Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

čtvrtek 9. srpna 2012

A zase doma :)

Tak z týhle dovolený se mi tolik domů nechtělo... i když jsem na ni málem ani nejela, viz můj komentář v předchozím článku :D
A zejtra bude 4. kapitola Doučování zla. Bude dlouhá (6 stran) a... zbytek řeknu zítra :D Viděla bych to na odpoledne, protože ráno jdu poprvý v životě ke kosmetičce :D Ale moje pleť si o ti říkala už hodně dlouho...
Nakonec jsme s Aničkou vyjely asi tak v 11, Anča řídila a její mamka seděla na místě spolujezdce, protože moje mamka prostě nedovolila, abychom jely jenom my dvě samy - což do jistý míry chápu.
Hned jak jsme postavily stan, šly jsme se kousek projít... a totálně se zmohly :D Viděly jsme barokní kovárnu, která vypadala jako normální statek, dál měl bejt nějakej mlýn, ale nebyl, a hradiště, což byla obyčejná louka... ale každá jsme na ní našla asi tak 4 čtyřlísktky a 2 pěti! :D (Bože, ty naše výlety na památky, co neexistujou nebo jsou soukromý a přestavěný a prostě... no... :D)
Ehm, margarín s vodou a mlíkem? :D Budoucí bramborová kaše


Druhej den jsme se vydaly do Nový Paky přes Novopacký vodopády... no, byl to jen jeden vodopád a ještě k tomu jen takovej čůrek... za to k němu vedla neznačená, bahnitá, příkrá, neznatelná cesta :D A pršelo :D To jsme ušly asi 20 - 22km, což už je dost... takže jsme vytáhly před stan karimatky a rozplácly se na ně i se spacákama :D Nezájem, lidi, nečumte tak blbě a nepřibližujte se, nebo padnete smrady... spařený, promoklý boty - mmm :D A uvařily jsme si bramborovou kaši s rybíma prstama, ale... no, vypadalo to ze začátku dost odpudivě, ale nakonec to bylo výborný ;) Rozhodně lepší než místní pivo, Hron, bléé :/
Hrozně jsme se tlemily, ale takhle to asi nebude ono :/ :D
Vodopád, kdybyste to nepoznali :D
Třetí den jsme se teda dokopaly a došly na hrad Pecku a pak ještě na nějakou vyhlídku... takže asi 8km za ten den :D Zbytek dne jsme proválely na karimatkách v kempu a pozorovaly lidi... Nějaký volejbalistky tam měly soustředění, ale... byly hrozně nesympatický, mluvily jak kanál a řvaly jak paviáni... Byly jsme pěkně naštvaný, že si s náma nikdo nepovídá a že nikdo neobdivuje naši šikovnost, protože na každý naší dovolený se někdo takovej našel... Hnědka a blonďák, rodina, otec a syn (krycí názvy)... a letos jako nic? Ale to víte, že se někdo našel! :D
Na louce uprostřed ničeho kostel s hřbitovem.
Nádhera
Tři asi tak 22letý holanďani přišli večer k našemu stanu se svojí perfektní angličtinou a neodolatelnou nabídkou: You can join us for a drink if you would like to. We are just here.... Hell yes! :P :D Rum s kolou, moje nejoblíbenější pití, how could I only resist? Byli to úžasní kluci, fakt že jo (a docela i sexy, ale to byl jen takovej bonus navíc :P) :) Milí, chytří, pozorní, vtipní a vůbec ne úchylný, žádný dvojsmyslný narážky prostě nic! :) A taky si mysleli, že ty volejbalový nádhery jsou nějaký divný, protože  jedna za niima přišla, zeptala se ho něco česky, on se jí zeptal Do you speak english, ona se zasmála a utekla... a to byly v našem věku... Každopádně, moje angličtina teda dostávala pěkně zabrat... jako rozumněly jsme jim poměrně bez problémů (pokud nezačali s tou svojí hatlapatilkou), ale jako... my a mluvit? Nee, ale šlo to :) Dokonce nás pochválili, že nenarazili skoro na nikoho, kdo by v Česku uměl anglicky (což teda nechápu, do koho to naráželi), a že vážně děláme jen pár zanedbatelnejch chyb a je nám rozumět (No, nevim, občas jsme zapomněly použít minulej čas, občas jsme řekly něco na způsob "She have" :D Ale budiž... to jsou takový ty chyby, co člověk ví, že dělá, protože mluví dřív, než přemýšlí :D). A byli z Čr úplně na větvi... havně z přírody, kopců a uspořádání měst :D A z nebe... u nich prej skoro nejsou vidět hvězdy, jakože nikde, ani na žádný vesnici... Taky se zajímali o naše školství... a mysleli si, že se tu mluví Německy a platí eurama, což nás teda docela zaskočilo :D Hlavně že věděli, že "Czechoslovakia" se už rozpadla, což spíš cizinci pozapomínaj... ale němčina? Are you kidding me? I wouldn't be there if I would have to speak german! Didn't you say you knew everything? :D
Aaa, ještě teď mi ty anglický věty lezou na jazyk... no, nedivte se mi. Rozešly jsme se až o půl čtvrtý ráno :D A vstávaly asi v 8... osprchovaly se, daly kafe s holanďanama, nažraly se, zabalily... a přijela pro nás moje mamka a já řídila celou cestu domů a předjela jsem 2 auta! :D:D Tadááá, a stále žiju :D
PS: Samozřejmě, že se Anička zase projevila a rozbila si koleno... to by nebyla ona, aby si něco neudělala :D
Vrcholové foto (Alespoň trochu tam je vidět ta rozkvetlá kouka, ty hory moc ne, bohužel :D) No co, když může mít svoje fotky na Fb, proč by je nemohla mít tady u mě? Snad mě nerozcupuje, stejně jí to tam sluší, mrše jedný panovačný (a já jsem jako vždy nefotogen, ale víte co si můžete/ mi můžete/ kam můžete...) :P :D


