Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pátek 29. června 2012

3. kapitola

Komentář autora - k dnešku: Mamčo božíííí, já bych spala. Včera se sešlo v hospodě asi 30 spolužáků (+ pár lidí navíc) a po dlouhý době jsem se kapku opila... takže jsme po sobě s kámošem flusali vodu (docela ve velkym, měla jsem rozmazanou řasenku :D), zpívalo se a mluvila jsem ještě víc z cesty než obvykle a všici se mi smáli :D Jako bylo to dobrý, až nezvykle dobrý, ale šla jsem spát v 1 a vstávala v půl sedmý... takže až to tu dopíšu, tak jdu spát, protože dneska se jde pít znova... proč já to dělám? Já abstinent a asociál? :( :D No jo vlastně, protože neumím říkat ne a když na mě tlačili asi 3 lidi, tak to bylo prostě moc a nedokázala jsem odmítnout. Sakra! :D :/

Komentář autora - k blogu: Tohle je poslední kapitola, kterou zveřejňuju. Dávám ji dneska, protože o víkendu jsem pryč a v pondělí možná taky, těžko říct :D. Další budou až někdy v srpnu, spíš ke konci. Nebo alespoň takový je plán :D. O prázdninách tu najdete možná tak nějaký moje zážitky a myšlenky z dovolený, MOŽNÁ nějaký fotky a opravdu jenom MOŽNÁ nějaký jednorázovky, krátký kapitolovky nebo prostě něco literárního, nezaručuju že fanfiction.
Takže přeju hezký prázdniny ;)

Komentář autora - k povídce: Na scénu přichází nová postava, kterou mělo hodně lidí rádo, ale... já nevím, mě nikdy nijak neuchvátila :D Nestihla jsem si na ní pořádně vytvořit názor. A nezapomeňte si přečíst místo a datum!!! Nebude to totiž Itálie, 2032 ;)
Jo a jen tak mimochodem, i hodně opožděné komentáře mě potěší ;)



