Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pátek 1. června 2012

Doučování zla - 10 spoilerů k druhé řadě

Ano, dělám se příliš důležitou. Ano, nudím se (lépe řečeno nechce se mi dělat to, co bych měla). Ještě něco se vám honí hlavou? :D
Taakže, pořád to nemám hotový, ale už jsem dokončila 4. kapitolu 5. kapitolu, celkem mám stránek 15 18! :D Pardon, prostě mi to psaní poslední dobou nejde (zrovna dneska se dařilo :D). Už jsem párkrát něco připsala a pak to hned smazala, páč jsem nebyla spokojená a i teď jsem na pochybách, ale co kdybych to pak napsala ještě hůř? Ne, současná verze je přijatelná! :D.
Naposledy jsem prozradila, že se posuneme v čase cca o 20 let a že budeme cestovat a sledovat Elenu, jak se vypořádává s upírstvím. To stále platí. Co dál? (Většinou jsou nápovědy "zašifrované", teda ty první zrovna ne, ale nebojte se je číst, uvidíte... Alespoň doufám, že z toho nebudete moc moudří, povídka bude sice předvídatelná jako vždy, ale jen z tohohle byste si neměli domyslet celej příběh)


1) ŠOK!!!
   Elena si nechá nárůst vlasy po zadek!
   Stefan bude mít vousy!
   Damon si najde práci!
   dobře, teď trochu vážnější věci (ale bod číslo jedna platí, zas takovej joke to nebyl ;))
2) Elena má mnoho podob
3) Do příběhu vstoupí minimálně dvě postavy ze seriálu
4) Sladké sny
5) Není krev jako krev
6) Stefan získá novou schopnost
7) Damon bude šťastný
8) Přibyde smyšlená postava, která ponese jméno mého tatínka, totiž Ivan :P
9) Myslím si, že jsem se nechala (teda spíš nechám) inspirovat Vampýrskou akademií, mojí nejoblíbenější knížkou o upírech
10) Jedna postava bude tak trochu šílenec a jiná postava se tak trochu šílencem teprve stane

Mimochodem, většina postav už asi nebude připomínat charakterově ani ty ze seriálu ani ty z knížek, hlavně Damon a Elena budou tak nějak jiní, protože prošli už 37 kapitolami první série a ještě to posunutí o dvacet let, to prostě nemůžou být stejní :). Takže mi můžete vyčítat jen to, že se vám jejich změna nelíbí, ale nemůžete mít hemzy na to, že se změnili :D.
A ještě něco! Nečekejte, že ty spoilery budou platit okamžitě. K většině z nich se dostaneme až postupem času.

Prolog a soundtrack přidám někdy v červnu :)
Na dotazy, jak jsem který bod myslela, vám s nejvyšší pravděpodobností neodpovím :D Ale můžete o nich diskutovat mezi sebou.
A na víkend jsem v čudu, takže budete mít ode mě aspoň na chvíli pokoj (zasloužený) :)




6 komentářů:

  1. Ja sa už tak teším na DZ2! :D
    A spoilery si napísala veľmi dobre :D
    A ešte raz (pre istotu) ďakujem, že mi pomáhaš s blogom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, nebylo to lehký rozhodování, co se může prozradit a co ne, život bych se tím teda nemohla :D A jinak není zač, vedeš si dobře a zas tolik mojí pomoci nepotřebuješ, takže "no stress" ;)

      Vymazat
  2. Šmarjá, už tak se hrozně těším na druhou řadu a ty to tímhle ještě víc zhoršíš. Já to snad do té doby nepřežiju. Teď se mi v hlavě bude honit co znamená tohle, a co tamto... Už se na to těším, vážně.
    Chjo... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to jsem ráda :P Potřebovala jsem si udělat nějakou reklamu, aby lidi věděli, že už se to blíží a hlídali si to. Je zvláštní, že se mi zvýšila návštěvnost na cca 180 zobrazení za den (někdy přesáhnu i 200, juhů :D), ale co se komentářů týče, tak je to bída. Ale uznávám, není toho tady moc ke komentování a všimla jsem si taky, že ta návštěvnost je nejspíš díky tomu, že až teď někteří objevili Doučování zla a čtou si to, takže doufám, že v druhé řadě se budu moct těšit ze spousty komentářů :P. Do prázdnin bych mohla publikovat první 3 kapitoly, ty jsou takový úvodní a se zbytkem uvidím...

      Vymazat
  3. Už sa nemôžem dočkať druhu "seriu" :d Len teraz budem premýšľa nad niektorými domy ako si o myslela. :D Dúfam, že mi ten čas kým pridáš prvú kapitolu ubehne rýchlo lebo sa bláznim :D
    veva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juhů, tak to mě těší, že to nutí k zamyšlení :D. Já už se strašně těšim, až budu psát o Ivanovi, jenže ten do příběhu vstoupí až později :( Už mám k němu vymyšlenejch milion příhod, tak je snad nezapomenu do tý doby :D
      A už bych taky nejradši zveřejňovala, ale ještě je pořád moc brzy... ale někdy mezi 10. 6. - 16. 6. už to čekání asi skončí ;)

      Vymazat