15 komentářů:

  1. Ja sa tešíím :DD :D no nezávidím ti :D :DD Výťazná pesnička:
    RATATARARA CIRKUS PARARA AFRO CIRKUS CIRKUS AFRO PUNTIKY PUNTIKY PUNTIKY AFRO! :D :D :DD so tu dneska chodila pozerať či tu nie si každých 5 minút :DD :D už som myslela že si v nemocnici :D :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P.S: ktorá si s tej fotky ty?? :D :DD lebo teraz ja neviem :D :DD vy ste sestry alebo ako?? :DD

      Vymazat
    2. Oo, tak to mě těší, že jsem tu tak vítaná :D :)
      Prej sestry :D V pohodě, jedna ženská nám řekla dokonce dvojčata, přitom máme každá jiný rysy :D Jsme kámošky, co spolu chodily na základku do stejný třídy ;) Já jsem ta vpravo s černým ramínkem ;) Pár fotek už jsem tu měla, tak jsem si myslela, že mě poznáte, ale chápu, že je to matoucí :D:)

      Vymazat
    3. Nemaš začo :D :D Ahhaa :DD :D dvojčatá zas nie :DD :D to už je moc :D no hej lenže tam ti moc do tváre nevidno :DD :D no a tá Angličtina :D :DD ja hovorím horšie :DD :D som na ten text You can join us for a drink if you would like to. We are just here.... Hell yes! čumela celý čas a snažila sa ho preložiť ale nakoniec som ho horko ťažko preložila :D :D

      Vymazat
    4. Tak já se angličtinu učim už... pff... tak 8-9 let? Takže by to chtělo, abych jakž takž mluvila :D A i tak to byla bída :D A v kolonce "Autorka" je fotka, kde mi je vidět dobře do obličeje :P :D Ale tu kolonku neobjevila spoouusta lidí a nijak jim to samozřejmě nezazlívám... jenom říkám :D

      Vymazat
  2. Pekné od teba, že si sa vrátila ;) :D Ja som tu teraz tak pomenej - zdravo žijem :D
    Tvoja kamarátka vyzerá "zlato" (zdanie však občas klame :D môj prípad :D) a teba som tam spoznala úplne jednoducho :D Ten úsmev :D Prepáč :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom "zdraví" jsem četla na blogu a vůbec se mi to nelíbí! :D Myslím si, že tvůj doktor tomu vůbec nerozumí! :D:D:/
      Aaah, věř mi, víc už klamat nemůže :P:D Nee... ona je hodná, ale... umí bejt svině a umí si to užít a vychutnat, je to spíš ďáblík než andílek :D Ale jsme si svým způsobem hodně podobný... a jiným způsobem jsme zas úplný protipóly :D
      Hele, taky jsi mohla říct, že jsi mě poznala podle toho gigantickýho čela :D Úsměvem mě vážně neurazíš, já prostě nejsem fotogen... momentky jsou málem povedenější :D

      Vymazat
    2. Bojím sa, že som väčšia sviňa ako ona :D
      Mi aj tak trošku pripomínaš mňa :D Stačí keď sa širšie usmejem a už kazím fotku :D A tiež nie som kto-vie-aká fotogenická, hoci sa rada fotím :D

      Vymazat
    3. Když zubit se taky moc nemůžu se svejma křivejma žlutejma zubama :D Prostě nejsme žádný pózérky, neumíme "hrát úsměv" :D Tak! To zní líp než "neumim se tvářit normálně" :D
      Možná jsme si trochu podobný, ale když znáš jenom fotky, tak se to hodně špatně posuzuje ;) Co fotka to jinej člověk mi to občas příde, protože dokonce i já vypadám na nějakejch celekm k světu :D

      Vymazat
    4. ja sa tak ako škerím na školských fotkách :DD :D no a potom celá trieda ako dostane tie fotky a to dobre nedopadne :DD :D

      Vymazat
  3. Jéééé, ahoj!!! :D :D Úplně jsem zmeškala tvůj návrat, blbla jsem s kamarádama venku :P (Po dlouhýý době mě vykopali od pc :D)
    tak teda vítej, mami!! :D :D :) jsem ráda, že jsi vcelku a zdravá :D :D Co klíště, nechytlas? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čááágo :D Tak to tě omlouvá, sice zevlim u pc hooodně, ale podporuju nezevlení a je dobrý chopit se každý příležitosti jít ven :D
      Nene, klíšťatům moje krev moc nechutná :P Ale pořád nás tam prudily vosy a poslední noc jsem málem umrzla... jsme Anča i já spaly s nohama skrčenýma až k bradě, spacák přetaženej přes hlavu a stejně jsme se klepaly a chodidla jsem ani necejtila... jsme se obě budily, takže jsme vážně viděly, že spíme každá stejně :D

      Vymazat
  4. Bré ránko :D Len ti chcem povedať, že V "Doporučenej četbe" sa ti nechce zobraziť stránka "Fanfiction a iné online povídky"... Tak ako minule asi, len ten odkaz tam treba zmeniť :)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za upozornění ;) Se nějak změnil ten odkaz, asi jsem přejmenovala nějakou stránku a tim pádem se muselo změnit i html nebo co... každopádně si nepamatuju, že bych něco přejmenovávala... no to je fuk, už by to mělo fungovat ;)
    (Proč mi pořád něco nefunguje, sakra?!!! :(:D)

    OdpovědětVymazat