Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

neděle 20. května 2012

Porce videí

Pardon, dneska už vážně spamuju naposled :D. V pauze mezi učením jsem si pustila pár videí a zjistila, že jedna autorka: MegaSmaylik (ošklivá přezdívka:/) jich má hodně povedenejch...vážně se nemůžu rozhodnout, který je nejlepší, tak je sem naházím všechny :). Skvěle vybírá písničky a hlavně jejich text skoro vždycky souvisí s videem, což já ráda, takže směle do toho. (zbytek videí v pokračování pod perexem)

Ta písnička je vážně úžasná, dodává tomu tu správnou atmosféru. Takhle by to mělo mezi Damonem a Elenou vypadat! Damon "sexy and dangerous", Elena "předstírá nezájem a nebojí se ho praštit" :D

Varuju vás. Dejte stranou klávesnici nebo ji poslintáte.
Takový roztomilý o všech postavách TVD :)
Damon a Elena zabijáci, asi tak bych to pojmenovala. A ten začátek je dobrej, jak boxuje do rytmu :D
Z tohohle mi asi 8x naběhla husina. Bože, jak někdo dokáže z tak dokonalýho seriálu sestříhat ještě dokonalejší fanvideo:(


7 komentářů:

  1. Béé, to poslední mi nejde spustit. :( Alex Band si nárokuje autorská práva :( :(

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si všimla ale ty videa od ní jsou skvělý!! :) Zvlášt' to druhý a třetí :)

    OdpovědětVymazat
  3. ???!!! Shit, ještě včera mi to šlo :/ Tak to se omlouvám... snad to autorka ještě ňáko vykoume, páč to poslední bylo fakt dobrý... teda oni všechny, ale... no nic, aspoň že jdou ty předtim :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, ještě jsem si dovolila, tohle video je podle mě taky skvělé, tak kdyby´s měla čas, třeba se koukni... :) http://www.youtube.com/watch?v=rBvtXJzdj9k&feature=g-all-u

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oooo - můůj - božeeee, to bylo naprosto luxusní video! :-O Opět několikrát husina... bože, Stefe, nic proti, ale nemohl by ses někam zdekovat? Copak ty nevidíš, jaký by to bylo kráásný, kdybys tam nebyl? :D Vážně božský video, děkuju, že jsi mě na něj upozornila ;)

      Vymazat
    2. A kruci, teď se u mně projevila horečka. :D Jestli můžu, ještě jedno. :D :D Taky skvělý.
      http://www.youtube.com/watch?v=BK7v6sStyWw&feature=relmfu

      Vymazat
    3. V pohodě, taky jak jednou začnu, tak těžko přestávám :D Ale to druhý video mi přišlo dost podobný tomu předešlýmu... dokonce jsem musela zkontrolovat, jestli to nebyl stejnej odkaz, ale jako jsou pěkný obě :)

      Vymazat