Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

středa 13. června 2012

Design?

Tak já nevím, nepřipadáte si teď tak trochu jako v divnym lese? :/ Když mně se najednou z tý černý tak strašně svíral žaludek, ale fakt :D... Ale nevim, z tohohle taky nejsem zrovna odvařená... kdyžtak sdělte svůj názor, případně poraďte nebo zhodnoťe, jestli tamten design byl lepší ;) Kdyžtak tam dám ten starý, ale chvíli by to trvalo, než bych to všechno zas nastavila :D
Čím konkrétnější připomínky, tím lepší.

O barvě rozhodujte v anketě po pravé straně. Pokud zaškrtnete "jiné", napište prosím sem jaké jiné :D

Co tohle jako pozadí blogu? Ještě si můžete určit, jestli chcete, aby byla vidět ta voda nebo ten měsíc, ono se to vždycky nějak okrouhne a je vidět jenom jedno z toho :D Pak by byl blog stylizovanej do tmavě modra se světle modrou a bílou (odkazy by mohly být žluté), taky by to nemuselo vypadat špatně ;)






Nebo toto? Ten měsíc by byl ale vpravo nahoře, ne takhle na prostředku ;)

27 komentářů:

  1. Hmmm... s obrázkem nebo jenom s tím nápisem: Dobře vychovaný člověk může číst všechno? Tojť otázka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja osobne som za nápis :) Lepšie zapadal :) A lesík sa mi páči! :D Zmena je život (mám rada zmeny - chúďatá moje vlasy :D) je to Tvoj blog, čiže urob to tak, ako sa Ti to najviac páči... Keď bola čierna depresívna, nechaj toto pár dní/týždňov a uvidíš. Stále to môžeš zmeniť :)

      Vymazat
    2. Alebo môže byť obrázok, ale zmenila by som nejako jeho pozadie, lebo čierna je veľmi ostrý prechod (nemusíš počúvať moje rady :D to sa ozýva len moje estetické cítenie :D ktoré je iné ako u normálnych ľudí, čiže moje rady nemusia byť vždy dobré :D)

      Vymazat
    3. Jako máš pravdu, že je ta černá jako pěst na oko, ale... no nevim, ještě upravuju do různých barev ten text v obrázku, zkusím poslední variantu a uvidí se :D Ale děkuju, potřebuju slyšet něčí názor, i když si pak všechno udělám po svym - skoro vždycky :D

      Vymazat
    4. Ha! Vykoumala jsem to! Takhle už se mi to docela i líbí. Zelená je dobrá. Moc jí teda nenosím, ale pokojíček máme zeleně vymalovanej a cítím se v něm dobře, takže by to na blogu mohlo fongovat podobně ;) Je to čitelný, že jo? Akorát teda ta ankteta se čte hůř, jenže barva textu v anketě je stejná jako v příspěvku, takže s tím nehnu :/. No, můžete se do mě (zejtra) pustit! :D Brou noc všem

      Vymazat
    5. Jo, teraz to je tiež dobré :) Len mne osobne tam ten obrázok trošku vadí (menej ako vtedy), ale je to Tvoj blog, čiže keď sa Ti to tak páči a keď sa "v tom" cítiš dobre, nechaj to :)
      Aha, teraz som si prečítala komentáre podo mnou :D Fakt si to dobre vymyslela, ak by si ho tu na čas nechala a ak by, tak až potom by si ho vymenila :)
      Aspoň si to urobila dobre čitateľné :) Väčšina blogov je nečitateľných aj po úpravách :D

      Vymazat
    6. Jojo, s tím obrázkem jsem ti dala za pravdu, ale je pro tenhle blog charakteristický, tak ho tu dočasně necháme jako poznávací značku :D
      Jo? Je to čitelný? Tak dobrý, to je základ všeho :D
      No, zatím v anketě vyhrává černo bílá... já vím, že je brzo dělat závěry, ale černo bílá je pro mě asi ta nejhorší varianta (nejhorší z přijatelných), takže doufám, že se výsledky ještě změní! :D

      Vymazat
    7. Pokiaľ čierno-biela: čierne pozadie a biely text a ostatné srandičky - fajn, ale je o viac-menej to, čo predtým
      Pokiaľ čierno-biela: biele pozadie a čierny text a ostatné srandičky - tak toto nié! :D To si neviem predstaviť :D
      Ja osobne som hlasovala sa súčasnú zelenú :)
      A ďakujem, že si ma pridala k obľúbeným stránkam :)

      Vymazat
    8. A inak aj tie obrázky sú dobré :)

      Vymazat
    9. Neboj, bílej podklad s černým textem tu nebude, možná tak béžovej, nebo takovej ten pergamenovej, ale čistě bílá s černými písmenky? Možná že z černý mám depku, ale z bílý bych zešílela :D
      A neděkuj, vždyť já jsem na tom tvym blogu denně, tak ještě abych ho nedala mezi oblíbené :D

