Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pátek 3. srpna 2012

Chci na to noty!

Dneska se mi zdálo, že se mě pokoušela zabít mourovatá kočka :D
Dopisuju sešit zeměpisu a je mi ze sebe na nic.
Všechny komentáře mě moc potěšily a už mám napsanou stránku a půl k SPT :)
Zamilovala jsem se do tý písničky, i když je to ohrávačka pořád dokola, je tak rozkošňoučká, miloučká, houpavá, hravá, přítulná,... bla, bla, bla, prostě skvělá! :D Ale noty nejsou :(
V pokračování příspěvku najdete 2 videa s Damonem a Elenou na tuto skladbu. Oboje podle mě pěkný, oboje si jsou trochu podobný.
A ne, momentálně se mi vůbec nechtělo psát souvisle a rozsáhle, světe, div se, asi mám ještě trauma z tý kočky :D Většinou se mě pokoušej zabít psi (pokud vybírám z řádu zvířat) a jednou dokonce turbo myš :D Miluju sny :D



9 komentářů:

  1. Tie videá ma dojali :DD :D pesnička tiež :DD :D a mne sa snívalo že si písala FF Světlo pro temnotu, potom sa ti ďalej nechcelo ja som tam vbehla a skoro ťa zaškrtila :DD :D ale no :D :D predtým som si asi 30 - krát prečítala SPT :DD :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holka, ty mě začínáš trochu děsit :D:D Už píšu, už píšu, a kdybys mě zaškrtila, tak si stejně nepomůžeš :D

      Vymazat
    2. Veď toto :DD :D

      Vymazat
  2. Videla jsou krásný, akorát mě trochu zmátlo druhý, jelikož maj oba stejnej začátek :D Ale musím se přiznat, že jsem celou dobu čekala na nějaký slova a ono furt nic :D Pak mi došlo, že tam žádný slova nejsou :D :D
    Když už je tu ta řeč o snech, taky se podělím :D I když ten můj nebyl ani zdaleka tak zajimavý jako tvůj nebo Nessy :D Zdálo se mi, že běhám po schodech v našem paneláku, pořád tam a zpátky a něco hledám, jen nevím co :D :D :D Ale měla jsem lepší fyzičku než ve skutečnosti, to bylo... divný :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem to slyšela poprvý, taky jsem čekala, kdy začně někdo zpívat a ono nic :D
      :D:D To je taky dobrej sen... kdybych v něm měla svoji reálnou fyzičku, tak by byl hodně krátkej :D Takovýhle normální sny se mi snad ani nezdaj... hodně lidí říká, že se jim zdálo, jak padaj, ale to se mi nezdálo snad nikdy :D Já jen utíkám, lítám, nemůžu se hejbata a "bojuju" :D Taky hodně často na někoho řvu a házim po něm předměty :D

      Vymazat
    2. :D To mně se zas nikdy nezdálo, že by mě někdo napadl, nebo spíš něco :D ale zdálo se mi, že padám z nějakýho vysokýho baráku, tak nějak jsem cítila že je mi blbě z tý výšky, brr! :D :D :P

      Vymazat
    3. Sny jsou prostě úžasně podivný :D BTW, večer tu bude nová kapitola SPT, ještě potřebuje pár úprav, ale měla bych to stihnout ;) Je na necelý 4 strany, takže průměrná délka.

      Vymazat
    4. Jupíííííííííííííííííííííííííííííííííí :)
      :D

      Vymazat
  3. videá s Delenou to je moja srdcovka ♥ obe sú skvelé a tá skladba sa k tomu až nenormálne hodí :D

    OdpovědětVymazat