Brazílie, 2029

„…a dnes si tuto událost připomínáme Dnem nezávislosti. To je pro dnešek všechno, uvidíme se ve čtvrtek. Nashledanou,“ rozloučil jsem se se svou třídou a pozavíral všechny rozevřené složky na notebooku.
Byl to dobrý nápad, jít učit na vysokou. Bavilo mě to, byl jsem v kontaktu s okolním světem a zcela plně mě to zaměstnávalo. Už jsem málem zapomněl, jaké to je, těšit se na víkend.
„Ehm, ehm, ehm, mohu se vás na něco zeptat, pane profesore Salvatore?“
Zvedl jsem hlavu k majitelce toho příjemného ženského hlasu a málem neuvěřil vlastním očím.
„Lexi?!“
„Nešel byste s jednou několikasetletou dámou v dobré kondici na ledovou kávu a ovocné palačinky? “ Usmívala se, až se jí v baculatých tvářích tvořily ďolíčky.
„Co tady děláš? Jak jsi mě našla?“
„Sakra, to se neumíš ani trošku vžít do role?“
„Ne, když přede mnou stojí má nejlepší kamarádka, kterou jsem neviděl - už ani nepamatuju - tak si nedokážu na nic hrát,“ oplatil jsem jí úsměv a pevně ji objal. Pak jsem od ní poodstoupil a prohlédl si ji.
Vypadala pořád stejně. Dlouhé blond vlasy měla zapletené do copu a přehozené přes levé rameno. V oříškově hnědých očích se dalo číst, co má za lubem, ale bylo toho tolik, že jsem neměl šanci to všechno rozluštit. Na sobě měla bledě modré tílko za krk a krátkou šedivou sukni.
„Šlo ti to dobře, ani jsem neusnula.“
„Vážně? Tak to jsem asi zklamal očekávání většiny svých studentů. Někdy mám pocit, že si sem jdou jenom schrupnout.“
„Znáš je, lidi. Jsou dobří jenom k snětku,“ ušklíbla se, ale já její nadšení nesdílel. Všimla si toho.
„Á, no jo vlastně, ty máš tu svou zvířecí dietu. Ještě pořád tě to nepustilo?“
„Ještě pořád ne.“
„No, vždycky jsem obdivovala tvoje sebeovládání. Teď ale sundej tu vele důležitou masku dospělého muže a ukaž mi toho starého Stefana, který se mnou házel pytlíky s vodou z Eiffelovky na kolemjdoucí,“ praštila mě přátelsky pěstí do paže.
„Rád bych, ale bude to chvíli trvat.“
„Pokusím se ten proces urychlit. Co bude s tou kávou a palačinkama?!“
„Jasně, jen to tu povypínám a můžeme jít,“ zavřel jsem laptop, smazal tabuli, zhasnul a zavřel.
***
„Máte vybráno?“
„Ano. Dáme si dvě ledové kávy, jednu palačinku s jahodami a jednu s lesními plody.“
„U-hm, hned to bude,“ řekl číšník a svižně odkráčel do kavárny.
Bylo to horké odpoledne, ale díky osvěžujícímu větříku snesitelné. Sedli jsme si s Lexi na zahrádku pod slunečník a vyčkávali.
„Jak ses dozvěděla, že jsem v Brazílii?“
„Jsi docela slavnej. Nezabralo mi to ani pět minut, než jsem tě našla na googlu. Vaše škola má moc hezký webovky.“
„A co že tak najednou? Narozeniny mám až za půl roku.“
„Hej! Můžu tě snad navštívit, kdy se mi zachce, jsme přeci přátelé, ne?“
„Vždyť já si nestěžuju. Jsem rád, že jsi tady.“
„No to bych prosila! A co je nového v tvém samotářském životě? Prosím tě řekni mi, že ses zamiloval, a že ta holka - nebo klidně i kluk! - nemá dlouhý hnědý vlasy a nevinnej obličejíček.“
Uhnul jsem pohledem a skousl si ret. Naštěstí nebo možná bohužel jsem nenarazil na další dvojnici, ale mé srdce bylo stále připoutáno k té jediné. Elena. Jen pouhé pomyšlení na ni mě soužilo a těšilo zároveň. Bylo to opojné UTRPENÍ.
„Do nikoho jsem se nezamiloval.“
