Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

sobota 16. června 2012

9. kapitola - druhá část

To jsem to mohla včera rovnou zveřejnit celý, že? :D No, teď už je to jedno. 9. kapitola je kompletní (špatně se rozdělovala, tak jsem přidala celej zbytek), teď už budou následovat jenom... počítám... 4 JEDNODÍLNÉ kapitoly! Až je vydám, tak se zaměřím na Doučování zla, čili až uvidíte 13. kapitolu, znamená to, že v nejbližší době bude publikována první kapitola DZ :)
No, snad se bude líbit. Já už se těším, až dopíšu tu poslední, co mi zbývá. Nějak jsem toho příběhu už... přesycená :D. Ale 12. kapitolu vás asi poprosím, abyste si přečetli všichni, i vy, co povídku nečtete, ale to si ještě 10 krát rozmyslím :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat