Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

čtvrtek 17. května 2012

Starý dobrý časy...

Tohle jsem si částečně předpřipravila už dávno. Zavítala jsem (nevím proč) po sto letech na Spolužáky a prohlídla si všechny ty fotky, co jsme na základce pořídili. To jsou ksichtííkyy :D:D Je to focený skoro určitě v roce 2007(podle letáčku na tabuli), takže to mi bylo...13? Takže jsem byla v 7. třídě? Asi jo :D Ty jo, co jsem dělala ve 13... To bylo asi moje nejvíc pubertální období, takže jsem ujížděla na českym hip hopu ("Jděte mi z cesty, přichází Marpo!" :D To byl můj oblíbenec), kouřila jsem startky, který stály 50kč, teď stojej... něco mezi 60-70 tuším, byla jsem zamilovaná do Aleše, kterej o mě nestál, jo, to bylo probrečenejch nocí :D Počkat, ve 13 jsem měla svýho prvního kluka... a tím jsem si sakra jistá, protože byl o dva roky starší a určitě mu bylo 15 ... a to jsem se už určitě malovala, když jsem s ním chodila, a měla jsem hnědo-zrzavej přeliv... Neee, já se v tom vždycky tak zamotám :D. V tom případě by tohle bylo ze šestý třídy a bylo mi 12 ..nebo 13 :D Víte co, tady jsou prostě nějaký starší ftoky a tečka! Moje paměť je vážně na nic :D :(
Teď jsem si vzpomněla na dementní historku o tom, co mě přimělo nechat si udělat takovouhle ofino-patku. Na chatě je vážně nuda. PŘÍŠERNÁ nuda! Tak jsem stála u zrcadla v koupelně, vzala si takovej ten obyčejnej jednořadej hřeben a namotávala si něj (přes celou jeho délku) své krásné až pod bradu sahající "přední vlasy". Samozřejmě, že jsem je z toho nemohla vymotat! :D Takže hezky nůštičky na nehty, šmik, šmik a hurá ke kadeřnici, ať to alespoň nějak zpraví (na těch fotkách už je to poměrně dorostlý, bylo to kratší):D


Se Sárušákem. Byly jsme nerozlučná dvojka, to ona mi dala tuhle přezdívku. Teda ona mi říká Salámku nebo Salí, ale díky tomu vznikl šunkič. Bohužel se po základce všechno změnilo. Vždycky byla jiná než já, ale teď už nemáme absolutně nic společnýho. Snažím se s ní zůstat v kontaktu, ale celej náš vztah je podivnej... Nebo spíš její životní styl... Smutný příběh, nebudu vyprávět, nemám na to právo.
Ančuličká :D Bože, doufám, že mi sem na blog neleze, jinak mě zabije :D. Nerada používám označení "nejlepší kamarádka", ale rozhodně je to člověk, se kterým vycházím nejlíp. Nejlepší jsou ty naše Pětidenní letní dovolený, který provozujem už od devítky. Nechápu to. Naši pedantský rodiče nás nikdy nenechávali ponocovat, prostě doma budeš nejpozdějc v 11 a konec (v 8. a 9. třídě o víkendech), ale pustit nás stanovat na Potštejn na 5 dní bez dozoru, to je úplně v pohodě :D:D. Ááá, doufám že letošní campování poblíž Karlštejna vyjde. Musí!
A tohle si bohužel přesně pamatuju, kdy bylo focený. To je z prváku na oslavě spolužákovejch 16 :D. Legendární fotka :D. Tý se tlemili ještě dlouho potom. A taky mému opilému já...
Já (ležím na zemi a klepu se jak ratlík ne-li víc)
Spolužák: Lůco, seš v pohodě? Není ti zima? Ty se úplně třeseš.
Já: Neee, v pohodě. Já mám jenom nedostatek tepelnejch prvků.
Pak jsem se ještě párkrát pozvracela do kiblíku a jela jsem domů. K tomu taky existuje fotka, ale tu uveřejňovat nebudu! :D Od tý doby skoro nechlastám. Jo, bouřlivý období už mám zkrátka za sebou...


4 komentáře:

  1. Roztomilá :D Sluší ti to

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, horší fotky už asi nemám :D Ale jsem ráda za svůj nevinnej ksicht (teda na tý poslední fotce se tvářím trochu ďábelsky, ale to je vyjímka :D), dost věcí mi díky němu projde :P

    OdpovědětVymazat
  3. Lucino,s ofinou jsi nejlepší.
    Poslední se mi hodně líbí,rád vzpomínám,i když to už bylo trochu moc :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neblááázni, do ofiny už dobrovolně nejdu, jsem srab :D
      Ano, vzpomínání je fajn, ale vzpomínání na den po tý oslavě fajn není... Taková kocovina... nikdy víc! To radši abstinent :)

      Vymazat