„Ale zamilovaný jsi, že je to tak?“
„To ano.“
Lexi se zády opřela o svou židli a těžce si povzdechla. „Víš, že bych tě mohla donutit na ní zapomenout, kdybys chtěl.“
„Víš, že bych tě za to do smrti nenáviděl.“
„Žiješ nekonečnej příběh, můj milý příteli. Já jenom chci vidět happy-end.“
„Ještě není všechno ztraceno.“
„Jasně. Možná jí znovu rupne v bedně a uvědomí si, že miluje vlastně tebe, odejde od tvého sadistického, namyšleného bratra a ty jí ještě přivítáš s otevřenou náručí.“
„Nebuď k nim tak nenávistivá,“ pokusil jsem se jí uklidnit a odendal ze stolu své knihy, aby se tam vešla přinesená káva. „Děkuju,“ usmál jsem se na servírku.
„Nemůžu si pomoct. Nesnáším je za to, co ti udělali.“
„Nebyla to jejich chyba.“
„A čí teda?“ Rozhodila nepříčetně rukama.
„Lásce neporučíš,“ povzdechl jsem si a vytáhl z kapsy vibrující telefon. Neubránil jsem se blaženému úsměvu.
„Ale ne!“ zaskučela Lexi a zvrátila hlavu dozadu. „My o mrše…“
„Ahoj, Eleno!“
„Nazdar, Stefane. Neruším?“
Podíval jsem se na Lexi. Tvářila se při nejmenším vražedně, ale jako na zavolanou se objevil číšník s palačinkami a to rozjasnilo její zasmušenou tvář.
„Jistěže ne. Co potřebuješ?“
„To ti nemůžu zavolat jen tak? Optat se, jak se máš, co je nového, a tak?“
„Promiň,“ uchechtl jsem se.
„To nic. Tak jak se ti daří? Kde teď bydlíš?“
„Mám se skvěle. Učím na vysoké v Brazílii, dějiny Ameriky a taky tak trochu umění. Právě teď sedím s Lexi v kavárně.“
„Lexi je tam s tebou? No tak to je paráda. Řekni jí, že jí moc pozdravuju!“
„Vyřiď jí, že si kvůli mně nemusí hrát na zdvořilou. Já jí to stejně nežeru,“ zamumlala Lexi s plnou pusou.
„Taky tě - “
„Nejsem hluchá, Stefane,“ odvětila mile.
„Co ty a Damon?“ Snažil jsem se ze všech sil znít upřímně.
Jo, všechno v pořádku. Našel si práci. Bude dělat nějakého manažera ve zdejší firmě. Není nijak velká, ale dobře platěj. No a já teď studuju žurnalistiku a snažím se nepodvádět, ale je to těžší, než jsem si myslela.“
„Ty to určitě zvládneš, andílku.“
„Andílku - pche! Ta zrovna.“
„Jste pořád v Itálii?“
„U-hm. Tady na samotce o nás nikdo neví a nechce se nám odtud.“
„Už to skonči,“ odfrkla si Lexi a otřela si pusu do ubrousku. Náhle mi hlavou proběhla legrační scénka, jak jí ten ubrousek cpu až do chřtánu. Elenin hlas mě však probral.
„Mohl bys nás někdy zase přijet navštívit. Víš, že jsi tu vždycky vítán.“
„To by bylo fajn. Určitě se ještě ozvu.“
„Dobře. Ráda jsem tě slyšela. A tebe taky, Lexi! Stefan potřebuje společnost.“
„Nesnaž se mi lichotit. Stejně tě nikdy nebudu mít ráda.“
„Měj se, Stefane!“ Rozesmála se a mé srdce poskočilo. Tolik mi chyběla.
„Ty taky, Eleno,“ zavěsil jsem a schoval mobil zpátky do kalhot.
„Nejradši bych ti dala pár facek, ale asi by to nepomohlo.“
„Už jsi to přece zkoušela, pamatuješ si na to?“
„Opakování je matka moudrosti,“ pokrčila rameny a semkla brčko mezi rtíky.
„Tak mi pověz zase ty něco o sobě,“ pobídl jsem ji.
„Co bys chtěl slyšet? Chlapi mě štvou, práce mě nebaví, procestovala jsem už celej svět…“
„Jak dlouho se zdržíš?“
„Jak dlouho mě sneseš?“
„Klidně celou věčnost,“ usmál jsem se, opřel si lokty o stůl a předklonil se. Udělala to samé a cvrnkla mě prstem do nosu.
„Tak to jsi neměl říkat!“

Stefanova píseň :) Hrozně jsem si ji oblíbila a zrovna se mi hodila do příběhu. Jinak moc neposlouchám to, co zrovna frčí... vlastně vůbec neposlouchám rádio :D

... Kam se poděly ty časy, andílku? Celé je to špatně
Co se stalo s našemi plány?
Vím, že je těžké si vzpomenout,
jací jsme bývali
Ale to, že nejsi vedle mě,
je ještě těžší
Podle tebe je pozdě něco napravovat,
ale je i příliš pozdě to alespoň zkusit?
Všechno jsi to promarnila,
všechny naše mosty shořely
Promrhal jsem tolik nocí,
ale ty jsi zhasla světla,
Jsem jako v tranzu
nechala jsi mě zaseklého v době,
kdy jsme to nazývali láskou,
ale i v ráji zapadá slunce, že?
...
Kdyby existovalo nějaké "šťastně až na věky"
Pořád bych tě jen takhle držel
...
Já myslím, že to sedí úplně dokonale ;)
PS: Na moje lehce osobitý překlady jste snad už zvyklí :D 


Pokračovat na další kapitolu

31 komentářů:

  1. Akože "možná"? Isto! :D Chcem tu zážitky, myšlienky, fotky a hocičo literárne vždy, keď budeš mať čas! :) Budeš musieť vtesnať blog do svojho letného programu :D
    A ku kapitole: Krásne, vtipné,... (zvyšok chvál si domysli :D) Už som Ti hovorila, že sa mi páči, že zo Stefana nerobíš totálneho blbca/krvilačného pomstiteľa tak, ako polovica ľudí, ktorý píšu FF o Delene? Keď nie: Páči sa mi to :) :D
    A dobre, že si teraz dala len tie úvodné kapitoly, inak by som to do augusta (? nechce sa mi hľadať, aké máte názvy mesiacov :D) nevydržala... Tak je to v pohode :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Noo, uvidím, jak moc budu doma a tak, tohle léto musím hlavně hodně číst, k matuře mi zbejvá asi ještě 10 knížek, pak tady mám různý testy, papíry, který bych si měla projít... bléé, na blog si čas určo najdu, ale se psaním to asi nebude nejrůžovější :/
      To o Stefanovi pár lidí zmiňovalo, ale kdo přesně, to netuším, každopádně se tím ráda "vyznačuju" :)
      To bych vám vážně neudělala, abych nechala něco nakouslýho... takhle je to hezky seznámení se situací a ve čtyřce se pomalu (ale vážně hodně pomalu :D) začne něco dít ;)

      Vymazat
    2. Dobre no, tak literárnu tvorbu nebudem veľmi očakávať (len trošku :D), ale všetko ostatné musí byť! :D A ak sa vyskytnú medzi tými papiermi a ostatnými vecami aj "perličky", nezabudni sa s nami o nich podeliť, ako vždy :D :D Ja proste zbožňujem Tvoje príspevky :)

      Vymazat
    3. Jéé, to je hezký :D :) Jo, když najdu nějakou perlu, tak to se určitě podělím ;) A třeba vás alespoň odradím nebo nasměruju na dobrý knížky z povinný četby, já většinou totiž vůbec nevím, do čeho jdu, vybírám podle názvu, ale vůbec netuším, jak je to dlouhý, o čem to je... jsem líná to hledat na netu :D Takže alespoň vy budete kapku v obraze ;)

      Vymazat
  2. Je děsná nevýhoda komentovat později, protože všechno už je řečeno, čti napsáno. Ačkoliv Stefana zrovna moc nemusím, tahle kapitola byla super. Lexi mám ráda, sice nijak moc zvlášť, třeba Caroline mám o moc radši, ale ty jsi ji podala skvěle. Naproto chápu její naštvání na Elenu, asi proto, že to bylo tak vtipný. :D Stefan jako učitel, nice! :)
    Tleskám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, na tom s tím komentováním něco bude, ale mě by potěšilo i: Četla jsem a číst budu :D Ale samozřejmě čím delší komentář tím lepší, mám ráda, když se někdo nad něčím zamyslí, sdělí svoje pocity nebo alespoň řekne svůj názor a ODŮVODNÍ ho :)
      A ke Caroline mám zvláštní vztah, protože jsem ji ze začátku neměla ráda vůbec, ale pak se srovnala, jenže já nerada měním názory, takže mě bude muset ještě chvíli přesvědčovat :D
      Zvažovala jsem, jestli ta Lexiina nenávist není přehnaná, ale nikdo si zatím nestěžujete, tak dobrý :D Ono se to všechno ještě nějak vyvine, nebojte ;)

      Vymazat
  3. Perfektná kapitola ako vždy :) Veľmi sa mi páči, že si tam dala i Lexi, v seriály som si ju veľmi obľúbila a bolo mi ľúto, keď ju zabili. A tiež je fajn, že si kapitolu napísala aj z pohľadu Stefana, teraz aspoň viem, ako je on na tom :) A so všetkým v predchádzajúcich komentároch súhlasím, hlavne s tým, že komentovať neskôr je nevýhoda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ti ;) Pár úryvků ze Stefanova pohledu ještě bude, v druhý sérii bude mít relativně dost prostoru, nebo alespoň tolik, kolik v tý první ;)

