Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

úterý 1. května 2012

2. kapitola - 2.část

Komentář autora: Hoši (no, vlastně spíš děvčata), jestli dneska budu schopná fungovat, tak to bude docela zázrak - po včerejšku si můžu na konto připsat další nonstopku + objela jsem s kámošema na kole snad celý Pardubice, takže mi ještě k tomu upadnou nohy :D. Domů jsem se vrátila za svítání (takže o půl 6.) a vstávala v 9, protože bratrovi zazvonil mobil a svítilo sluníčko, takže jsem už neusla :/. No, jsem trošku vyjetá, ale byl to dobrej večer :D. Co vy a čarodky? Taky vám to přijde jako úplně nanicovatej svátek dobrej jenom k tomu, aby člověk měl výmluvu, proč chlastá? :D
Nelekejte se, že vás odkaz hodí normálně na tu druhou kapitolu, kterou už jste četli, prostě to rozkliknete, sjedete níž a tam budou *** a pod nima nová část. Přeji příjemný den ;).
Číst druhou část

Žádné komentáře:

Okomentovat