Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pátek 18. května 2012

Bonnie a Clyde + povídky

Wuuaaa, viděli jste ten film? Myslim Bonnie a Clyde? Mě na to přivedl kámoš, že je to pěkný, ať se na to podívám (sice se mi nelíbí skoro nic, co mi doporučí, ale na druhou stranu to byl on, kdo mě navedl na TVD). Slyšela jsem o tom filmu už předtím, spoustu narážek na tuhle dvojici jsem zahlídla i v knížkách (konkrétně v Desperation), ale nikdy jsem nevěděla, co jsou zač.
No, líbilo se mi to hodně, vážně, ale nějaký ty scény (hlavně ta jedna) mě - zasáhli, nevím, nemůžu přijít na to správný slovo. No prostě jsem se od toho monitoru najednou odsunula, vyvalila oči a říkala si: Mamiiiiii, co to je? :( :D Není to strašidelný, bože to ne, ale... Je to velmi dramatický a s ničím se to nepáře... A to už jsem si začínala myslet, že mě jen tak něco "nepoloží", háháá, naivní :D Rozhodně doporučuju! Sice je z toho cejtit takový to: Já jsem uznávanej film, koukejte na ty hercký výkony a ty umělecký scény (teda tohle mi říká většina velkofilmů, nemůžu si pomoct, čím uznávanější film, tim horší mi to přijde - jako na potvoru mě nenapadá žádnej příklad... možná Pulp fiction, ten možná neříká přesně tohle, ale říká něco divnýho a mně se to vůbec nelíbí, podle mě je to jeden z nejnudnějších filmů, omlouvám se...), ale je to takový vtipný, ti herci jsou nepředstavitelně sympatičtí a jejich dialogy působěj přirozeně. A asi jen jedna-dvě scénky mi přišly takový "moc vyumělkovaný" - to se tak špatně pojmenovává!.

Dále k blogu. Už máme dostatek komentářu pro pokračování Já chci taky!, ale od pokračování Upířího života vás dělí ještě 1 komentář, to byste mohli zvládnout. Já chci taky! ještě nemám napsaný, ale Upíří život bude moct přibýt hned, jak dostanu ten jeden jedinej, jedinečnej, jednotnej, bla, bla, bla, komentářík.
Děkuji za pozornost :P :D

Žádné komentáře:

Okomentovat