      Vymazat
  4. Přečetla jsme jak druhou, tak i tuto, a nemůžu říct nic jiného, než jen dokonalost ♥ btw, do srpna nevydržím!! O.o

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná kapitola, hlavně to bylo dobře napsané z pohledu Stefana :-) . A písnička je úžasná, a sedí do příběhu, hlavně ke Stefovi :-) . Těším se na srpnové pokračování :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky všem :)
    Btw: Vivi: Nevím, jestli si to tu přečteš, každopádně jsem ti chtěla říct, že jsem četla tvoji povídku, tu nejnovější, Minulost, aaa... jako styl psaní se mi líbil, až na to, že v první kapitole si použila strašně mockrát "jakoby" (velmi oblíbený zlozvyk :D Alespoň myslím, že to bylo v tvojí povídce... já toho čtu tolik, že jsem trošku mimo, ale myslím, že to bylo ono... kdyžtak se moc, moc omlouvám :D). Líbilo se mi, že to bylo osobitý, bylo vidět, že píšeš prostě od srdce, alee... nechytlo mě to :/ Ty jejich proslovy na mě byly možná trošku moc pubertální nebo jak to říct... Prostě bylo to vtipný, ale nebyl to můj šálek kafe :D Ale rozhodně s psaním nepřestávej, to by byla škoda! ;)
    To je vše, chtěla jsem bejt férová a nedělat mrtvýho brouka, když jsem přečetla 3 nebo 4 kapitoly ;) Snad jsem se tě nedotkla, naopak jsem tě chtěla potěšit, že jsem měla zájem a zkusila to :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ááá, to mě těší, že jsi to četla :) už ji mám rozepsanou sakra dlouho... a abych pravdu řekla, zkoušela jsem se to nějak vyhoupnout, jenže ty kapitoly další (jako třetí a čtvrtá) už byly psaný z nucení... jakože jsem si říkala "ty jo, přece nebudu dávat další kapitly po dlouhé době" a tak... no a prostě mi přijde, že na psaní nejsem :D že to není můj.. jak to říct :D nemám na to spisovatelský střevo :D moc mě to nebaví, nemám nápady, a i když mám naprosto perfektně rozmyšlený děj až do konce, tak to neumím napsat... prostě to nedokážu hodit do wordu :D víš jak.. takže si začínám ta nějak myslet, že se na to vykašlu - ono mě to ani nějak nebaví... jako promyslet v hlavě děj - to mě totálně vždycky baví, jssem takovej povídkovej typ, a večer se válím v posteli, a vymejšlim si děje :D a pak mám vždycky děsnou chuť psát povídku... jenže ono to nejde... Prostě to neumím, nemám to v sobě :D A neboj, není to tím tvým komentářem :) naopak mě to potěšilo, nesnáším, když je někdo neupřímný :D Teď naopak já říkám, že nevím, jestli si to tu přečteš :D

      Vymazat
    2. Já si vždycky všechno přečtu :P No, jestli tě to nebaví, tak to je pak vážně ztráta času, ale nebylo to z toho poznat, právěže mi přišlo, že se ti to psalo docela lehce ;) Možná jednorázovky by ti šly líp? Nebo fanvidea, tam toho moc nepíšeš a sděluješ svůj příběh :D Nebo cpát svoje nápady jiným "spisovatelkám", některé to ocení, už jsem viděla pár povídek na přání ;) Ale já si ráda dělám všechno po svém a málokdy si nechám poradit a když už, tak se tou radou v 90% případů neřídím, takže u mě bys asi nepochodila :D

      Vymazat
    3. No to ne :DDD někomu podstrkovat svoje nápady, to mě vážně neláká :D a fanvidea... to je strašně pracný.. :D:D

