Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

čtvrtek 28. června 2012

Lemme hear you say hey hey hoouu!!!


You won´t won´t won´t you won´t get rid of me never
Like it or not
And yeah yeah yeah I´m a lot to handle
You don´t know trouble but I´m a hell of a scandal
Me I´m a scene I´m a drama queen
I´m the best damn thing that your eyes have ever seen

 No, trošku jsem ten text zredukovala, aby to pasovalo :D Prostě jsem nejlepšíííí!!!! :D Btw, skoro vůbec jí nerozumím, co říká, nikdy, až když se kouknu na text písničky:D 
Následuje slohovka o závěrečkách v autoškole


Taakže, dneska jsem dělala ty závěrečky. Večer mi ukápla slza, ráno jsem se probudila a klepala se jak ratlík, ukáply dvě slzy, ale pak už to bylo jenom lepší a lepší. Testy jsem udělala na 44 bodů (minimum na splnění je 43, ups :D) a úplně mě dostávali ti kluci za mnou... prej: Nooo, jako doufal jsem, že to udělám na těch 50, ale tak těch 47 je taky dobrejch... volové, já to neudělala na 50 ani jednou!!! :D A byla tam má oblíbená otázka o chytrých dětech, které vědí, že mají zůstat na chodníku, když jede auto... smála jsem se :D Pak jsem byla zas ve stresu, protože jsem měla mít na údržbu a jízdy Jakoubka, což je prej ten nejpřísnější a nejdebilnější komisař v tomhle kraji (nejlepší ja Máslo a... ten třetí je takovej střední, nevim, jak se jmenuje :D). Fakt, asi neznám člověka, kterej by to u něj udělal napoprvý, ale určitě takový jsou, to zas jo, ale já je nepotkala :D. Hned ze začátku jsem málem vyletěla, páč jsem se nějak nemohla vymotat z autoškoly, jsem byla trošku zmatená, ale nakonec jsem to dala... pak jsem jela dobře... potom jsem trošku přejížděla z pruhu do pruhu, protože jsem byla opět zmatená, ale nikomu jsem nepřekážela! Pak jsem koukala na špatnej semafor a někdo na mě zatroubil, protože jsem měla zelenou :D (Když jsem šla po zkouškách kolem toho samýho místa, taky tam někdo stál, přitom mu svítila zelená, je to tam prostě blbě vidět podle mě). Ale pak už všechno v pohodě, podélný parkování i zacouvání jsem dala, musela jsem se rozjíždět do kopce na světelný křižovatce (horší místo snad v tomhle městě ani není, fakt hajzl, ale zvládla jsem to, cha cha cháá :D). Když jsem dojela, tak bylo ticho. Pak mi Jakoubek řekl, že se mu moc nelíbilo, jak jsem blbla u tý autoškoly a to zmatkování na těch pruzích. Pak zase ticho. Tak jsem se zeptala, jaký je teda konečný verdikt, a můj milovaný instruktor se na mě usmál a řekl: Konečný verdikt je, že dostaneš na prdel a taky řidičák :D Huhůůů, jenže Jakoubek to musel něčím zabít: No počkej, ještě nemá za sebou třetí část. Tak jsem si vytáhla kontrolky a kontrolu pneumatik. Kola byly v pohodě, sice mě dusil, ale dobrý. Jenže ty kontrolky... :D Začala jsem těma lehkejma, ale ten hajzl si poručil, že chce ty kontrolky se světlama, ať mu popíšu, a ty se mi strašně pletou, co je do mlhy, co dálkový, obrysový... to byl boj :D Nakonec mi to ale všechno dal!!! Chápete to? Já udělala řidičák u toho nejzlejšího komisaře!!! I když mi přišel docela v poho, dokonce se i usmíval.... ale stejně!!! :D S tím budu machrovat až do konce života :D Jen mě mrzí, že už neuvidím Prochyho seniora (můj instruktor, Prochy junior je můj učitel na biologii) :( Fakt jsem si ho oblíbila a jak on se vždycky hezky smál a jak byl miloučkej a ten krásně hlubokej uklidňující hlas... i ty jeho přísný pohledy mi budou chybět :D Asi si v jednadvaceti začnu dělat řidičák na motorku, abych ho zase viděla :D Pak mě teda trošku sprdnul (mě a taky svoji druhou "žačku", která to neudělala), že jsme najely do tý jedný křižovatky strašně rychle (jooo, přiznávám, tam mi to uklouzlo), že to nebylo dobrý, že já to ještě zachránila, ale ta druhá holka málem nabořila auto za ní (zase to byla křižovatka v kopci).
Takže asi tak. Pak jsem šla nakupovat dárky pro taťku, dědu a bratra (svátky a narozeniny) a kromě taťky mám oba chlapy odbytý. Ještě jsem si koupila sukýnku a zašla si udělat fotky na řidičák a asi jsem zaskočila toho chlapa, co to tam vedl, protože mi řekl: Tady si můžete odložit a tady je zrcadlo, kdybyste se chtěla upravit. 
Já na to: Nee, to je dobrý, díky. To by mi stejně nepomohlo.
Tak na mě civí, jak si sedám na tu židličku a říká: Ženská, co se nechce před focením upravit??!! No to jsem snad ještě nezažil...
Když ono by to vážně nepomohlo, na těch fotkách vypadám samozřejmě jako debil, ale je mi to srdečně u zadnice, stejně to budu ukazovat možná tak policajtům :D
A už držím hubu a jdu přidat novou kapitolu :)
Mám řidičááááák, jem řidiiiič, můžu říídiiiit, juhůůůůů :D:D:D


6 komentářů:

  1. Tak to Ti gratulujem! :D Ale zasmiala som sa pri tom Tvojom opise :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujíí :) :D Já se taky tlemim už asi od 11. dopolední hodiny, takže se to musí projevit i v textu :D A když mi Prochy řekl, že dostanu na prdel, tak jsem se taky docela smála... achjo, já se do toho plešouna snad ještě zabouchla :D Ne, to přeháním... ale je úžasnej a svým tatínkovským způsobem i sexy :D :P

      Vymazat
  2. Tiež sa pridávam ku gratulovaniu :) A ako vždy som sa zasmiala a to poriadne :D Ako to robíš, že vo všetkom, čo napíšeš je niečo vtipné? Ja to nechápem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ;) Ale vážně nejsem tak vtipná... jenom ty věci, co se mi občas dějou nebo co sama udělám, jsou vtipný. A vytlemený smajlící v textu taky pomáhaj, když chcete vypadat vtipně :D A já je hážu samozřejmě za každou větu, takže... :D Navíc málokdy mluvím vážně, většinou je to samá ironie, nadsázka, všechno včetně sebe zesměšňuju nebo schazuju nebo naopak "vyšperkuju"... a vždycky napíšu první věc, která mě napadne, to je celej fígl :D Hlavně smajlíci!!! :D

      Vymazat
  3. Gratuluji, taky jsem si tím prošla :D. Už to bude skoro 2 a půl roku :D.. To není možná jak rychle stárnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díkyy, líbí se mi, jak mi všici gratulujou, měli jste vidět moje spolužáky, jak na mě civěli, když jsem jim řekla, že jsem měla Jakoubka a dala to napoprvý :D:D Já totiž nejsem normálně moc šikovnej člověk, takže... :D
      Hmm, asi budeš jednou z mejch nejstarších čtenářek, hele :D A já si na stárnutí stěžuju už od základky, nevim, co budu říkat za 10 let :D

      Vymazat