Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

sobota 16. června 2012

Dlouho nebylo video, což? :D

Jsem dneska nějak podezřele dobře naladěná... vůbec nevím, čím to je. Z toho nekouká nic dobrýho :D
Každopádně jsem nedávno objevila pár pěkných videí. Nečekejte slaďáky o Damonovi a Eleně, ty jsou tu až moc často, ale jedno video s Damonem a Elenou by tu bylo. Ostatní videa jsou zaměřená především na Stefana. Dejte jim šanci!!! Většina z nich je vtipná :D

Docela pobavilo :)

Hodně pobavilo! :D To ještě není propaganda Stefana, jsou tam vesměs všechny postavy z TVD
Oh, yes, I wanna! :D Roztomilý, vtipný i sexy. Ale spíš než slintání mi to přivádí úsměv na rtech. Ale je to ňuňák O:) :D Nejlepší jak se asi v 0:40 oblizuje, to jsem mále umřela :D:D
No, tak to je velmi subjektivní pohled na věc :D Ale úplně zcestný to není. Perfektní, jak ta písnička naprosto dokonale sedí k těm snímkům, fakt hodně povedený video!
Pro představu: I¨ve done my best to give you nothing less then perfectness... to je pravda, to nemůžete popřít :)
Tohle je naopak zcela realistický a pravdivý video. Bože, jejich vztah je vážně stejně úžasnej jako Damona a Eleny. Mám husinu :)

4 komentáře:

  1. Tady je ňák moc steleny nemyslíš? :D Abych ti řekla pravdu, já stefana-mínus-elenu miluju. Je sexy, zlej, provokativní - prostě všechno co by bez eleny mohl být ale stelenu nesnáším. Neříkám že se někomu líbit nemůže ale podle mě je nudná, ohraná, bez vášně a celkově trapná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jako Stefan s Elenou žádnou vášeň mezi sebou nemaj, o tom žádná :D. Ale cítím z nich tu lásku, vzájemné porozumění, tu oddanost, jak řekla Elena: "Taková by láska měla být." Je to prostě úplně normální vztah (v rámci mezí). A jsou strašně rozotmilí. Ta scéna: You're staring, Im gazing, It's creepy, It¨s romantic... to je prostě k sežrání, mám je ráda :) :D A samozřejmě mám i další oblíbený scénky s nima, ale to bych vypisovala dlouho :D.
      Damon a Elena jsou něco, s čím se člověk v reálu nesetká. Je tam neúnosně moc vášně, touha, možná až posedlost, rozhodně mají silný pouto, když bych to chtěla pojmout jako Damon, tak bych řekla: "They consume me, they are what everybody wants" :D. Každej pár je totálně jinej, ale oba jsou pro mě dokonalý :)
      A zlýho Stefana teda nemusim... sice Paul tvrdí, že ho to strašně baví hrát, ale mě svým výkonem stále nepřesvědčil teda :D. Sexy, zlej a vtipnej má bejt Damon, roztomilej, hodnej a nudnej Stefan. Nechci seriál plnej Damonů ani Stefanů ani Delen ani Stelen a už vůbec ne Klaroline!!! :D Klause a Caroline nechci nikdy vidět spolu. Proti tomuhle páru jsem fakt vysazená...
      Uf, dneska mi ta huba nějak mele, pardon :D

      Vymazat
    2. Já bych taky nechtěla Klaroline ale sexy a zlý upíři mi nevadí :D Já fandím páru Delena a Staroline možná i Stefan/katherine ale zastávám názoru, že i Klaus by si zasloužil někoho hodného :) A to jak furt jenom oddalujou Delenu je pěkně trapný, oni se dvakrát vykousnou a už dávat Stelenu, to by se jeden posral!

      Vymazat
    3. Jako já proti takovejm upírům taky nic nemám, ale Stefan je prostě jednou Stefan (tak, te´d je to všem jasný!) :D
      To oddalování už se mi taky nelíbí... ale kdyby si v 3x22 vybrala Damona, tak by mi to nesedělo... museli by ty poslední díly celý nějak předělat, abych jim to věřila :D. Ale jestli ani na konci čtvrtý série nebudou alespoň na chvilku Damon a Elena spolu, tak budu naštvaná... a jestli se z Eleny stane v nejbližších dílech něco jinýho než upír, tak budu přímo nasraná :D

      Vymazat