      Vymazat
  7. ták a dalšiu kapču mám za sebou, zas som ju prečítala na jeden raz, Stefan a profesor uhm chcela by som :D aspoň by som sa počas hodiny mala na čo pozerať :D :D skvelý nápad zapojiť do poviedky Lexi (aj keď si musím zase zvyknúť na to, že v tejto poviedke žije :D)
    fú a teraz čakať 2 mesiace, sem-tam sa nám ozvi ako sa máš, rada si prečítam tie tvoje výlevy z prázdnin :D a súhlasím s babami aspoň si nás nenechala v napätí lebo to by som pri tejto poviedke asi neprežila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkují :) Jojo, na Stefovi hodiny bych taky chodila vyfintěná :P Nebo spíš na Paulovi, ten mě prostě přitahuje víc :D Asi tím svým humorem :)
      A výlevů z prázdnin tu bude asi dost :D Pokaždý, když se odněkud vrátím :D

      Vymazat
  8. Nemůžu říct nic jiného, než WOW! Tvojí povídku jsem objevila při šmejdění po netu - cca v jednu ráno a teď jsem to celé dočetla. Myšlenka opravdu perfektní, dlouho jsem "hladověla" po něčem, kde bude Damon popsán tímhle způsobem a nebude to plný chyb(na to jsem trošku pes a i když je příběh dobrej, přestane mě to bavit X) ). Zažrala jsem se do toho tolik, že jsem i zapomněla chodit doplňovat nikotin, což jdu napravit XD. Moc ti děkuji za pěkné čtení a už se těším na nové kapitoly. X)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fííha, takže přečíst to celý trvá zhruba 3 a půl hodiny :D To je pro mě cenná informace, takže děkuju :P Jsem ráda, že jsem se ti trefila do chutě a že můj pravopis není zas tak strašnej :D Bejval otřesnej! Budu se snažit udržet poutavost povídky, snad nezklamu ;) A ještě jednou díky za koment, ne každej se s tím obtěžuje, takže si toho vážím :)

      Vymazat
    2. Není zač X). Klidně bych komentovala každou kapitolu, ale kolikrát to bylo tak napínavý, že to prostě nešlo... XD Navíc jsi mě jednou částí docela dost inspirovala, takže se možná po několika letech bez psaní povídek do toho znova pustím a něco sesmolím. Fakt jsem si to čtení moc užila a těším se na další. X)

      Vymazat
    3. Úplně mi stačí, když je jen jeden komentář na konci, i to je nadstandart :D Inspirovala? Dokonce? :D A nějaký povídky už dřív? Klidně pošli odkaz, nebo spíš PROSÍM, pošli odkaz, ráda čtu díla svých čtenářů, obzvlášť když vidím, že se v komentářích vyjadřují smysluplně :) Od psaní člověk asi jen tak neuteče...
      A všimla jsem si i komentáře u Nebe, peklo, motel - potěšil :)

      Vymazat
  9. Jestli ti nevadí, že to jsou povídky několik let starý a jsou to čistě jen výplody mé zvrácené mysli: www.hatemyself.blog.cz . Blog už moc nenavštěvuju, spíš vyjímečně přemýšlím, že zase začnu psát, ale buď není čas nebo nápady.
    Jo - Nebe byla jedna z prvních povídek, na kterou jsem narazila a fakt se mi moc líbila X)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím přiznat, že jak jsem viděla název blogu, tak jsem se trochu zhrozila :D Páni, hodně depresivní... ale hodně pěkný, to zas jo, takový... umělecký :) Pár... jak to pojmenovat :D... To je fuk, prostě "povídeček" jsem přečetla a jsem z toho celá taková "melancholická" :D. Je to takový zvláštní, ale vážně hodně dobře napsaný :)
      Takže určitě piš, až budou nápady. A třeba i něco "dějovějšího" by nebylo na škodu, ale každej má svůj styl :)

