete, a potom v pohode pôjdete, keď si sa na to tak tešila :)

      Vymazat