      Vymazat
  2. Uf, ako som sa zľakla! :D Už som išla znova klikať na odkaz tvojej stránky, keď som si uvedomila, že som na tvojej stránke :D No, môj názor... Čierna bola fajn, ale aj tento nový design vyzerá dobre. A ten nápis je skvelý :) Neviem síce, ako by to vyzeralo s obrázkom, ale s nápisom to vyzerá dobre :) Lesík je tiež fajn, je to veľká zmena, ale ako napísala Mariam vo svojom komentári: "Zmena je život." A celkovo súhlasím s Mariam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ookáá, děkuji :) No, říkala jsem si, že to lidi asi kapku vyvede z míry, snad nepostrácím čtenáře :D Kdyby vás k tomu ještě něco napadlo, stačí říct, já se tu radila s celou rodinou (teda spíš s mamkou, bratr řekl, ať zruším celej blog :D)
      A ten obrázek se bohužel docela dost tluče... ale možná bych ho tam mohla na čas nechat, protože podle toho se lidi snadno zorientují :D

      Vymazat
  3. Popravdě, nejdříve jsem si myslela, že jsem vlezla na jinej blog. :D Trochu nezvyk, ale špatné to není. Jen že se to moc nehodí k upířímu tématu. :D Nicméně je to hezký, asi jen potrvá, než si zvyknu... :P :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok :D Tak já sem přidávám i jiné věci než ty upíří a všechno upíří je moc tmavý a já jsem chtěla něco světlejšího... takže jestli máte návrhy na jiné barvy, klidně říkejte, ale neberu nic tmavýho a už vůbec ne růžovýho nebo fialovýho! :D
      Konkrétní návrhy jedině uvítám, neříkám že splním, ale co vy víte, třeba s vámi budu souhlasit :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Možná je to tím, že jsem moc nespala, možná jenom tím, že nejsem nejbystřejší, ale nějak se nemůžu dobrat k tomu, jak jsi to myslela :D Jakože ty barvy tě pálí do očí, nebo jako že ti to pálí, protože ti hned došlo, že jsi na mém blogu, nebo ještě jiná varianta? :D

      Vymazat
    2. Pálí mě to do očí :D Myslím že by to chtělo něco tmavšího :)

      Vymazat
    3. No... ok, zkusím to nějak "zpastelizovat", ale do tmavší se mi zatím nechce... je léto, chce to světlý barvy ;) ne třeba zářivý, ale světlý jo! :D

      Vymazat
    4. Lepší? Je to trošku močálnější a vyblitější, ale jestli tě i teď budou pálit oči, tak máš buď zánět spojivek nebo vysokej jas (kontrast) na monitoru :D :)
      A jestli zním moc zle a zákeřně, tak se omlouvám, ale jinak se momentálně vyjádřit neumím :D

      Vymazat
    5. Tos kvůli mně měnit nemusela! :D Ale je to lepší ;) děkuju

      Vymazat
    6. Pro čtenáře všechno ;) Navíc to třeba vadilo víc lidem, jen to neřekli. Proč se vás ptát na názor, když bych ho pak ignorovala? :D Tak jsem ráda, že je to lepší :).

      Vymazat
  5. Jako ta zelená je fakt dobrá, ale já jsem ujetá na černou s fialovou. Z čehož vyplývá, že bych brala tyto barvy, ale to je jen můj názor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, takhle konkrétní je to super! :D I když bohužel se moc neshodnem... já fialovou prakticky nesnáším (jedině takovej ten odstín, kterej působí téměř modře, nebo vínová, ale čistě fialová...) a z černý mám momentální depresi... No, ještě uvidíme, co poradí anketa, začínám se přiklánět k současný zelený nebo modro žlutý (s tím, že bych použila jeden z těch obrázků s měsícem, prostě bylo by to tu tmavý, noční :))
      Ale dobře, že ti ta zelená přijde v pohodě, ještě tu nějaký čas bude :D

      Vymazat
  6. Taky nemám ráda křiklavou fialovou, ale spíš tmavší fialovou :D. Ta modro žlutá by taky nevypadala špatně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ookáá :) No, bohužel pro vás, se mi ta současná verze začíná líbit čím dál tím víc :D Ale až mě zas naštve, tak bych to viděla na tu modro žlutou. Pravděpodobně použiju jeden z výše uvedených obrázků na pozadí a nějak to "potuním" :D

      Vymazat
  7. No páni :OOO je to tu sakra dobrý teď! Tenhle design krásně pasuje téhle stránce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně někdo! :D Teda bylo tu samozřejmě pár kladných ohlasů, ale opravdu jenom pár :D Děkuju :)

      Vymazat