      Vymazat
    2. Tohle jsou všechno moje starý depresivní výplody, když to někdy čtu zpětně, tak mi taky není moc fajn, ale je to minulost - dneska už je všechno jinak. Dějovějších mám v počítači a různě po sešitech rozepsaných dost - dost jich je o upírech(malinkatá posedlost X) ), ale jak už tu jedna slečna psala - nemám na to je dokončit. V hlavě mám všechno, ale dostat to na papír je už složitější - nebo spíš bylo. XD Ale díky tobě jsem dostala nápad, nemohla jsem ani usnout, jak jsem nad tím přemýšlela. XD Uvidíme, co z toho vznikne - večer bych se do toho chtěla pustit.

      Vymazat
    3. Tak to hrozně ráda slyšim :) Budu koukat, kdy se co nového objeví na blogu, pokud mě teda nezahltí vlastní povinnosti... O prázdninách je to v pohodě ale jinak... :/

      Vymazat
    4. Já už přes rok pracuju, takže času právě taky nic moc. Ale zkusim dát psaní druhou šanci, jdu si pustit nějakou inspiraci do uší a jdu na věc. X) Jinak snad se v nejbližší době dostanu i k tvým dalším povídkám - máš poutavej styl psaní, moc mě to ba. X)

      Vymazat
    5. Čas prostě nemá asi nikdo :D Držím palce, ať múza přijde ;)
      BTW: Jestli se odhodláš na další povídky, nedoporučuju ti Upíří život! Začala jsem to psát asi ve 14 a je to moje první "veledílo" (asi 80 stran ve Wordu)... A je to příšerný... vážně, ani to moc lidí nečetlo... chování postav je přehnané, nejvíc se tam řešej problémy s láskou, příběh téměř o ničem... Pár světlých momentů to má, ale moc jich není :D Přidala jsem ji víceméně jenom proto, abych vyplnila prodlevu mezi první a druhou řadou DZ... ale když to skoro nikdo nečetl, tak to bylo vlastně zbytečný sem dávat :D Ale jestli si troufáš, klidně ji zkus... s ostatníma povídkama jsem daleko víc spokojená :)

      Vymazat
    6. Pozdě - dala jsem si už takovou menší ochutnávku. XD

      Vymazat
    7. Ja som prečítala celý Upíří život a mne sa to páčilo! :) Chovanie postáv pre mňa ani nebolo veľmi divné, ale to možno príde s vekom :D Inak to malo dobre vymyslený dej... Ja by som sa na niečo také nezmohla :)

      Vymazat
  10. Dokonalost! :O Akorát jsem myslela, že je Lexi mrtvá a nemá prsten, aby mohla na světlo. Ne, že bych do toho měla co kecat, je to perfektní :D To já jen, že z toho čekání na 4 sérii (která je na světě!) se začla dívat od začátku. Lexi mi chyběla, ona je prostě krutopřísná :D Zase jsem se pobavila, napsala jsi to náááádherně! Snad Lexi nepojde tak brzo, jako v seriálu. Pořád vzpomínám, jak do ní ta poliška (šerifka) střílela, a ona se jen ušklíbla a šla dál :D A pak... ten zatracenej kolík! :D To nikdo nečekal :D
    Ale, to jsem zas vedle :D
    K písničce: sedí přesně:) Fakt nechápu, kam na to chodíš. Musíš mít v hlavě gůgl překladač ne? :D

    OdpovědětVymazat
  11. Sice pozdeji, ale preci jen ten komentar pisu :) kapitola byla -jak jinak nez- super! Lexi jsem si ani ja v serialu moc neoblibila, ale diky tobe snad i zmenim nazor. ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Hihi, líbily se mi Lexiny poznámky při Stefanově a Elenině rozmluvě po telefonu :) V seriálu mi nijak nevadila, ale teď mě zklamala v tom flashbacku (nečti, pokud jsi neviděla 4x17) - myslela jsem si, že aspoň ona tomu Damonovi odolá a nenechá se takhle napálit, chm chm.

    OdpovědětVymazat