Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

středa 11. července 2012

Statistiky - návštěvnost

Podle mě si tenhle můj milý něžný bloček (jak by řekl pan Kopfrkingl :D) vede docela slušně. Nebo posuďte sami, podle mě to není špatná návštěvnost :)



  • První měsíc (únor-březen) byl blog zobrazen 2 441x
  • Nejvyšší návštěvností se může pyšnit měsíc duben se svými 6 864 zobrazeními
  • V květnu už jsme zaznamenali menší pokles, "jen" 4 493 zobrazení
  • Ono vlastně návštěvnost pozvolna upadá, protože za červen je to ještě méně, 4 152, pořád ale slušné ;)
(Hlavním důvodem je podle mě květnové skončení Doučování zla)

  • Ale děláte mi radost. Cca poslední měsíc se návštěvnost pohybuje kolem 150 zobrazení za den. Poslední dny jsme dokonce překračovali 200! Díky "Aemy aféře" dokonce 280 :D Zato 26. 6. byl kritický den... 55 zobrazení, to je snad rekord :D Jednou to bylo i přes 300. Někdy v dubnu, když se odkaz na můj blog objevil na jednom slovenském webu ;)
  • Klíčová slova, která podpořila návštěvnost, jsou především: "doučování zla", "poviedky od šunkič" a "povídky s damonem salvatorem"
  • Jistě všichni víme, že i když jde o blog český, spousta čtenářů pochází ze Slovenska. Přeci jenom češi vedou: 11 709, slováci "pouze": 7 530
  • Co se konkrétních příspěvků týče, nejlépe je na tom povídka Nebe, peklo, motel (jistě také díky nedávné aféře :D), která dosáhla 163 zobrazení :)
  • Jen o něco málo pozadu je jednorázovka na přání Marry, Dej mi šanci! - 146 zobrazení
  • Bezkonkurenční je samozřejmě Doučování zla. Zobrazení této stránky je shrnuto do čísla  886, první kapitola 96 zobrazení, poslední 104. Bohužel nezjistím, kolik lidí povídku četlo, protože většinou jednu kapitolu zobrazí každý čtenář víckrát, ale odhaduju, že tak 80 lidí zkusilo první kapitolu (má jenom 1 komentář, takže předpokládám, že ji málokdo rozklikl víckrát), což je krásný :) Prolog druhé série byl zobrazen 61x.
  • Já chci taky! se taky nemusí stydět. 140 zobrazení, když je to povídka mladší a kratší, to není špatné :) 1. kapitola 76 zobrazení. 
  • Co je mi záhadou, je Upíří život... 138 zobrazení?! Kde se to vzalo? :D Jednotlivé kapitoly ale v dalších statistikách pro nízké číslo už nejsou, takže tím se to vysvětluje :D Lidi koukli, viděli a odešli, to už sedí :D
  • Novinka na trhu, tedy Světlo pro temnotu, má taky poměrně vysoký číslo. 51 zobrazení první kapitoly ;)
Chudák Tvůj spasitel a A lot of first times ve statistikách nejsou :( :D Vlastně ani Spaste duši, ale to chápu :D Ony ty statistiky jsou takový na pendrek... zobrazujou jenom ty nejvyšší čísla, takže se... moment, vlastně se můžu kouknout přes příspěvky, kolikrát byly tyto povídky zobrazeny :D
Taaakže...
Spaste duši: 41
A lot of first times: 155 (WTF?)
Tvůj spasitel: 150 (tady něco nehraje :D)
1. kapitola Upířího života: 66
Poslední kapitola UŽ: 7 (:D:D:D:D:D:D)
Ehm... ty statistiky jsou vážně na hovno :D Když se kouknu, kolikrát byla totiž "rozbalena" 37. kapitola DZ, tak je tam číslo 178, ve statistikách však 104... takže se tady snažim úplně zbytečně!!! :D No teď to mazat nebudu, když jsem se s tím tak srala... takže možná je návštěvnost příspěvků ještě vyšší, těžko říct... Prostě je tohle skvělej blog, choďte sem, čtěte a komentujte a neserte mě! :D:D:D





9 komentářů:

  1. Já komentuju možná až moc, ne? :D Určitě ne tolik jako Mariam, ale stejně víc, než je zdravý :D A ty statistiky jsou zajimavý, náhodou :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně častý komentáře vůbec nevaděj, vždyť já sama skoro na každej nějak reaguju :D Ráda rozvádím diskuze a chci, aby můj blog byl takovej... "rodinnej" :D
      No, zajímavý jsou, ale nevim, čemu teda věřit, jestli těm vyšším číslům z příspěvků nebo nižším ze statistik... prostě nejsou nejnižší, to mi stačí :D

      Vymazat
  2. Sme dve verné "spolukomentátorky" :D :D A tie štatistiky prekvapujú občas aj mňa a neverím im veľmi :D Cez 60 zobrazení jednej z kapitol NZN a 4 komentáre od rôznych ľudí? :D Pochybujem, že na môj blog chodí toľko ľudí, a že len nekomentujú :D :D Ale sa Ti čudujem, že sa Ti to všetko chcelo robiť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spolukomentátorky :D To se mi líbí :D Já bych asi nekomentovala tak často, jsem děsně líná, ale vím, jak něčí názor dokáže povzbudit, takže proto :D :)

      Vymazat
    2. :D To aj ja, často komentujem len na blogoch, ktoré mám fakt rada a kde si rozumiem (alebo aspoň nemám nič proti) s autorom... čiže, len tu :D :D :D
      Povzbudenie je dôležité, viem ako to pomáha :) Veď nechceme, aby sa Šunkič na nás vykašľala :D

      Vymazat
    3. Přesně tak :D Já to mám podobně :D A kdyby se na nás Šunkič vykašlala... na to ani nemyslím radši :D

      Vymazat
    4. Hezky jsem si vás vycvičila :D:D:P Jojo, máte pravdu, odezva je vždycky důležitá, jen u těch zážitků ze dne to chápu, když lidi nečtou a nekomentujou... ono taky co na to občas říct, že? :D Ale samozřejmě mi vůbec nevadí, když se rozvede debata třeba teď nedávno o těch snech, je to fajn ;)

      Vymazat
  3. Fíha, to je čísel :D Náhodou ich máš veľmi vysoké, keď si to tak vezmem, tak ja také čísla budem mať možno... no, priznám si to, nikdy :D
    A štatistikám moc neverím, pretože sú vážne blbé. Ja mám pár blogov, ale aj tam nie sú tie štatistiky bohvieako perfektné a keď mám niekedy celkom slušné čísla, tak to môže byť kľudne preto, že sama navštevujem svoj blog :D Len na kontrolu, samozrejme :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš si dělat reklamu ;) Já jak mám rozečtených dost povídek, a jak jsem vzorná komentátorka, tak do těch komentářů hážu i odkaz na blog (teda když je tam na to příslušná kolonka, samozřejmě), takže i takhle získávám čtenáře ;) Nebo zaslat povídku na nějakej web, kterej uveřejňuje cizí povídky, já takhle poslala Spasitele... prostě člověk musí :D Ještě jsem vlastně přihlášená do soutěže, ve který zaprvý nemůžu vyhrát, zadruhý po tom ani nijak netoužím :D Ale je to reklama! :D

      Vymazat